SOCIAL MEDIA

summer make-up

15. júla 2023

Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila jedno líčenie s krásnymi produktmi od značky Mary Kay, ktorá ma každým jedným balíčkom teší viac a viac. Tentokrát som okrem kozmetiky našla v balíčku aj dodatočné veci. Poďme sa na ne pozrieť!

Značka Mary Kay mi tentokrát poslala dva balíčky. V jednom sa nachádzala kozmetika, ku ktorej sa dostaneme nižšie, a v druhom takéto krásne slamky:

Kovové slamky používam na pravidelnej báze – väčšinou, keď si robím ľadovú kávu, ktorej si teraz počas leta robím litre. Doma som však mala len strieborné, tenké a zahnuté. Dlhšie som však uvažovala nad kúoiu hrubších alebo rovných slamiek a presne v takejto krásne medenej farbe. Môžete si teda len domyslieť, že hneď po tom, ako som ich odbalila, som jednu z nich hodila do pohára a vychutnávala si s nimi kávu.

Druhým produktom bol takýto výrobník mini ľadových srdiečok:

Ide o perfektný ľad napríklad do drinkov (mojito) alebo len do vody, klasickej limonády alebo kávy. Ja som ich rovno vyskúšala s kávou a môžem povedať, že mini ľadové srdiečka sú veľmi efektné.

Presuňme sa však na to najdôležitejšie, čím je kozmetika. Najprv si predstavíme všetky produkty, ktoré mi prišli, a následne si povieme o letnom líčení, ktoré som si s výrobkami pripravila.

Ako prvé musím spomenúť laky na nechty v nádhernej ružovej a bledofialovej farbe. Osobne som človekom, ktorý preferuje skôr nude odtiene, no na leto sú tieto ako stvorené. Už sa teším ako ich budem pravidelne nosiť. Zatiaľ som vyskúšala len fialový lak, ktorý ma potešil dlhou výdržou (po skombinovaní s vrchným gél lakom) mi vydržal týždeň bez odlupovania alebo iného problému. Nanášanie laku je jednoduché, pretože nie je príliš riedky alebo naopak – hustý. Aplikátor je stredne veľký. Na jedenkrát ním nanesiete potrebné množstvo laku.

Ďalším produktom boli rúže s názvom Velvet Lip Crayon – jeden v odtieni Pink Rose a druhý v odtieni Visionary Pink. Oba sú nádherné, pričom mne sa najviac páčil Pink Rose. Ako som spomenula vyššie, milujem nude a jemné odtiene, ktoré si myslím, že sa mi aj najviac hodia. Práve preto som ho použila aj v líšení. Rúže sa veľmi jednoducho a precízne líčia, pretože sú tenké. Po nanesení držia na perách aj po tom, ako sa napijete vody či kávy. Dokonca, zostanú takmer nezmenené aj po tom, ako sa najete, čo je pre mňa neskutočná výhoda. Milujem totižto rúže, no nie každý má dostatočnú odolnosť.

Ak chcete dať rúže dole, musíte použiť klasický odličovač. Na rozdiel od iných ružov iných značiek vám nepôjdu dolu len tým, že po perách prejdete vreckovkou. Za mňa sú tieto rúže perfektnou voľbou pre každého, kto miluje nalíčené pery a hľadá produkt, ktorý nebude potrebné upravovať po každom pití alebo jedení.

Ďalej prechádzam na maskaru, ktorú som mala už niekoľkokrát a patrí k mojim najobľúbenejším. Niet sa však ani čomu čudovať. Ide o jeden bestsellerov Mary Kay. Lash Intesity maskara dokáže zahustiť a predĺžiť mihalnice. Sľubuje o 200 % väčší objem a o 84 % dlhšie vyzerajúce riasy. A to, čo sľubuje, skutočne aj dodržiava. Riasy sú krásne prečesané, nafarbené a bez hrudiek. O objeme sa baviť ani nemusíme.

Na maskare sa mi veľmi páči aj to, že má masívnu kefku, ktorá sa dokáže postarať o každú jednu mihalnicu. Výsledok je doslova perfektný a každému, komu môžem, túto maskaru aj odporúčam. Rovnako ako aj vám. Žiadnu inú, okrem maskary Ultimate od Mary Kay, ktorú taktiež milujem, nenájdete.

Ďalším produktom v balíčku bola nádherná paletka, ktorá ma očarila nielen samotnými tieňmi na oči, ale taktiež obalom. Veď len pozrite naň. Nádherne prepracovaný, jemný a ženský. Čo viac si priať? Paletiek od Mary Kay mám doma niekoľko (aj samostatných očných tieňov, ktoré som si sama vyskladala do špeciálnej paletky) a môžem povedať, že ide o jediné očné tiene, ktoré posledné roky používam. Dôvodov je hneď niekoľko:

  • očné tiene pri používaní neprášia, takže nie ste pri ich používaní celí špinaví,
  • majú krásnu pigmentáciu,
  • vydržia veľmi dlho,
  • neotláčajú sa,
  • neopadávajú z očí,
  • nezachádzajú do vrások na viečkach a v okolí očí.
Všetky spomínané výhody má aj nová paletka, ktorá kombinuje štyri odtiene, a to:
  • Pink Diamonds
  • Iconic Pink
  • Legacy Lilac
  • Burgundy Crown
Okrem toho, že milujem tie originálne názvy, milujem aj sýtosť farieb. Po viečku stačí prejsť raz alebo dvakrát a následne očný tieň roztiahnuť. Produktu teda stačí len skutočne málo na to, aby bol výsledok výrazný a viditeľný. Farby sú ako stvorené na letné obdobie a festivaly, no ja ich určite budem kombinovať aj do jesenných či zimných outfitov, aby som si do týchto pochmúrnejších ročných období priniesla trochu farby.

Od očných tieňov sa presunieme k vodeodolnej očnej linke, ktorú mám rokmi otestovanú. Ide o jedinú očnú linku v takejto fixkovej forme, ktorá mi vyhovuje a dokáže mi urobiť aj takéto výrazné linky. Pri iných produktoch som mala totižto problém s tým, že veľmi rýchlo vyschli alebo neboli dostatočne pigmentované. Táto očná linka je krásna, sýta a odolná. Na oku vydrží pokojne aj celý deň. Dokonca aj vysoké teploty, ktorým v posledných dňoch čelíme. 
To, čo sa mi na linke veľmi páči, je aj to, že sa dobre drží v ruke. Jej telo nie je príliš úzke ani hrubé. Z ruky sa nešmýka ani nevypadáva. Svoju pozornosť tak môžete namieriť len na kreslenie linky.

Ďalším produktom bol sypký púder, ktorý mi okamžite ukradla moja sestra, ktorá tieto produkty miluje. Stihla som ho však pre vás otestovať. Púder skvelo fixuje celý mejkap, vďaka čomu dokáže vydržať úplne celý deň. Jeho plusom je, že na rozdiel od farebných púdrov nijakým spôsobom nefarbí, takže nemení farbu vašej pokožky. Z pohľadu skrytia mastných oblastí na tvári vám o produkte neviem dať žiadnu recenziu, pretože mám veľmi suchú pokožku, čo je dôvod, prečo som s mastnotou alebo leskom nemala nikdy problémy. Tým, že je púder suchý a veľmi dobre fixuje, však očakávam, že bude bezkonkurenčný aj v tejto oblasti.

Používanie púdru je jednoduché. Stačí ho otvoriť, nasypať si trochu do vrchnáku a odtiaľ ho nabrať štetcom. Minimálne takýto postup využívam ja pri všetkých suchých púdroch, ktoré mám, alebo ktoré som mala.

Posledným produktom, ktorý vám ukážem, je odličovač očí. Nedávno som premýšľala, že by som si mala nejaký kúpiť, pretože som pomaly končila ten, ktorý som mala. Tento preto prišiel v perfektnej chvíli. Nie som si istá, či som tento produkt už niekedy testovala. Zdá sa mi však, že som sa s ním dostala do kontaktu prvýkrát a poviem vám, prichádzala som o veľa. To, ako dokonalo a precízne dokáže odlíčiť oči je neskutočné. Oči netreba "drhnúť". Stačí po nich len niekoľkokrát prejsť a máte hotovo.
Výhodou odličovača je to, že je klinicky testovaný, nedráždi oči a nespôsobuje alergické reakcie, čo je skutočne skvelé. Odkedy som bola na operácii očí, snažím sa vyberať produkty, ktoré mi nijakým spôsobom nebudú zaťažovať oči, prípadne robiť iné problémy. Tento produkt je preto pre mňa ako stvorený. Ide o ideálne riešenie aj pre tých, ktorí majú citlivé oči alebo citlivú pleť.

Používanie odličovača je rovnaké ako v prípade iných odličovačov. To v praxi znamená jediné – zoberiete tampón, navlhčíte ho produktom, prejdete oči a máte hotovo :) 


Poďme sa však pozrieť na moje líčenie. Som človek, ktorý miluje skôr "jednoduchšie" typy líčenia. To znamená, že nepoužívam príliš trblietky alebo výrazné farby. Zvyčajne zostávam pri zemitých a nude odtieňoch. Tentokrát som však zvolila z paletky spomínanej vyššie odtiene Pink Diamonds a Burgundy Crown, ktoré som doplnila očnou linkou a maskarou Lash Intensity. Mierne som vykontúrovala lícne kosti, všetko som zafixovala transparentným púdrom Mary Kay a na pery som nahodila rúž Velvet Lip Crayon v odtieni Pink Rose. Ide o rýchly, no pre mňa postačujúci mejkap, ktorý je vhodný na bežné, denné aj večerné nosenie :) 

A čo vy a letné líčenie? Aké máte najradšej? :)

Zverejnenie komentára