SOCIAL MEDIA

beauty tip: Yves Rocher

5. júla 2018
Ahojte!
Dnes mám pre vás nejaké tie novinky od značky Yves Rocher, ktoré mňa osobne veľmi nadchli, a preto vám ich s radosťou ukážem! :)

Dnešných päť výrobkov sa bude týkať hydratácie pleti a jej čisteniu. V minulosti som čistenie pleti nejako neriešila. Mala som jednu odličovaciu alebo neskôr, (keď prišiel "boom" micelárnych vôd) micelárnu vodu, ktorou som sa odličovala a bola som spokojná. Myslela som si, že to stačí na to, aby bola moja pleť v poriadku. Neskôr som však zistila, že na to, aby bola moja pleť vyživená, hydratovaná a takisto dobre vyčistená, potrebuje viac ako jednu micelárnu vodu.
Mám 20 rokov a síce problém s vráskami ešte neriešim, už teraz si vyberám takú kozmetiku, ktorá je k mojej pleti citlivá, a ktorá sa mi k nej hodí. Dlho som si kupovala krémy a iné výrobky podľa toho, čo mi poradili kamarátky, že ony používajú alebo podľa toho, čo som videla v reklame. Teraz sa len nad svojím "mladším ja" pousmejem a mávnem radšej rukou. Keby som len vtedy vedela.. Myslím si však, že práve takéto pokroky zaznamenáva úplne každý a to nielen v kozmetike.
A práve dôvod, že som sa začala starať o svoju pokožku, znamenal, že som sa začala orientovať aj na inú kozmetiku. Začala som do nej investovať, pretože som pochopila, že do seba samej sa to naozaj oplatí. Medzi kozmetiku, ktorá je kvalitná a takisto aj za veľmi dobré ceny, považujem práce Yves Rocher.
Medzi nové výrobky, ktoré som od nich vyskúšala sa radí čistiaci gél v tube, gélový peeling, odličovacie mlieko, tonikum a takisto aj hydratačný krém na deň a noc. Nová rada má názov Hydra Végétal. Poďme sa teda spolu na ne pozrieť.
Táto pätica výrobkov mi presne a perfektne sadla do môjho každodenného "rituálu", ktorý robím ráno a aj večer.
Ako prvé si vždy vyčistím pleť. Čistiaci gél v tube som si zamilovala hneď na prvé vyskúšanie. Dôvod bol ten, že vždy po použití iného čistiaceho gélu sa moja pokožka veľmi vysušila. Sama mám veľmi suchú pokožku, proti ktorej sa snažím bojovať, no nejako sa mi to stále nedarilo. Práve tento gél z rady Hydra Végétal mi skvelo sadol, pretože okrem toho, že mi pleť vyčistil, mi ju takisto osviežil a nevysušil! Používa sa takisto ako ostatné gély a to tak, že sa aplikuje na jemne vlhkú pokožku krúživými pohybmi a hneď potom sa opláchne. Vôňa je príjemná, veľmi jemná a vôbec mi nevadí.
Ďalším, pre mňa veľkým plusom je takisto to, že tuba, v ktorej sa gél nachádza je eko a obsahuje o 25% menej plastu, než bežné balenie. Yves Rocher aj takto prispieva k ochrane životného prostredia.
Hneď potom, ako pleť vyčistím gélom, presuniem sa na "iné" čistenie a odlíčim citlivé časti tváre ako sú oči a okolie očí. Keď mám rúž, tak aj túto časť. Pomocou hydratačného odličovacieho mlieka si tak odlíčim aj tieto jemné partie veľmi rýchlo a jednoducho. Výhodou je aj to, že odličovacie mlieko nie je príliš ťažké a nezaťažuje mi tak očné okolie, ktoré je veľmi jemné a náchylné na tvorbu vrások. Mnohé krémy, ktoré hydratujú, sú mastné a ťažké, aby dobre hydratovali, a preto ich moc často nevyužívam na očné okolie. Toto odličovacie mlieko má jemnú štruktúru, nádherne vonia a jednoducho odlíči úplne všetko, čo potrebujete.
Ako odlíčim pomocou mlieka citlivé časti, odlíčim aj ostatné časti tváre pomocou nejakej micelárnej vody alebo ma veľmi príjemne prekvapilo toto hydratačné tonikum, ktoré okrem toho, že odličuje, aj skvelo hydratuje. A čo potrebuje moja pokožka? Hydratáciu, presne tak! :) Vôňa perfektná ako aj ostatné výrobky a tonikum odličuje naozaj efektívne.
Hneď potom, ako si pleť odlíčim, nakrémujem si ju hydratačným krémom, ktorý nechám pôsobiť cez noc alebo počas dňa. Doma mám len dve značky krémov, ktoré mi pomáhajú proti mojej suchej pokožke a jednou z nich je práve Yves Rocher. Tieto krémy mám veľmi rada, pretože sú ľahké a naozaj skvelo hydratujú. Veľmi milo ma prekvapil krém z rady Hydra Végétal, pretože nádherne vonia, má jemnú textúru, po nanesení nezanecháva nepríjemný mastný filter, perfektne hydratuje a rýchlo sa vstrebáva. Práve preto je vhodný aj na ranné použitie, pretože si naň hneď môžem aplikovať mejkap a nič mi na pleti "nezavadzia". Rovnako je na všetkom skvelé to, že doma nemusíte mať dva krémy - nočný a denný, ale stačí vám jeden, ktorý budete používať aj na deň a aj na noc. Mám teda nového obľúbenca, na ktorého by ste mali staviť aj vy, keď máte mastnú pokožku.
A posledný, no takisto skvelý, je gélový peeling z tejto rady, ktorý používam raz, maximálne dvakrát z týždeň. Myslím, že pri peelingoch to úplne stačí, pretože vás zbaví odumretých buniek a nečistôt. Vonia príjemne, jednoducho sa aplikuje na tvár a skvelo pokožku regeneruje. Veľmi sa mi páči aj to, že na jedno použitie stačí naozaj málo produktu a vydrží vám tak balenie na naozaj veľmi dlho. Peeling má viac ako 92% prírodného zloženia, čo je pre mňa veľké plus, pretože sa snažím orientovať najviac na prírodnú kozmetiku.

Na koniec vám napíšem len toľko, že celá nová rada značky Yves Rocher ma veľmi príjemne prekvapila a výrobky sa stali mojimi obľúbencami, ktorých budem veľmi rada používať. Ak máte suchú pokožku, tieto výrobky sú pre vás dvojnásobne určené! :)

9 komentárov :