SOCIAL MEDIA

beauty tip: nivea

1. septembra 2019
Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila zopár noviniek od Nivea, ktoré ma naozaj dostali a to už na prvý pohľad. Kto ma sleduje už dlhšie vie, že som veľkým fanúšikom tejto značky. Vyrastala som na nej, celá moja rodina ju používa a vždy viem, že sa na ňu môžem spoľahnúť, pretože je to značka, ktorej výrobky majú naozaj skvelé účinky.

V dnešnom článku vám predstavím krásne novinky, ktoré nielen perfektne voňajú a vyzerajú, ale taktiež majú skvelé účinky na pleť a telo. Poďme sa spolu na ne pozrieť!
Pred pár dňami som si hovorila, že by som si potrebovala kúpiť novú micelárnu vodu, pretože tú, ktorú som mala otvorenú, som už pomaly míňala. Nakoniec však nemusím, pretože po otvorení balíčka som našla krásnu ružovú micelárnu vodu (aká iná farba je pre ženy asi lepšia?). Micelárky od Nivea milujem, pretože sú vhodné nielen na tvár, ale taktiež na pery a oči. Nemusím tak používať nejaký iný prípravok na oči, čo sa mi vo väčšine prípadov dialo, keď som používala micelárne vody od iných značiek.
Posledné roky som však verná práve micelárkam od Nivea, pretože okrem toho, že sú jemné, sú taktiež veľmi príjemné. Táto micelárna voda je dvojfázová a s ružovou vodou, ktorá má veľké prínosy pre pleť. O tej som dokonca písala aj samostatný článok.
Výhodou micelárnej vody je najmä to, že nevysušuje, čo je pre moju pleť darom. Pleť je po použití jemná a hydratovaná, vďaka čomu si nemusím na seba dávať niekoľko vrstiev krému. Samozrejme, pleť je do hĺbky vyčistená a zbavená všetkých nečistôt.
Nesmiem však zabudnúť dodať, že voda je vhodná pre všetky typy pleti, takže sa niet čoho báť ak máte mastnú alebo zmiešanú pleť.
Druhým produktom je rozjasňujúci ryžový peeling, ktorý je vhodný pre suchú až citlivú pleť. Peeling obsahuje organicky pestovanú ryžu a bio maliny, vďaka čomu podporuje prirodzenú obnovu pleti. Je taktiež vhodný pre každodenné použitie.
Doma mám niekoľko peelingov, ktoré však nepoužívam až tak moc často. Dôvod je ten, že nemali nikdy nejaký extra účinok na moju pleť. Po použití tohto peelingu som sa však zbavila úplne všetkých odumretých častí z pleti, taktiež som ju hĺbkovo vyčistila a pleť nebola až taká suchá ako pri použití iných peelingov. Po použití som sa cítila sviežo a veľmi príjemne.
Nesmiem však zabudnúť ani na krásnu vôňu malín, ktorá je cítiť okamžite po otvorení prípravku. Ak aj vy hľadáte nejaký zaujímavý peeling, ktorý nielen pekne vonia, ale má taktiež skvelý účinok na pleť, rozhodne siahnite po tomto.

Keď už hovoríme o suchej pleti, keď sa pravidelne nestarám o svoje pery, aj tie sa vedia nepekne vysušiť. Práve preto mám pri sebe neustále Labello, ktoré sa o moje pery vie perfektne postarať. Tentokrát však nebudeme hovoriť o klasickom Labello balzame, ale o Labellino pink watermelon & pomegranate. Labellino balzamov mám doma už niekoľko, ale túto príchuť som ešte neskúšala. Je to najmä z toho dôvodu, že je to pomerne novinka. Jeho vôňa je však úžasná a presne taká na leto a teplé dni.
Labellino balzamy však perfektne hydratujú suché pery a krásne sa o ne starajú. Veľmi sa mi páči, že na perách nezanechávajú nepríjemný mastný filter ako niektoré balzamy.
Nosím ich so sebou takmer všade, pretože sú malé a skladné. Zmestia sa aj do menšej kabelky. Nesmiem zabudnúť ani na to, že sú veľmi príťažlivé a všetkým mojim kamarátkam, ktorým som ich ukazovala, sa nesmierne páčili a bežali kúpiť si aspoň jeden.

Pred niekoľkými mesiacmi som objavila produkt s názvom telové suflé a odvtedy nepoužívam po sprchovaní skoro nič iné. Takéto suflé je totižto vláčnejšie, jednoduchšie sa rozotiera a je akoby "našľahané" oproti klasickému telovému mlieku.
Keď som našla v balíčku telové suflé v kombinácií s čerešňovým kvetom a jojobovým olejom, hneď som vedela, že to bude môj ďalší obľúbený produkt. Vôňa je neuveriteľná a to nesrandujem. Naozaj je to krásna svieža vôňa, ktorú môžem voňať 24/7 po celý rok.
Ako som hovorila, suflé nie je tak husté ako bežné krémy. Je vláčnejšie a jednoduchšie sa aplikuje na pokožku. Rovnako to bolo aj pri tomto suflé, ktoré som hneď v deň, keď mi prišlo, po sprche použila. Pokožka je krásne hydratovaná, vláčna a jemná. Produkt nie je vôbec mastný, no pritom dokáže aj so suchou pokožkou zázraky.
Poslednou vecou, ktorú tu dnes pre vás mám je 10-minútová rozjasňujúca textilná maska. Určite máte aj vy niektoré dni, kedy sa cítite zle, no musíte ísť do školy či do práce. Pokožka počas takýchto dní nie je práve najkrajšia, nežiari a potrebuje doslova zázrak, ktorý jej pomôže rozžiariť ju. A ja som takýto zázrak rovno aj našla!
Pred pár dňami som totižto mala črevnú virózu, počas ktorej mi bolo naozaj hrozne. Ešte dva dni po tom som bola neustále unavená, bolel ma žalúdok a pleť na tom nebola práve najlepšie. Nepomáhal mi krém a ani mejkap, a tak som si spomenula na túto masku. Po desiatich minútach, ako som si ju dala dolu, bola pleť plná energie, nemala taký "sivý" nádych od choroby a ja som mohla ísť na verejnosť von. Pleť som mala taktiež hydratovanú a to bez toho, aby som si špinila ruky od nejakých masiek. Stačilo obal len otvoriť, vytiahnuť masku a následne ju použiť.
Maska sa jednoducho používa a má naozaj skvelé účinky pre pleť.

A čo vy a najnovšie produkty od Nivea? Skúšali ste? Pretože ak nie, rozhodne stoja za to. Ja som sa znova presvedčila, že Nivea je jednoducho srdcovka, na ktorú môžem vždy staviť a mať veľké očakávania, pretože ich vždy splní :).

5 komentárov :

  1. Nivea je jedna z mých nejoblíbenějších kosmetických značek, nikdy jsem s ničím nebyla nespokojená. Ta micelární voda vypadá skvěle, asi se po ní podívám :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem si všimla, že teď má Nivea samé novinky :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hned bych něco vyzkoušela. Zaujal mě rýžový peeling, u Nivei ho vidím poprvé.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nivea is such a great brand! I'm always really impressed by their products.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť