SOCIAL MEDIA

beauty tip: matrix

16. januára 2020
Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila článok o jednom zaujímavom šampóne, ktorý som si kúpila na Notino. Poslednou dobou som mala takú "honbu" za dobrými šampónmi. Nájsť dobrý šampón je niekedy naozaj veľmi ťažké. Niektoré sú príliš husté, iné príliš riedke a niektoré dobre neumývajú. Niektoré typy dokonca nefungovali vôbec na môj typ vlasov, pričom na sestrin alebo maminin áno. Rovnako ako s krémami či inými výrobkami, tak aj so šampónmi to môže byť ťažké. Ich výber musíte poriadne premyslieť. Často treba vyskúšať aj niekoľko druhov, kým nájdete ten správny.
Šampón na vlasy s objemom Matrix

V mojom prípade to bolo rovnako. Vyskúšala som niekoľko šampónov, až kým som sa dostala k jednému, ktorý ma veľmi prekvapil. V pozitívnom slova zmysle. A ktorý šampón to bol? Bola to značka Matrix, o ktorej som doteraz, úprimne, vôbec nepočula. Počula som maximálne o tom filme, ktorý som už zopárkrát videla.

Zo šampón som nemala však nejaké obavy a taktiež som nemala nejaké vysoké nároky, pretože sa mohli stať len dva scenáre a to:
1. Šampón bude skvelý, bude mať viditeľné účinky na vlasy a vlasy budú príjemné na dotyk, a vyživené
2. Šampón neurobí absolútne nič ako väčšina šampónov, ktoré som doteraz mala a na výživu budem musieť použiť olejčeky, masky a rôzne séra

A aký bol výsledok?

Konzistencia šampónu bola presne taká, akú mám rada. Šampón bol stredne hustej konzistencie, ktorá sa dala jednoducho do vlasov aplikovať a následne speniť. Nemám totižto rada šampóny, ktoré nepenia, zle sa dostávajú do vlasov a najmä, sú husté. S takýmito výrobkami sa pracuje naozaj veľmi ťažko a často sa mi stáva, že si ich z vlasov neviem dobre vyumývať.
V tomto prípade to tak vôbec nebolo. Vlasy sa veľmi jednoducho a dobre umývali, šampón sa dal zmyť a dobre sa s ním pracovalo. Dokonca, omnoho lepšie ako s inými šampónmi.

Šampón taktiež skvelo vlasy umyl a zbavil mastnoty. Stačilo si umyť vlasy raz. To sa mi na šampóne veľmi páčilo, pretože sa mi často stáva, že šampóny ani po druhom umytí nevedia "urobiť svoju prácu". A neustále umývanie vlasov taktiež nie je práve to najlepšie.

Okrem toho, vlasy sú po šampóne príjemne nadýchané, lesklé a svieže. Takýto pocit som už dlhšie nemala, pretože poslednou dobou som mala menšiu šampónovú krízu. Vždy, keď som si vlasy umyla, boli nepríjemné na dotyk alebo neboli dobre umyté aj napriek tomu, že som šampón aplikovala správne. Posledné týždne som mala vlasy ťažké po každom umytí a veľmi neforemné. Som preto rada, že som našla šampón, ktorý vyhovuje nielen mne, ale aj sestre a mamči.
Šampón na objem vlasov od značky Matrix
Jednou z hlavných funkcií šampónu je objem. Ako v tomto šampón pochodil? Musím povedať, že vlasy boli nadýchané a viac vzdušné. Nedá sa povedať, že vďaka šampónu si teraz nebudete musieť fúkať vlasy. Ak však chcete mať príjemne nadýchané vlasy, určite sa oplatí vyskúšať ho. Ja osobne mám celkom ťažké vlasy, a preto ich mám často bez objemu. Tento šampón mi tak naozaj pomohol.

Nesmiem zabudnúť ani na na príjemnú vôňu. Tá nie je nijak špecifická (napríklad, že by šampón voňal po mandarínke, mangu alebo vanilke), ale bola veľmi príjemná a hlavne, svieža. Vôňa vydrží veľmi dlho, vďaka čomu sú vlasy príjemné a krásne voňajú.

Ak teda hľadáte kvalitný šampón, určite vyskúšajte aj vy šampón Matrix Total Results High Amplify!

A čo vy a šampóny? :)

2 komentáre :

  1. This sounds like such a great product to use! Thanks for sharing your thoughts.
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá hodně zajímavě, střídání šamponů je asi můj celoživotní boj. :D Třeba se časem dostanu i k tomuto. :))

    OdpovedaťOdstrániť