SOCIAL MEDIA

beauty tip: Ziaja

13. februára 2020
Ahojte!

Po dlhšej dobe tu mám pre vás ďalšiu recenziu na skvelé produkty od značky Ziaja! Tentokrát sú to tri výrobky. Dve na starostlivosť o pleť a jedna z dekoratívneho súdku. Všetky výrobky sú z novej radu Jeju, ktorá je určená pre mladú pleť. Vždy som rada, keď sú v ponuke značky takéto produkty. Mladá pleť potrebuje dostatočnú starostlivosť, no nie tak silnú kozmetiku, ako je kozmetika pre staršiu pleť.
Poďme sa teda na to pustiť a pozrieť sa spoločne, aký názor som si vytvorila na tri výrobky z novej rady.

Prvým výrobkom je micelárna voda na odlíčenie pleti, očí a úst. Nie každá micelárna voda je vhodná na odlíčenie očí a ich okolia. Niektoré sú príliš silné a oči z nich môžu štípať. Táto je veľmi príjemná a odlíčila som s ňou už niekoľkokrát oči. Špirála ide z očí pomocou tejto micelárky veľmi jednoducho dole, čo je veľkým plusom. Niekedy mám problém oči na niekoľkokrát odlíčiť. V tomto prípade nebol žiaden problém.

Okrem toho, micelárne vody, ktoré používam, síce osviežujúci pocit spravia, no akoby som si naň už zvykla. Sama to nevie opísať. Niekedy už taký pocit ani len necítim. Túto micelárku som použila v deň, keď som sa vrátila z New Yorku. Cestovala som dosť dlho, pretože v Londýne som mala 6 hodinový prestup, ktorý ma úplne vyčerpal. Veľa som toho nenaspala, a keď som navečer prišla domov, potrebovala som nejaké osvieženie.
Pleť som si teda odlíčila touto vodou, ktorú som vytiahla ešte priamo z balíčka, a musím povedať, že ten príjemný osviežujúci pocit bol naozaj na nezaplatenie.
Micelárna voda nijako nedráždi pokožku, hĺbkovo ju vyčistí a a hydratuje ju. Po odlíčení nemám pocit suchej až vysušenej pokožky, čo sa mi občas stáva (pri iných odličovacích prostriedkoch).
Je bez vône, takže sa nestane, že by vám pri odličovaní vadila parfumovaná voda.
Ak hľadáte nejakú micelárku pre mladú pleť, rozhodne stavte na túto. Je zatiaľ jedna z najlepších, aké som doma mala. Plus sa mi páči pumpa, ktorá je v mnohých prípadoch lepšia ako klasický "vrchnák".

Druhým produktom je čierna maska na pleť. Jednu čiernu masku už doma mám. Je však zlupovacia, čo táto nie je. Na jednej strane som aj rada, pretože tá zlupovacia ide niekedy fakt poriadne ťažko dolu.
To, čo sa mi páči na tejto maske je pocit čistej pleti, keď si ju dám dolu. Myslím však, že takýto pocit mám po každej maske. To, čo robí túto masku výnimočnou je skôr to, že hydratuje a po zmytí nemám pokožku suchú a "natiahnutú". Väčšinou si po maskách musím dávať na seba "kilo" krému. Tentokrát stačila klasická vrstva bežného krému.
Táto rada je celkovo hydratačná, pretože sa zameriava na mladú pokožku, ktorá potrebuje dostatok hydratácie. Je veľkým plusom, že produkty, ktoré sú aj na čistenie pleti a odlíčenie, ju príjeme hydratujú.

A ako som spomenula už vyššie, tak tretím produktom bol výrobok z dekoratívnej kozmetiky. Týmto produktom je tekutý korektor s prirodzeným odtieňom, ktorý poskytuje prirodzený vzhľad a žiarivý lesk pokožky. Neviem ako vy, ale ja nie som milovníkom matného líčenia a matnej pleti plnej púdru. Samozrejme, nemyslím teraz to, že lesklá mastná pokožka je "in". Práve zlatá stredná cesta, prirodzený a žiarivý odtieň je niečo, čo je pekné a na pleti nepôsobí ako maska.
Korektory nepoužívam, pretože nejako nemám za potrebu, keďže ma oblúkom obchádzajú vyrážky, akné a vyrážky. V lete sa mi však vždy nejaký hodí, pretože ním vyrovnávam tón pleti. Mejkapy celkovo používam kvôli tomu, aby som len vyrovnala tón pleti a zamedzila náhodnému začervenaniu (napríklad keď sa niekam ponáhľam alebo keď idem z tepla do zimy). Práve preto je tento korektor niečo, čo mi môže pokojne mejkap nahradiť.

Samozrejme som ho už vyskúšala a musím povedať, že je naozaj skvelý. Stačí len zopár kvapiek na to, aby ste zakryli nejaké miesto na tvári alebo ho použili na celú tvár a vyrovnali tón pleti. Na krabičke máte napísané, že počas dňa ho pokojne môžete ešte upraviť, ak by sa stalo, že by ste si ho rukou zotreli alebo by sa vám dal nejako inak náhodou dolu.

Tieto tri produkty ma naozaj veľmi milo prekvapili :) A ako ste na tom vy a značka Ziaja? Skúšali ste túto novú radu?

5 komentárov :

  1. Ziaju mám moc ráda, zejména jejich krémy na ruce a tělová mléka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pro mě už tato řada není, ale líbí se mi. Je fajn, že je i něco pro mladší pleť. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto značku moc neznám, ale produkty vypadají zajímavě, asi bych zkusila tu micelárku, protože pořád nějak nemůžu najít tu pravou pro mě. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tato řada mě hodně oslovila, celkově mám Ziaju strašně ráda a tak bych ráda zkusila i další produkty.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť