SOCIAL MEDIA

red lips

26. novembra 2019
Rúže. Myslím, že by som o nich vedela aj básniť. Doma ich mám niekoľko desiatok. Milujem ten pocit, keď otvorím jednu zásuvku (čisto pre ne) a vyberám si, ktorý si na seba v ten deň dám. Niektoré sú drahšie, iné zas lacnejšie. Niektoré sú kvalitnejšie, iné zas menej. A niektoré sú tmavšie, iné zasa bledšie.

Rúž si vyberám podľa nálady, no občas podľa toho, čo mám na sebe. Keďže je moje líčenie väčšinou rovnaké a neutrálne, hodí sa k nemu každá farba. Na červený alebo výraznejší rúž však najradšej stavím vždy vtedy, keď nemám linky. Perfektne sa to vyvažuje a ničoho nie je "too much".

A práve o červenom rúži bude dnes článok. Presnejšie, o jednom špeciálnom. Mám ho doma už asi dva, max tri týždne a prišiel mi z ElNino.sk.

Rúž je značky Guerlain. Jeho názov je Guerlain KissKiss a odtieň, ktorý som si vybrala má názov 321 Red Passion.
Musím povedať, že o značke som vôbec nevedela. Netušila som, že taká existuje. Zistila som o nej až vďaka ElNino.sk, kde som ich videla rovno viacero. Hneď na úvod si môžeme povedať, že rúž nepatrí k tým najlacnejším. Dalo by sa povedať, že sa radí do kategórie stredne drahých rúžov. A aj práve kvôli jeho cene je dobré prečítať si o ňom niečo viac. Som rada, že nejakou tou recenziou môžem prispieť aj ja.

Začnem obalom, ktorý ma nadchol. Je elegantný, ženský a až zvodný. Milujem, keď je rúž v niečom iný. A tento je. Odlišuje sa od takmer všetkých mojich rúžov.
Keďže mám doma veľa červených rúžov rôznych odtieňov, bola som veľmi zvedá aký bude tento. Na červené rúže mám celkom veľké nároky a požiadavky. Musia mať sýtu farbu, musia pevne na perách držať a mali by hydratovať. Nemali by sa taktiež rozpíjať, pretože ceruzky na pery takmer nenosím.
A predsa, rúž, ktorý sa po jednom napití vody dá dole, je celkom nuda. Neustále behanie na toaletu a upravovanie je fakt na nevydržanie.
Poďme však k rúžu Guerlain, ktorý ma prekvapil hydratáciou. Viete, ako to je. Oni si napíšu, že je to hydratačný rúž, ale len máloktorý v skutočnosti aj je. Teda.. minimálne ja som sa stretla len s malým množstvom rúžov, ktoré by hydratovali. Takže, hydratácia check ✓. Tá ma veľmi príjemne prekvapila. Pery boli hydratované po celý čas ako som mala rúž na perách. Taktiež rúž neurobil takú nepríjemnú v vrstvu na perách ani po niekoľkom nanášaní.

Druhou vecou je farba. Tak tá je naozaj brutálna. Toto slovo sa v mojom slovníku takmer nenachádza (môžete si to aj overiť. Po zadaní tohto slova do vyhľadávacieho boxu na blogu nenájdete žiaden článok s týmto slovom), no musela som ho použiť. Farba taká totižto v skutočnosti je. Sýta, krásna červená. Pery vďaka tomu perfektne vyplní. A! Nerozpíja sa! Čo ma nesmierne teší, pretože ja a ceruzky moc kamaráti nie sme.
Treťou a poslednou vecou je výdrž. Nebudem tu hovoriť, že rúž na perách drží tri dni bez jedinej úpravy aj po zjedení celého mastného menu v McDonalde a vypití troch litrov káv (my daily intake). Pretože rovnako ako iné, aj dlhotrvajúce rúže, aj tento je potrebné po zjedení niečoho väčšieho a mastnejšieho upraviť. Nie je to však nejaké strašné a ak by ste si po jedle nestíhali odskočiť, je to v poriadku. Nebudete vyzerať ako s dvomi farbami na perách.
Pri červených rúžoch som však rozhodne zvyknutá omnoho častejšie upravovať ich. Pri tomto to nebola potreba. Rúž príjemne držal.
Takže! Ak plánujete kúpu kvalitného rúžu, Guerlain je jedným z tých naj. A ja plánujem kúpu ďalšieho odtieňa.

8 komentárov :

  1. Lipsticks are definitely beautiful and powerful expressions of who we are! That shade is really lovely.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta rtěnka je naprosto dokonalá. :) Miluji takový odstín.

    somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten odstín je opravdu nádherný. Někdy se oplatí si za dekorativku připlatit.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I love the design!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je nádherná, Guerlain prostě umí. Ty jo úplně si mě navnadila na tuhle rtěnku :-O ach jo, to zas bude výplata celá pryč.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rtěnka je krásná a ta barva ti moc sluší :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Červená rtěnka na vás vypadá dobře

    OdpovedaťOdstrániť