Používa službu Blogger.

january

5. februára 2015

23 komentárov :
Nie, nesplietla som si ani dátum a ani mesiac. Len chcem urobiť nejaké zhrnutie Januára, pozrieť sa na to čo všetko sa stalo.. Neviem či sa to zdá len mne ale, neprešiel nejako rýchlo ?
Posledný týždeň a dva víkendy som vôbec nemala čas niečo fotiť. Zo školy máme povinné praxe, a tak som z piatka poobedia do skorého rána (5:30) bola na akcii, kde som makala. Ak by vás to zaujímalo, chodím na hotelovú akadémiu. Hneď v sobotu, keď som si "pospala" dve hodiny, som začala pomáhať maminke s prípravami na oslavu. Mala narodeniny, a tak sme sa zišli celá rodina. Oslavovali sme celý víkend. V pondelok som si musela urobiť menšie voľno, aby som všetko dospala a v utorok do školy ešte napísať posledné veci do polroka. Bol to dosť ťažký týždeň a tento piatok som znova bola na akcii do rána. Ale včera som si našla už čas a niečo som nafotila, takže určite čakajte nejaké fotky :)

Hneď na začiatku roka som sa bola korčuľovať a to bol asi jeden jediný deň kedy bol ľad a mohla som si to tam užiť. Na ľade som stála po viac ako dvoch rokoch a bol to super pocit ! Využila som aj napadnutý sneh a nafotila som nejaké zimné fotky a aby som sa zahriala v studených dňoch začala som piť kávu - ak sa to dá nazvať kávou - viac mlieka ako kávy. Najradšej mám cappuccino z Dolce Gusto. A našla som aj novú kombináciu ! Sépiové špagety s cottage a kuracím mäsom.
Síce už dávnejšie som sa začala zaujímať o zdravý životný štýl, ale nejako ma to pohltilo cez Vianoce (prečo asi), a tak som niečo spísala aj v článku, ale určite čakajte toho viac, pretože to nie je ani polovica zatiaľ. Článok nájdete TU.
Prvýkrát som mala lievance na raňajky ! A po dlhom čase som zmenila plán cvičenia a stiahla som si Nike Training Club. Nejaké tipy som pre vás spísala, a keďže som v tom už viac zabehnutá určite bude ešte nejaký článok o tom. V polke januára som si objednala waflovač a odvtedy som ich spravila už niekoľko desiatok. Zatiaľ len sladké na milión spôsobov, ale plánujem aj slané.
Začala ma baviť joga. Už pred Vianocami, keď som skúšala christmas challenge s jogou, ale teraz som ju skúšala s nejakým videom a je to vážne super. Takže v nej pokračovať určite budem. Len tento rok ešte nebol čas na beh, čo ma dosť mrzí a v zime som ešte nikdy nebola behať. A keď uvažujete, či chcete skúsiť jogu, určite ju skúste. Prečo ? Je tam viac výhod, ktoré sú veľmi prospešné pre naše zdravie a aj telo. Písala som ich v tomto článku.
A ostala som viac-menej závislá na We ♥ It, na ktorom som každý deň. Tie obrázky ma neskutočne inšpirujú ! 
Aký bol váš Január ? :)


Fashion blogger, book and food lover, copywriter. Hope you like this post :)

23 komentárov :

  1. Skvelý článok :) a sépiové cestoviny zbožnujem ♥ Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie fotky sú parádne a najviac ma potešili korčule, hneď by som skočila na ľad! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great photos, my dear ! <3 Coffey is a thing, I adore soo much <3
    I follow You now, and hope, You will follow me back :*
    Kisses from Poland <3
    ByMarthisse

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásné fotky :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svou GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. amazing post
    follow me back
    http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nice photos! Thanks for your comment on my blog! I would love to follow each other
    Followed you on GFC, we heart it and also in facebook, waiting for you now!
    http://stormia-fashion.blogspot.com/
    xoxo, Mai ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wonderful photos! Hope you had a great month!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Yum, this just made me hungry! Love it :)

    xo, Dolce http://www.mydailysweet.com/
    Leave me a comment; I'm always looking for new blogs to follow!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lovely pics, this waffle seems so delish!

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. great pics!

    Shalay,
    itsjustshalay.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nice photos, all of the food looks good!

    xx danielle // shades of danielle // bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Amazing pictures and great post! Thanks for sharing!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/02/this-side-of-paradise.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Fotos lindas.. Adorei.
    Beijos
    http://www.mufevblog.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Lovely post and images! Have an awesome new week!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    LIKE / FOLLOW: Facebook / Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Love your blog girl! Glad I came across it.
    Bisous.

    Delaney

    OdpovedaťOdstrániť