SOCIAL MEDIA

beauty tip: Soaphoria

25. mája 2018
Ešte predtým, ako vám dnes prinesiem jednu recenziu na, podľa mňa veľmi zaujímavú, kozmetiku, chcela by som vám povedať jeden menší "príbeh".
Long story short: Značku Soaphoria som nepoznala do približne svojich pätnástich rokov. Keď som však nastúpila na strednú školu, našla som si kamarátku (ahoj Veroni! ), ktorá ma "zasvätila" do tajov tejto kozmetiky. Pomaly som zisťovala, že táto slovenská prírodná kozmetika je niečo, čo by som mala určite skúsiť. A tak som aj skúsila. Môj prvý výrobok od Soaphorie bola maska na vlasy a hneď potom Ružový íl. Z masky na vlasy som bola tak nadšená, že som ju minula už o pár týždňov, a preto som si veľmi skoro išla pre ďalšiu. 
Dnes mám pre vás dva, pre mňa nové, výrobky od Soaphorie, ktoré som vyskúšala a jednoducho vám ich musím ukázať, pretože ma tak nadchli, že ich určite musíte vyskúšať aj vy.

Ako prvú vám predstavím sprchovaciu penu s názvom Nebeská čokoláda. Nejaké tie sprchovacie peny som mala, no keď som otvorila túto, padla mi sánka. Hneď po otvorení vyzerá produkt úplne ako nejaké hustý grécky čokoládový jogurt, do ktorého som mala chuť okamžite sa pustiť. Čokoládová vôňa ma úplne dostala, keďže som milovník čokolády. Zo začiatku som sa bála, či vôňa nebude príliš "umelá", pretože som už mala pár výrobkov, ktoré mali voňať po čokoláde, no namiesto toho som tam cítila niečo úplne iné a od čokoládovej dobroty to malo naozaj ďaleko. Pri tejto sprchovacej pene sa vám však bude zdať, akoby ste sa natierali samotnou čokoládou. 
Na prvé sprchovanie s touto penou som sa veľmi tešila, pretože som bola zvedavá aká je. Moje očakávania sa aj naplnili a nebola som vôbec sklamaná, práve naopak, príjemne prekvapená. Pena sa veľmi jednoducho a dobre nanáša (aj vďaka veľkému otvoru na poháriku) a veľmi jednoducho sa aj zmýva. Po umytí som mala skvelý pocit nielen z dobre umytej pokožky, ale takisto aj z hebkosti, ktorú pokožka mala hneď po umytí. 
Aplikácia peny je veľmi jednoduchá. Stačí si naniesť primerané množstvo produktu na telo a krúživým pohybom vytvoriť penu, ktorá sa potom jednoducho zmýva. Síce nemám doma vaňu, na obale je napísané, že vhodná aj ako pena do kúpeľa, takže ak máte chuť na čokoládový kúpeľ, určite vám ju odporúčam! :) 
Okrem toho, že má pena skvelé vlastnosti, takisto sa mi veľmi páči aj to, v akom obale sa predáva. Pohárik je veľmi praktický a produkt dokážete využiť až do úplného konca bez toho, aby ste v nádobke niečo nechali. Takisto môžete pohárik využiť aj na ďalšie veci. Môžete si tam preliať iný produkt alebo ešte lepšie je, keď si do pohárika uložíte nejaké drobné veci (gumičky, sponky..)  alebo z neho rovno spravíte dekoráciu. Fantázií sa medze nekladú :) 
 Druhým výrobkom je Organická kvetová voda s vôňou levandule. 
Tu mám pre vás takú vsuvku tiež. Vždy, keď ideme na dovolenku do Chorvátska, kúpime si tam niečo s vôňou levandule. Stačí mi niekde zacítiť levanduľu a hneď sa prenesiem do jedného z miest, ktoré sme už navštívili (a že ich bolo veľa za posledných 12 rokov!). 
A tak, pri tejto organickej vode mi stačilo naozaj len trochu a hneď som bola v teple pri mori. Najviac ma vždy dokáže zaujať krásny obal, fľaštička či nádobka, v ktorej sa produkty predávajú. Pri tejto levanduľovej organickej kvetovej vode ma krásna fľaštička hneď zaujala. Má praktický uzáver a veľmi jednoducho sa zatvára. Omnoho lepšie, ako klasický uzáver. 
Ak sa pýtate, na čo je dobrá takáto voda, má hneď niekoľko účinkov, pre ktoré by ste ju mali mať určite doma aj vy. Tento výrobok je vhodný pre ľudí, ktorí majú citlivú a podráždenú pleť, pretože pôsobí veľmi upokojujúco. Vhodný je rovnako aj na detskú pleť, ktorá je veľmi jemná a krehká. 
Voda je však vhodná aj pre ľudí, ktorí majú zmiešanú až mastnú pleť, pretože skvelo bojuje proti vytváraniu akné či iných problémov, ktoré s takýmto typom pleti prichádzajú 
Ja mám síce suchú pleť, no práve kvôli tomu je často veľmi citlivá a krehká. Vodu som si aplikovala vždy večer, po tom, ako som si pleť odlíčila a bola som pripravená ľahnúť si. Pokožka sa po celodennom nosení mejkapu upokojila a oddýchla si. 
Určite sa vám však bude páčiť aj to, že voda je vhodná na popáleniny či iné rany, ktoré jemne dezinfikuje a hojí. Ak teda potrebujete univerzálneho pomocníka, ktorý vám bude vždy po ruke a pritom aj nádherne vonia, určite by ste mali staviť aj vy na jednu z organických vôd od Soaphorie.
Ako bonus tu mám pre vás ešte jeden výrobok, ktorým je prírodné mydlo. Prírodné mydlá som ešte nikdy neskúšala, a preto som bola zvedavá. Presne toto, ktoré mám ja nájdete pod názvom "Zemplínske vinice". Vonia naozaj krásne, prírodne a jemne. Rovnako ako aj pri pene, tak aj pri týchto mydlách vytvoríte penu jemnými krúživými pohybmi a následne zmyte. 
Výhodou týchto mydiel je najmä to, že narozdiel od klasických sprchových gélov, vám nevysušuje pravidelným používaním pokožku. Toto je najmä môj problém. Dlho som hľadala dobré mydlo alebo sprchový gél, po ktorom by som na seba nemusela dať "liter" telového mlieka. Pri tomto mydle som však veľmi jednoducho zistila, že existujú aj také, ktoré pokožku nevysušujú a dokonca je po nich pokožka jemná a príjemná na dotyk. 

Na záver by som už len chcela dodať, že sa mi veľmi páči, že je značka Soaphoria značkou, ktorá netestuje svoje výrobky na zvieratách. Je to jedno veľké plus, ktoré jej dávam, pretože aj napriek tomu, že mám doma niekoľko výrobkov od testovanej kozmetiky, sa snažím čoraz viac hľadať značky, ktoré sú prírodné, netestované a omnoho lepšie nielen pre naše telo a pokožku, ale takisto aj pre celú spoločnosť. 
A čo vy, aké výrobky od Soaphorie máte radi? :) 

9 komentárov :

  1. Přesně tuto sprchovou pěnu jsem měla také a nejraději bych ji tehdy snědla :-) super je i řada Mléčné potěšení :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuto značku mám taky moc ráda, nejvíce mám oblíbenou řadu Mléčné potěšení, ale ta čokoládová pěna taky nemusí být špatná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta sprchová pěna vypadá úžasně! I ten obal se mi moc líbí:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O té sprchové pěně jsem už párkrát četla a hodně mě zaujala. Budu jí muset zkusit :) značku Soaphoria mám ráda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám tuto značku ráda, pár produktů jsem už vyzkoušela. :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow Chocolate heaven and lavender Perfect Sold Loved it xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com.au/2018/05/swimwear-from-zaful.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tú čokoládovú sprchovaciu penu/krém budem musieť naisto vyskúšať !!!
    Som blázon do čokolády a kávy a ten čoko-kúpeľ by som si ozaj rada dopriala.
    Asi už viem, čo si vypýtam na blížiace sa narodeniny :D

    OdpovedaťOdstrániť