SOCIAL MEDIA

autumn outfits

8. septembra 2019
Nedávno som zavítala na Pinterest, aby som sa pomaly inšpirovala na nasledujúce ročné obdobie. Osobne sa naň veľmi teším. Jeseň je pre mňa nielen smutným a pochmúrnym obdobím, ale taktiež obdobím skvelým pre vrstvenie outfitov, pitie veľa čaju a iných teplých nápojov, veľké svetre, dlhé večery v deke a mnoho filmov či seriálov.

A práve preto sem pridávam pomaly inšpiráciu na jesenné outfity, na ktoré sa už veľmi teším! Som jednoducho team vrstvenie.




5 komentárov :

  1. so inspirational post!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne tieto veci mám na jeseni rada aj ja. Začala sa však škola a ja sa počas toho všetkého budem musieť pekne učiť. :D Outfity sú krásne. Ďakujem za inšpiráciu. ;)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja už sa toho neviem dočkať! <3 sama už zbieram tiež inšpiráciu na toto obdobie a ako sa tak pozerám von vyzerá, že už môžem s týmto outfitmi aj začať! :)
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten outfit s růžovým kabátkem je naprosto dokonalý, zaujal mě hned na první pohled! Článek plný inspirace, díky za něj! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Its a great pleasure reading your post.
    I'd really like to help appreciate it with the efforts you get with writing this post.

    OdpovedaťOdstrániť