SOCIAL MEDIA

Sally Hansen Miracle Gel

8. júna 2021

 Pred pár rokmi som zistila, že keď používam laky na nechty, moje nechty sú pevnejšie. Je to najmä z toho dôvodu, že na nechtoch jen nejaká ďalšia vrstva, ktorá pevne drží. Som ten typ človeka, ktorý nemal nikdy gélové nechty a nikdy po tom ani netúžil (aj keď niektoré sú naozaj krásne). Mám svoje vlastné nechty, ktoré sú, našťastie, zdravé, pevné a dlhé. Z môjho okolia sa môžete opýtať hocikoho, všetci vám povedia to isté, a tým je to, že nikdy nenosím zošúchaný alebo olúpaný lak. Nepáči sa mi to a nevyzerá to ani dobre. Preto si vždy nájdem čas na to, aby som si lak prelakovala alebo celý dala dole a nalakovala nanovo.

nechty Sally Hansen

Vo väčšine prípadov to robím tak, že si niekedy v sobotu alebo v nedeľu odlakujem "starý" lak, nechty si opilníkujem (nestrihám ich skoro vôbec, vždy ich skracujem pilníkom), zarovnám a následne nalakujem novým lakom na nechty. Počas týždňa si väčšinou lak musím prelakovať niekedy štvrtok, pretože už vidím, že sa niekde dáva dole. Niekoľko ľudí sa ma na to už aj pýtalo. Ako je možné, že mi vydrží lak tak dlho? Neprajníci povedia, že nič nerobím (fyzická práca), iní sú zvedaví a hľadajú nejaké tajné triky. Pravdou je, že robím - aj doma domáce práce a vode nechty vystavujem (a aj iným podmienkam ako napríklad hlina a podobne) a žiadny špeciálny trik nemám. Niekde som však čítala, že všetko závisí aj od samotných nechtov. Aký majú povrch. Tým pádom vždy odpovedám, že mám jednoducho také nechty. Laky na nich držia.

Keď však viem, že počas týždňa lak prelakovať nestihnem alebo jednoducho nechcem a chcem, aby vydržal aj dlhšie ako týždeň, vždy stavím na gélové laky (bez UV lampy). Tých mám doma niekoľko a väčšina je od Sally Hansen. Tieto laky som si obľúbila už pred niekoľkými rokmi a neustále sa k nim vraciam. Ich cena je možno o niečo vyššia, ako pri bežných lakoch, no môžem povedať, že sa naozaj oplatia.

Mne nedávno prišiel z Notino nádherný lak Miracle Gel s odtieňom Just Brew spolu s vrchnou vrstvou Top Coat. A aj napriek tomu, že moc nie som človek, ktorý by mal rád nejaké výrazné neónové farby, túto farbu som na leto jednoducho potrebovala a je to taký must-have. Lak som si dala hneď po tom, ako som prišla z dovolenky a môžem povedať, že na opálenej pokožke vyzerá priam božsky.

Sally Hansen lak

Výdrž laku je viac ako týždeň bez toho, aby ste ho mali zošúchaný alebo nejako porušený. Ja si ho nechávam vždy na týždeň, pretože po týždni chcem zmenu, nejakú inú farbu. Pri lakovaní som dala dve vrstvy laku, to naozaj bohato stačí. Následne som dala vrchnú vrstvu, ktorá zaručí, že vám lak vydrží dlhšie a nechty budú vyzerať tak trochu ako gélové. Schnutie trvá trošku dlhšie, ale ja si vždy na lakovanie spravím čas. Zapnem si nejaký dobrý seriál alebo hudbu a pritom si nechty nalakujem a stihnú aj zaschnúť. Ak by ste však chceli, aby vám lak rýchlejšie zaschol, existujú rôzne urýchľovače zaschnutia, ktoré môžete použiť.  

Ja som s týmto lakom nesmierne spokojná a teším sa, aký ďalší najnovšie vyskúšam! A čo vy a Sally Hansen?

6 komentárov :

  1. You have such gorgeous nails! I really love the Sally Hansen Miracle Gel polishes. They have really wonderful longevity and durability. This is a beautiful colour!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné nehtíky, jen na můj vkus moc dlouhé, ale pokud ti vyhovují - proč ne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný lak, já mám jen jeden a na mých hrozných nehtech nedrží ani ten :D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Very nice nude color :)) It's very professional.

    beyond beneath

    OdpovedaťOdstrániť