SOCIAL MEDIA

beauty tip: mary kay

30. apríla 2023

 Ahojte!

Dnes tu mám pre vás recenziu na krásne produkty Mary Kay, ktoré mi nedávno prišli. Poďme sa na ne pozrieť.

Prvým produktom je multilíčidlo, ktoré v sebe obsahuje lícenku a rúž na pery. Ide o skvelé riešenie, ktoré šetrí miesto najmä pri cestovaní. Nehovoriac o tom, že keď ho použijete spolu, pleť je zjednotená a celé líčenie vyzerá krásne a kompletne.

Farby, ktoré mi prišli sú jemné a ženské. Na pleti vyzerajú prirodzene. Ja osobne mám veľmi rada nude a hnedé odtiene, ku ktorým sa takéto kombo výborne hodí. Aplikácia produktov je rýchla a jednoduchá. Zvládne to úplne každý. Aplikovať ich môžete rukou alebo štetcom. Je to na vás.

Ja mám doma dve farby – Mauve Sunset a Spiced Berry.

Ďalšími produktami sú matné tekuté rúže. Milujem tekuté rúže, pretože sa veľmi jednoducho aplikujú na pery. Nehovoriac o tom, že kvalitné produkty vydržia veľmi dlho. Rovnako sú na tom limitované rúže, ktoré nájdete v ponuke Mary Kay. Ja som mala možnosť vyskúšať Classic Red, ktorý poteší krásnou sýtou tmavou farbou. Druhou krásnou farbou, ktorú som mohla vyskúšať, bola Modern Nude – jedna z mojich najobľúbenejších farieb.

Poďme na ďalší produkt, ktorým je krémový bronzer – Duo krémový bronzer Bronzer & Shimmer. Ja osobne používam púdrové bronzery, ktoré si aplikujem klasickými štetcami. Doma síce krémové prevedenia mám, no zatiaľ som si na ne akosi nezvykla. Musím ale povedať, že tento produkt od Mary Kay je krásny, sýty a nádherne pigmentovaný. Perfektne sa hodí k môjmu líčeniu, preto ho plánujem používať na pravidelnej báze :)

Okrem toho ma z Mary Kay potešili aj krásnou krabičkou, ktorá je ideálna napríklad na vatové tampóny alebo iné maličkosti. Ja do nej plánujem vložiť práve vatové tampóny, ktoré mám inak v klasickom balení, v ktorom ich kupujem.

Zverejnenie komentára