SOCIAL MEDIA

Yankee Candle bytový difuzér

9. júla 2023

Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na bytový difuzér od Yankee Candle, ktorého úlohou je priniesť krásnu vôňu do vašich interiérov. Okrem krásnej vône, ktorú som si zvolila (kombinácia limetky a vanilky), ma potešil aj krásny dizajn difuzéra, vďaka ktorému ide nielen o praktický kúsok, ale aj štýlový doplnok. Poďme si teda o ňom povedať niečo viac.

Yankee Candle patrí medzi jedny z mojich najobľúbenejších značiek vonných sviečok. Doma ich mám rovno niekoľko a môžem povedať, že sú tie najvoňavejšie a najlepšie zo všetkých. Po ich zapálení ich cítiť celý čas. Nehovoriac o tom, že si ich vôňu užívam ešte dlho po tom, ako ich "vypnem". Keď som teda na ElNino.sk videla difuzéry, vedela som, že aspoň jeden musím mať.

Z ponuky som si vybrala príjemnú a sladkú kombináciu limetky a vanilky. Bola som zvedavá, ako môže voňať, keďže som nikdy podobnú sviečku, resp. difuzér nemala. Hneď na začiatok vám môžem prezradiť, že vôňa je nádherná a presne vystihuje to, čo som od nej očakávala – sladkosť a jemnosť. Tóny vanilky a limetky nie sú príliš silné, takže sa nemusíte báť, že by difuzér bol po krátkom čase nepríjemný. Práve naopak.

Vôňa je dostatočne silná na to, aby prevoňala nielen menšie, ale aj väčšie priestory. Difuzér je tak ideálny do menších bytov aj väčších domov, ktoré túžia po príjemnej atmosfére. Plusom je aj spôsob jeho používania, s ktorým si poradí úplne každý. Pri otváraní ho stačí len "odšróbovať" a následne doň vložiť drevené paličky. Po použití ho len zatvorte a paličky uschovajte tak, aby sa nezničili. V prípade veľkej miestnosti nemusíte difuzér zatvárať vôbec. Pokojne ho nechajte otvorený po celý čas. Ja ho otváram a zatváram, pretože ho mám v mojom menšom home office.

Dizajn difuzéra je minimalistický a štýlový. Kombinácia skla a dreva je nadčasová a hodí sa do každého interiérového štýlu. Pri jeho kúpe si tak môžete byť istí. že ho zladíte do minimalizmu, severského, industriálneho aj glamour štýlu. Univerzálnosť v dizajne je výhodná aj v tom, že daný kúsok môžete prenášať z miesta na miesto. Krásne vynikne v obývačke, kuchyni, kúpeľni aj home office (kde ho mám ja :)).

Ďalším plusom difuzéra je aj to, že po tom, ako vám prestane voňať, môžete nádobku doplniť inou vôňou podľa svojho výberu. Prípadne ho môžete nechať len ako doplnok na stole (ako som to urobila ja s niekoľkými predchádzajúcimi difuzérmi).

Celkovo povedané, Yankee Candle bytový difuzér je atraktívny a jednoduchý spôsob, ako do vašej domácnosti priniesť príjemné vône. Jeho estetický dizajn a ľahké použitie sú jednými z najväčších výhod, ktoré vám poskytne. Okrem neho musím spomenúť aj krásnu vôňu a dlhú výdrž. Z príjemnej atmosféry v interiéri sa budete môcť tešiť dlhé týždne.

Zverejnenie komentára