SOCIAL MEDIA

day2nite

27. februára 2020
Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila ďalší článok o značke The Balm. Presnejšie o jednom z ich výrobkov. Keď sa mám priznať, výrobkov od značky The Balm mám veľké množstvo. Po prvé, majú krásne obaly. To si nebudeme klamať. A po druhé, kvalita výrobkov je naozaj bezkonkurenčná. Medzi prvými výrobkami, ktoré som od nich vyskúšala, bol tekutý rúž. Na ten doteraz rada spomínam, pretože to bol jeden z tých najlepších rúžov, ktoré som kedy mala. Farba bola perfektná a výdrž neskutočná.


Keď sa ma niekto opýta, kde túto značku nakupujem, moja odpoveď je jasná - ElNino.sk. Úprimne, túto značku som nevidela v žiadnej kamennej predajni. Na iných e-shopoch som zahliadla pár výrobkov, ale naozaj len pár. Na ElNino som našla vždy veľký výber.

Jedným z nových výrobkov od tejto značky, je pre mňa aj paletka Autobalm Day 2 Nite. Keď takto nakupujete alebo si prezeráte výrobky na internetových obchodoch, je dôležité, aby vyzerali dobre. Inak vás teoreticky ani zaujať nemôžu. Nemôžete si k nim privoňať, nemôžete ich ani nejako vyskúšať. A mňa táto paletka aj tak zaujala. Zaujala ma ešte jedna vo veľmi podobnom prevedení, len v inej farbe. Nakoniec však vyhrala táto modrá. Dôvodom bolo pre mňa využiteľnejšie zloženie farieb.

Začnime cenou. Značka The Balm nie je práve najlacnejšia. Samozrejme, existujú aj drahšie značky, no taktiež lacnejšie. Ak však chcete vysokú kvalitu, rozhodne by som po nej siahla a investovala by som do nej. Plus, nesmiem zabudnúť dodať, že na ElNino nájdete aj skvelé ceny (často omnoho lacnejšie ako kdekoľvek inde).
Osobne som milovníkom takých retro vecí ako napríklad prevedenie kozmetiky v plechovičkách. Je to podľa mňa skvelé, pretože je to (dnes už) celkom rarita. A pri mnohých výrobkoch, ktoré spotrebujete, máte aj výhodu v tom, že plechovičku môžete ďalej používať.

Presuňme sa však už k samotným farbám. Po otvorení paletky môžete uvidieť 7 očných tieňov, z ktorých je 5 trblietavých a 2 matné. Plus, jeden čierny primer. Začnime teda primerom. Na pleť takýto produkt nepoužívam. Doma ich zopár mám, no nejako som nemala potrebu využívať ho. Pri ňom vám teda úplne neviem povedať, že čo a ako, ale! Netreba sa báť toho, že by na pleti ostalo niečo čierne. Stačí primer dobre do pokožky zapracovať a úplne zmizne.

Presúvam sa na očné tiene, v ktorých som viac skúsenejšia, ako v primeroch 😅. Na začiatok by som mala povedať, že názvy jednotlivých očných tieňov sú perfektné - Wall St., Madison Ave. alebo Hollywood Blvd ma pobavili. Originálnosť nie je značke vôbec potrebné nejako vyčítať.
Aké sú farby? Jednotlivé odtiene sú perfektné. Pre mňa ako stvorené. Mám rada výrazné a tmavé očné tiene. Na druhej strane však obľubujem aj tie jemné - a takáto (pomerne) kontrastná kombinácia sa tu objavila.
Výhodou je, že odtiene neprášia a preto sa s nimi narába jednoducho. Nemám tak okolo seba všade nejaký poprašok. Každý jeden tieň, či už tmavý alebo bledý, drží na oku veľmi dobre. Odtiene sú sýte a už po prvej aplikácií vyzerajú viac ako perfektne.
Skvelo sa taktiež kombinujú, a preto na líčenie dokážete použiť len jednu paletku. Plus, pri tejto paletke si príde na svoje každý, pretože poskytuje ako trblietavé odtiene, tak aj matné.

Ja som z tejto paletky naozaj úprimne nadšená. Má krásne farby, ktoré využijem ako na bežné nosenie počas dňa, tak aj na nejaké to nočné.

A čo vy a značka The Balm? Skúšali ste už? :)

6 komentárov :

  1. Já jsem The Balm vždycky nějak přehlížela, ani nevím proč, protože když koukám na tuhle paletku, určitě by stála za vyzkoušení, miluju třpytivé stíny a tyhle jsou úplně očarující ♥ A ten obal je boží :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mám jednu paletku od nich doma a je super. Ty obaly jsou krásné a vnitřek samozřejmě taky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. This is such an intriguing set! The Balm has a lot of really fabulous products.
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow this set is so beautiful Love the colours xoxo Cris
    http://www.photosbycris.com.au/?p=3701

    OdpovedaťOdstrániť