SOCIAL MEDIA

beauty tip: CC cream for hair

13. augusta 2019
Starostlivosť o vlasy je nesmierne dôležitá. Okrem šampónu by mal človek používať kondicionéry, masky, olejčeky a rôzne séra, ktoré sa o vlasy dokážu postarať aj v tom prípade, ak sú vlasy vystavené rôznym vplyvom, ako napríklad vysokým teplotám.
Nie všetky výrobky sú však dobré a nie všetky sa o vlasy postarajú tak, aby výsledky bolo hneď vidieť. Ja som si však pre vás dnes vybrala dva výrobky, ktoré rozhodne vplyv na vlasy majú a môžem vám povedať, že naozaj skvelý.
Franck Provost Paris

Jedná sa o produkty značky Franck Provost Paris a to presne o kondicionér na vlasy a CC krém, ktorý som nikdy nemala a môžem vám povedať, že som ani len netušila, že CC krém na vlasy existuje.
Rovnako som však nevedela ani o tejto samotnej značke, ktorá hneď na prvý pohľad vyzerá naozaj neskutočne krásne. Vždy hovorím, že obaly sú dôležité (aj keď známe porekadlo hovorí, nesúď knihu podľa obalu), pretože ich vidíte ako prvé a často ovplyvnia aj to, či si výrobok vlastne kúpite.

O výrobkoch by som ani nevedela, nebyť ElNino.sk. Neviem či to mám len tak ja (a moje okolie, ktoré tu nakupuje), ale ja tu vždy nájdem nejaké, pre mňa nové značky, o ktorých som doteraz nevedela.
Poďme sa však pozrieť na jednotlivé produkty.
kondicionér na vlasy Franck Provost Paris
Začnem klasikou, kondicionérom. Viem, že som už niekde o kondicionéroch dávnejšie písala a spomínala som, že ich často nepoužívam. V mnohých prípadoch mi totižto nijako nepomáhali a vlasy som mala po nich zbytočne ťažké a rýchlejšie sa mi mastili. Vystriedala som niekoľko značiek, no so žiadnou som nebola stopercentne spokojná.
Následne prišiel kondicionér Franck Provost Paris, ktorý celkovo zmenil môj pohľad na kondicionéry. Nepoužívam ho po každom umytí, väčšinou si ho dám raz za týždeň, no môžem povedať, že výsledky na svojich vlasoch vidím.

Moje vlasy si toho za posledných pár rokov so mnou prežili dosť, to nebudem klamať. Najprv som sa dala radikálne ostrihať na krátko, čo im naozaj pomohlo. A síce som si každý deň upravovala vlasy teplom, neboli zničené práve vďaka dobrej starostlivosti a vďaka tomu, že som ich pravidelne podstrihávala. Aj napriek tomu však vlasy potrebujú určitú špeciálnu starostlivosť a trochu inú starostlivosť, akú mali predtým.
Keď som totižto mala dlhé vlasy, nijako špeciálne som sa o ne nestarala, pretože som si ich teplom neupravovala a nikdy som ich nemala farebné. Následne, ako som sa ostrihať dala, som ich začala upravovať. A v tomto okamihu sa zmenila aj celá moja starostlivosť o ne.

Po prvom použití kondicionéru boli vlasy krásne voňavé a jemné. Po niekoľkých použitiach som mala vlasy lesklé a hydratované. No a samozrejme, nádherne voňali. Často sa stretávam s veľmi podobnými vôňami rôznych šampónov, no môžem povedať, že takúto krásnu vôňu som ešte asi nemala.
Na stránkach ElNino.sk som však videla šampón a masku v tejto rade, a preto najbližšie, ako budem objednávať ďalšiu nálož kozmetiky, prihodím k tomuto kondicionéru aj šampón a masku. Veľmi rada totižto používam kombináciu výrobkov z rovnakej rady. Mávajú potom akoby silnejší a lepší účinok.

Poďme k druhému výrobku, ktorým je CC krém, s ktorým som sa, úprimne, ešte nestretla. Jeho hlavnou úlohou je postarať sa o farbené vlasy (čo mne padlo naozaj vhod) a dodať im život (čo som taktiež potrebovala).
cc krém Franck Provost Paris
Približne pred rokom som sa však dala odfarbiť na blond a následne niekedy v novembri som sa vrátila k mojej tmavej farbe. Pravidelne som sa však strihala a vlasy zničené neboli.
Keďže som však vlasy mala odfarbené, musela som si ich doteraz pravidelne farbiť na tmavo, pretože farba sa vymývala a vyzerala všelijako. Vlasy si nechávam aspoň trochu podrásť (aj keď viem, že sa po čase vrátim znova ku krátkym), no kvôli tomu, že sa toľko nestrihám, sú vlasy suchšie ako inokedy a nemajú toľko "života", ako niekedy mávali.
Pointa celého môjho rozprávania je tá, že vlasy som mala bez života a nevedela som, čo s nimi. Dávala som si na ne rôzne masky, šampóny, no nič nepomáhalo. Keď mi však prišiel tento CC krém na farbené vlasy, hovorila som si, že to môže byť presne výrobok, ktorý som dlho hľadala.

CC krém sa na vlasy aplikuje veľmi jednoducho. Najprv si ich umyjem klasicky, šampónom, následne jemne utriem uterákom, aby z nich netiekla voda a aplikujem CC krém. Ten sa už nezmýva. Zo začiatku mi to jemne vadilo, pretože som zvyknutá, že skoro všetky masky, kondicionéry či iné výrobky si po nanesení umyjem. Po čase som si však zvykla. Výhodou je, že keď krém dolu nedávate, vôňa je silnejšia.

CC krém som používala niekoľko týždňov, no nikdy nie v kombinácií s kondicionérom, aby som zas vlasy nezaťažovala. Vlasy sú lesklé a plné života vždy, keď krém použijem. Neskutočne ma to teší, pretože už dlhšie som v kaderníctve nebola a vlasy nemali už toľko "života" ako predtým. Vďaka CC krému však životom doslova sršia a sú naozaj krásne.
K tejto rade taktiež nájdete šampón, masku aj kondicionér. V jednej rade je tak úplne všetko, čo potrebujete pre ochranu a zdravie farbených vlasov.

Oba výrobky ma neskutočne zaujali už na prvý pohľad. Po vyskúšaní som si ich však doma nezamilovala len ja, ale taktiež mamina, ktorá vyskúšala CC krém na farbené vlasy. Niekoľko rokov si totižto vlasy farbí a potrebovala niečo na oživenie vlasov. To sa jej podarilo a myslím, že najbližše objednávame hneď niekoľko CC krémov, aby sme mali aj v zásobe.
A čo vy a táto značka? Poznáte? :)

7 komentárov :

  1. Tuhle značku vůbec nepoznám, ale taky ráda používám výrobky z jedné řady. Líbí se mi hlavně ten CC krém, už jsem jeden měla a byl taky super. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako hovoríš, výrobky z rovnakej rady sú úplne najlepšie, pretože skvelo sa dopĺňajú! :)

      Odstrániť
  2. Ako reaguje CC krem na vlasy farbene hennou?

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ti povedať neviem, pretože vlasy som hennou nikdy farebné nemala :) Ohľadom produktov vždy hovorím to, ako mne sadli a aké majú mať všeobecné účinky. Ak pohľadáš na internete, možno niečo nájdeš alebo rovno vyskúšaj a daj vedieť! :)

      Odstrániť
  3. Tuhle značku vůbec neznám, ale vypadá zajímavě. Já jsem taková konzerva, bojím se zkoušet nové věci, ale vím, že tak přicházím o spoustu skvělých produktů :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Túto značku vôbec nepoznám a prvýkrát o nej počujem. Veľmi ma zajali tieto produkty a určite sa na ne ešte pozriem. Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Love Fashion Student's Life mix with Fashion Glamour Style! You are a very good Student, your Taste in fashion very good Notes! Bravo Nada! :)

    OdpovedaťOdstrániť