SOCIAL MEDIA

perfect eyebrows

22. marca 2020
Pre mňa osobne je základom celej tváre. Každý vám síce pozerá pri komunikácií do očí, no to, čo si všimne okrem nich, je aj časť nad nimi, kde sa nachádza obočie. Aj to je dôvod, prečo si na obočí dosť zakladám a myslím si, že je dôležité.

Ak však chcete mať pekné obočie, je dôležité, aby ste mali dobré produkty. Ja som už stihla vyskúšať veľa rôznych výrobkov a produktov. Niektoré boli dobré, iné boli perfektné a niektoré naopak, nestáli vôbec za to.
delia farba na obočie hnedá a čierna

Na obočie pravidelne používam tiene alebo gélové farebné prípravky. Keď však viem, že počas týždňa nebudem mať čas alebo idem niekam, kde nechcem zabíjať čas úpravou, stavím na farby na obočie. Tie mi vydržia viac ako týždeň, obočie je stále upravené a vyzerá prirodzene. Väčšinou si ho ráno len prejdem gélom, aby držalo na svojom mieste.

Na úpravu obočia pomocou farby používam farby, ktoré som raz dostala od kamarátky. Ide presnejšie o produkt Delia Cosmetics Argan Oil. Na Notine majú tri rôzne farebné odtiene. Ja mám doma odtieň Black a Dark Brown. Tie si vždy zmiešam a následne aplikujem na obočie. Mám tu však dnes pre vás presný postup, ako na to! :)
farebenie obočia farbou delia
Celú pleť si pred aplikovaním farby vyčistím a osuším. Pleť a najmä okolie obočia. To musí byť určite suché. Následne si upravím obočie ešte pinzetou do požadovaného tvaru. Pri vytrhávaní obočia si však dávajte pozor, aby ste si nevytrhali príliš veľa chĺpkov. Ja sa snažím držať stále toho istého, stredne veľkého tvaru :).
ružová pinzeta
Keď je obočie pripravené, na papierik - väčšinou na klasický papier alebo do nejakej umelohmotnej nádobky, si vytlačím trochu z oboch farieb, zmiešam ich a jemne do nich pridám ešte roztok, ktorý sa k farbám dostáva. Spravím si z toho jednu "hmotu". Vezmem štetec a začnem si farbu do obočia aplikovať. Spravím si ho rovnako, ako keby si ho kreslím s tieňmi a nechám 20 minút pôsobiť.
(fotka je už asi rok a pol stará, pretože farby používam už viac ako dva roky 😊 )
Následne si vezmem vatový tampón, dám si naň odličovacie mlieko a začnem si celú farbu odličovať. Nemusíte sa báť, že by vám zišla farba celá. Na obočí zostane jemný odtieň, ktorý následne vydrží približne týždeň pri bežnom umývaní a čistení tváre. Samozrejme, odlišuje sa to tvár od tváre a taktiež prípravkov, ktoré používate.

Výsledok je teda približne taký, aký vidíte na fotografií. Myslím, že pre milovníkov prirodzeného obočia je to najlepšie. Taktiež je to skvelé pre tých, ktorých nebaví si robiť každý deň nové obočie :)

Ako si upravujete obočie vy?

Zverejnenie komentára