SOCIAL MEDIA

fit recepty

30. apríla 2015
Milujem knihy o varení. Ale hlavne také, kde nájdem zdravé a chutné recepty. Doma máme plno kníh, kde som si našla mnohé obľúbené recepty, ale takú pravú fit knihu sme doma ešte nemali. A tak, keď som sa pred týždňom ocitla v Martinuse a uvidela túto knihu, hneď som vedela, že ju musím mať ! Na internete som našla mnoho recenzií, ktoré písali o tejto knihe aká je dobrá. A je to fakt pravda. Možno sa niekomu nepáči to, ako je zviazaná, ale mne to práve vyhovuje, pretože keď niečo varím, pekne drží na strane, na ktorej potrebujem, listy sa mi neotvárajú a nemusím si to ničím zaťažiť. Dnes som sa rozhodla napísať vám o tejto knihe trochu bližšie. Keď som si ju kúpila, hneď v ten deň som aj spravila dva recepty a vôbec nesklamali ! A všetko čo som z nej za ten týždeň už stihla urobiť - a je toho pomerne dosť - chutilo celej mojej rodine a hlavne, aj mne !
***
I love cooking books! Especially those where are the healthy food. At home I have a lot of books with recipes, but book about healthy recipes I don´t have. Last week I was in books shop and I saw this great book. I buy this book and I am happy! I try a lot of recipes and every is great ! 
Nebudem tu písať dlhé vety o tom, aká je tá kniha úžasná. Nafotila som viac fotiek, aby som vám ju trochu priblížila a ukázala, aká je super. Ak by ste sa nemohli rozhodnúť, určite si ju choďte pozrieť do nejakého kníhkupectva. Tak som to urobila aj ja. Prelistovala som si ju, odišla som, ale musela som sa vrátiť. Nedalo mi to a vedela som, že z nej chcem vyskúšať všetko ! (Teda okrem tofu, ktorému som zatiaľ neprišla na chuť)
***
I will not write long post about this book. I took few photos, because Its better then words. I want try every recipe ! (except tofu which I dont like it)
 Zbiehajú sa vám slinky? Je toho omnoho viac! V knihe nájdete šesť kategórií, do ktorých sú zaradené jedlá. Je veľmi prehľadne urobená a ľahko v nej všetko nájdete. Najviac oceňujem časť, kde je napísané, čím sa dajú nahradiť jednotlivé suroviny :)
Na záver už len toľko, že kniha je bezkonkurenčne zatiaľ najlepšia akú som v oblasti zdravých kuchárskych kníh našla. Takže za mňa určite áno :) Ešte viac receptov nájdete na ich stránke, ktorá sa nachádza TU.
***
In the end just few words : This is the best book in healthy recipes I ever had. I say yes for this book. Their page is HERE

20 komentárov :

  1. Oh goodness these photos look so amazing! I need all these recipes!!!!!!!!!! <3

    So glad that I found you blog! Would you like to check out my blog and perhaps follow each other on GFC and/or other social media and keep in touch?

    XOXO, HaeMin
    HAEKUNAMATATA Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hello Nadush

    I follow you on Google Friend Conect, maybe follow me back? ;o)

    Have a nice day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice post! I'm followin you.

    Lots of love from itsnottheclothesitstheclass.blogspot.com.es
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mm so tasty! I think I need this book! :D
    Would you like to follow each other? let me know on
    www.bebagottel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Very nice look!!!follow me on gfc and i follow you back!Now i follow you on pinterest,google+,instagram ,i hope you follow me back!!!kiss

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Některé teda vůbec nevypadají špatně! :)
    HollyChicc

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O knize jsem taky četla už pár recenzí a spousta blogerek vydala i články s některými recepty a musím říct, že mě upřímně opravdu zaujala! :) Doma kuchařek máme spousty, ale takovouto žádnou, a právě tyto recepty mě asi zajímají nejvíce :) Mrknu po ní v okolí, třeba někde najdu ;) Kolik tě stála?

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kupovala som ju v Martinuse za 15,99 € :) Je fakt skvelá, takže určite by som si ju na tvojom mieste kúpila :)

      Odstrániť
    2. No no no! Silně nad tím uvažuji.. :)
      Jinak rýžovou kaši dělám z mléčné rýže - dá se normálně koupit... druh je to myslím kulatozrnná ;) Ale četla jsem, že ji někdo dělá i z rýže normální. Nicméně to nemám vyzkoušené, tak nevím. Každopádně ale zainvestuj, rýžová kaše je mooooc dobrá! :)

      Odstrániť
  8. lovely!
    xo
    Valentina
    http://fashionneed09.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I love cooking books too...and this seems like a great one!

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Que imagens apetitosas!

    Isabel Sá
    https://brilhos-da-moda.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Que imagens apetitosas!

    Isabel Sá
    https://brilhos-da-moda.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  12. looks like a great cook book
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpovedaťOdstrániť
  13. pozri si aj knihu varime pre planetu :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Great post. Now I´m following you and hope you follow me back soon
    Kisses

    www.blackdressinspiration.com

    OdpovedaťOdstrániť