SOCIAL MEDIA

new in: mary kay

11. februára 2024

Ahojte!

Dúfam, že sa máte dobre a užívate si február naplno :) Ja som si nedávno prešla nepríjemnou chorobou, kvôli ktorej som musela stráviť nejaký čas v posteli, takže som sa dostala k napísaniu recenzie na nové produkty od Mary Kay až dnes. Ako sa však hovorí, lepšie neskoro, ako nikdy, že? Poďme sa preto pozrieť na to, čo mi prišlo.

Prvou vecou je Kolekcia telovej kozmetiky Mandarin Blooms. Ide o limitovanú edíciu telového mlieka a telového spreja, ktoré majú krásnu sladkú vôňu, v ktorej sa kombinujú tieto tóny:

  • Vrchné tóny: mandarínka, šafran, mäta, jablko
  • Stredné tóny: biele kvety, pivónia, kumarín, konvalinka
  • Spodné tóny: kokosové mlieko, vanilka, Orcanox®, pižmo, pačuli
Mne sa prvý pohľad produkty pripomínajú mandarínkový krém na ruky, ktorý som tu na blogu už niekoľkokrát spomínala a písala naň veľké chvály (stále patrí medzi moje najobľúbenejšie).

Telový krém sa výborne rozotiera. Na pokožke nezanecháva nepríjemný mastný filter, no pritom ho cítiť dlhé hodiny. Jeho konzistencia je stredne hustá, takže sa s ním dobre pracuje. Nehovoriac o tom, že má výborné hydratačné účinky. Moja suchá pokožka, ktorá trpí práve počas chladného zimného obdobia plače radosťou vždy, keď na ňu produkt nanesiem.

Telový sprej má rovnakú vôňu, preto si ho môžete na telo aplikovať spolu s krémom. Výborný je na nosenie ako počas dňa, tak aj večer. Nie je príliš silný a vôňa po určitom čase vyprchá, takže vás z neho nebude bolieť hlava.

Aplikácia vône je rýchla a jednoduchá, a to hlavne vďaka praktickému rozprašovaču. Veľké plus vidím okrem toho aj v tom, že produkt nie je po aplikácii lepkavý. Môžete si ho preto pokojne aplikovať priamo na pokožku – ruky, krk, zápästia a podobne.

Kolekcia je balená v peknej krabičke, v ktorej ju môžete rovno darovať niekomu blízkemu.


Prejdime ďalej. Tentokrát na sprchový gél Mandarin Blooms, ktorý je v rovnakej vôni ako kolekcia. Aj v tomto prípade ide o limitovanú edíciu, takže vám odporúčam zaobstarať si ho čo najskôr, aby sa vám ušiel! :)

Vôňa je teda zložená takto:

  • Vrchné tóny: mandarínka, šafran, mäta, jablko
  • Stredné tóny: biele kvety, pivónia, kumarín, konvalinka
  • Spodné tóny: kokosové mlieko, vanilka, Orcanox®, pižmo, pačuli

Spechový gél má stredne hustú konzistenciu, s ktorou sa veľmi dobre pracuje. Na tele výborne pení a telo dobre umýva. Pokožka po jeho použití zostáva príjemná a voňavá, čo následne môžete ešte podporiť vyššie spomínaným krémom a telovým mliekom.

Oceňujem aj veľkosť sprchového gélu (192 ml). Doma sme totižto (vo väčšine prípadov) tri ženy, ktoré používame v sprche rovnakú kozmetiku, pretože vždy potrebujeme skôr väčšie balenie výrobkov (okrem sprchového gélu aj šampónu, kondicionéru a podobne).

Posledným produktom, ktorý sa ocitne v dnešnej recenzii, je TimeWise Body® Tonizujúce telové mlieko s 3D komplexom. TimeWise je špeciálny rad produktov, ktorý je určený na boj proti vráskam a všeobecne starnutiu. Jeho produkty milujem, pretože pokožku výborne hydratujú, vypínajú a ochraňujú pred rôznymi externými faktormi, ako sú napríklad voľné radikály.

Antioxidačné tonizujúce telové mlieko má rovno niekoľko funkcií. Okrem toho, že pokožku výborne hydratuje, taktiež pomáha redukovať viditeľné známky predčasného starnutia pokožky okrem tváre a krku.


Telové mlieko má podľa uvedených informácií hydratovať pokožku až 24 hodín. A síce som to presne nestopovala, môžem povedať, že hydratuje dlhé hodiny po tom, ako som si ho na seba aplikovala. Oveľa dlhšie ako iné telové krémy, ktoré som v minulosti používala. A môžem vám povedať, že ich bolo dosť.

S telovým mliekom sa inak pracuje veľmi dobre. Má príjemnú konzistenciu, ktorá sa bez problémov rozotiera po pokožke a dostáva sa aj do hlbších vrstiev. Popritom však nezanecháva mastný povlak.

Ja musím povedať, že som s týmito produktmi nadmieru spokojná a rada som ich zapojila do svojej každodennej beauty rutiny :) A čo vy? Skúšali ste niektoré z nich? 

Zverejnenie komentára