SOCIAL MEDIA

nechtíkový krém Weleda

5. septembra 2019
Možno viete, možno nie, v posledný júlový deň som sa dala potetovať. Vec to bola pre mňa veľká. Dlho som po tetovaní túžila, rozmýšľala som nad ním a po polroku, kedy som stále hľadala nejaký dobrý termín, som z jedného dňa na druhý termín dohodla a išla som. S mojou sestrou ako doprovodom, ktorý mi, najmä psychicky, pomáhal.

Tetovanie, aj keď malé, však nie je len tak. Je to vec, ktorú máte na tele navždy, a preto je po tetovaní dôležitá správna starostlivosť. Tú som dodržiavala naozaj veľmi prísne. Pravidelne som si antibakteriálnym mydlom miesto čistila a krémovala, aby nebolo suché. Výber krému však zohrával dôležitú úlohu. Musel byť pre pokožku jemný, najlepšie neparfumovaný a dostatočne mastný.

Keď som po tetovaní vošla do drogérie, po dlhšom hľadaní a zvažovaní som vzala Nechtíkový krém Weleda, ktorý je práve z detskej línie. Na tento krém som stavila práve preto, že je detský a tým pádom aj jemný. Pre pokožku tak bol najlepšou voľbou.

Po niekoľkých dňoch sa mi tetovanie pomaly začalo hojiť a do približne dvoch týždňov bolo bez nejakých problémov úplne zahojené a v poriadku. Vďaka dostatočnej hydratácií z krému sa mi pokožka zbytočne nešúpala až príliš, nesvrbela a jednoducho sa zahojila.

Ku krému sa však chcem ešte vyjadriť. Keďže mi z neho ostalo dostatočne veľa, začala som ho pravidelne používať na pleť a suché miesta napríklad na rukách. Krém je veľmi príjemný. Jednoducho sa rozotiera, je dostatočne mastný, no nie príliš. Skvelo hydratuje pokožku a jednoducho sa vstrebáva. Vďaka tomu, že je z detskej rady, je aj veľmi jemný a skvelo pomáha.
Jeho vôňa je príjemná, nie je príliš silná. Nechtíkový krém je však vhodný aj na mnoho iných vecí.
Napríklad:
  • Preventívne chráni a hojí jemnú pokožku nielen u detí, ale aj dospelých s citlivou pleťou
  • Chráni pokožku tváre pred vysušením a zaisťuje tak jej prirodzenú hydratáciu
  • Obsahuje iba prírodné látky
  • Upokojí vysoko citlivú pokožkou i pleť s atopickým ekzémom
  • Môžete ho používať pre bábätká od prvého dňa po narodení
  • Krém jemne vonia, príjemne sa rozotiera a rýchlo sa vstrebáva
Myslím, že tieto výhody a množstvo ďalších len svedčí o tom, aký je nechtíkový krém skvelý pre človeka a jeho pokožku. 
Ja som Nechtíkový krém našla aj na Notino.sk, kde je za perfektnú cenu a omnoho lepšiu, ako som ho ja našla v drogérií, kde som ho len schmatla a bežala domov. Pre každého, kto hľadá jemný krém na tvár alebo na nejaké suché miesta, by som tento nechtíkový krém od Weleda určite odporúčala. Je jeden z najlepších, aké som v poslednej dobe mala :) 

5 komentárov :

  1. I use this cream, too, and I really like it!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten musí nádherně vonět, krémy na ruce osobně střídám jako ponožky, moc ráda zkouším nové vůně a alternativy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je super, že byl takový příjemný a na tetování ti pomohl. Mám ráda kosmetiku s touhle kytičkou.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I didn't know this brand! Great post!
    Read my last post!
    Mariateresa Scotti
    https://fashionsecretsofaprettygirl.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Může být super, celkově má weleda velice kladné hodnocení.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť