SOCIAL MEDIA

urban skin detox

18. júna 2019
Naša pleť potrebuje pravidelnú starostlivosť. Pred niekoľkými rokmi som si myslela, že pleť stačí čistiť len vtedy, keď som namaľovaná. Veď načo ju čistiť aj vtedy, keď som počas dňa na ňu, okrem nejakého krému na hydratáciu, nedala nič iné?
Až neskôr som pochopila, že starostlivosť o pleť a správne čistenie je veľmi dôležité a malo by sa vykonávať pravidelne, každý jeden deň. Nehľadiac na to, či ste namaľované alebo nie.

Ako som už viackrát spomínala mám suchú pokožku, ktorá nie je problémová. Raz za čas sa mi vyskytne nejaká vyrážka alebo niečo, čo by na pleti byť nemalo, no inak s ňou problémy nemávam. Aj napriek tomu na nej vidím nedostatky a potrebu čistiť ju a starať sa o ňu. Hydratácia je pre mňa na prvom mieste spolu s čistením.

Neviem či viete, no značka Nivea má jednu perfektnú radu výrobkov, ktorá sa nazýva Urban Skin Detox. Ja som o tejto rade už počula viac informácií a takisto som na ňu počula len samú chválu. Keď som nedávno doma našla balíček od Nivei a v ňom tieto výrobky, veľmi som sa potešila, pretože som v nich našla hneď svojich favoritov.

Ešte predtým, ako vôbec začnem písať o jednotlivých produktoch, by som vám rada napísala niečo viac o samotnej rade. Urban Skin Detox obsahuje výrobky, ktoré sa majú starať o vašu pleť počas celého dňa a chrániť ju pred úplne bežnými vplyvmi, ktorým je vystavená počas bežného dňa v meste. Medzi tieto vplyvy patrí napríklad smog či prach. Neviem či ste si to všimli, no mnohé produkty, ktoré si dnes môžete zakúpiť, sa často špecializujú na veci ako sú vrásky, vyplnenie, hydratácia, ochrana pred slnkom, UV lúčmi a podobne, no len málo z nich bojuje proti týmto úplne bežným "problémom", ktorým je naša pleť vystavená. Často sa zabúda na klasické a bežné veci, na základy, na ktorých by sme mali budovať a orientujeme sa hneď na problémy, ktoré nie je možné vyriešiť bez toho, aby sme sa pozreli na začiatok.
A práve produkty z Urban Skin Detox rady sú tie, ktoré sa najprv zaoberajú problémami, ktorým sme vystavení každý jeden deň. K tomu sa však starajú aj o pokožku, hydratujú ju, ochraňujú pred slnečnými lúčmi a vyživujú.
Poďme sa teda spoločne pozrieť na jednotlivé výrobky.

Vyčistenie pleti
Začneme od základu a tým je vyčistenie pleti. Osobne, vždy keď som alebo nie som namaľovaná, si pleť vyčistím micelárnou vodou. Na micelárky som prešla už dávnejšie. Omnoho lepšie vyčistia pleť a cítim sa po nich veľmi dobre. Pleť je svieža.
Práve micelárne vody od Nivei sú tie, na ktoré stavím vždy, keď si kozmetiku objednávam alebo kupujem v drogérií. Práve teraz mám aj jednu otvorenú (čierny obal, ružové písmo a nájdete ju v drogérií aj pod názvom Expertná micelárna voda).
Micelárna voda z tejto rady je veľmi príjemná. Nemá žiadnu silnú vôňu, čo mi často pokožku buď dráždilo alebo mi to až vadilo. Takisto veľmi jednoducho odstraňuje mejkap, vďaka čomu stačí pretrieť pleť jeden alebo dvakrát a všetky nečistoty sú preč.
Výhodou je, že odstraňuje aj mejkap z očí. Často sa mi totižto stávalo, že iné micelárne vody ma v očiach štípali, a preto som mávala na oči mlieko, ktoré je jemnejšie. Táto micelárna voda ma však neštípe, rýchlo riasenku rozpustí a tým pádom aj odlíči. Pleť čistí hĺbkovo a po čistení vždy cítim príjemnú sviežosť.
Vo svojom popise má napísané, že pleť aj zmatňuje. Keďže pleť mastnú nemám a nijako sa mi ani neleskne (práve preto používam často "tony" rozjasňovaču) k tomuto sa moc vyjadriť nemôžem, no určite micelárnu vodu odporučím kamarátke s mastnou pleťou a som zvedavá na samotný výsledok!
Plus nesmiem zabudnúť dodať, že micelárna voda je 3v1 a odličuje nielen pleť, ale takisto aj spomínané oči a pery! Určite to oceníte (ako som ocenila ja) pri dlhotrvajúcich rúžoch, ktoré vodou alebo inými odličovacími prostriedkami dolu nedáte.

Hĺbkové čistenie
Aj napriek tomu, že micelárna voda hĺbkovo čistí, raz za týždeň si spravím akoby "hlbšie" čistenie pleti. Buď si dám nejakú masku, peeling alebo prostriedok na čistenie pleti, ktorý zmyjem vodou.
Na takéto hĺbkové čistenie je perfektný peeling z rady Urban Skin Detox, ktorý pleť zmatňuje, uvoľňuje póry a tým pádom pleť hĺbkovo čistí a nechá ju dýchať.
Peeling vonia veľmi príjemne, prírodne. Jeho zloženie sa skladá najmä z čiernej ryže a z výťažkov zo zeleného čaju.
Rovnako ako pri micelárnej vode, tak aj tento produkt je 3v1. Pôsobí ako čistiaci krém, ktorý odstraňuje z pleti všetky nečistoty. Takisto pôsobí ako peeling, ktorý uvoľňuje póry a odstraňuje odumreté kožné bunky. A nakoniec je vhodný aj ako maska, ktorá vyhladzuje a zmatňuje pleť.
Po použití peelingu bola moja pleť jemná a takisto aj vyčistená. Produkt sa veľmi jednoducho nanášal, príjemne sa s ním pracovalo a jeho výsledky sú naozaj perfektné.
Dlhšie som hľadala peeling, ktorý dobre vyčistí pleť a našla som!
Do hĺbkového čistenia môžem zaradiť aj zlupovaciu masku. Neviem ako vy, ale ja mám tento druh masiek najradšej. Je to najmä z toho dôvodu, že tieto masky nikdy netečú, nestekajú po tvári dolu a môžete ich mať na pleti aj pol hodinu, nič vám nezavadzia. Túto masku stačí nechať na pleti 15 - 20 minút a následne dať dolu. Odstraňuje odumreté kožné bunky, suchú kožu a nečistoty spôsobené vonkajšími vplyvmi.
Po použití masky, ktorú sme si dali spoločne s maminou, bola naša pleť veľmi jemná a príjemná na dotyk. Sama som na pleti videla, že je perfektne vyčistená. Po použití mnohých masiek si musím dávať krém, pretože mi ju vysušia, no po použití tejto som žiaden problém nemala.
Išla takisto aj veľmi jednoducho dolu. Maličké kúsky, ktoré na pleti ostali som dala dolu vodou. Ak hľadáte zlupovaciu masku, ktorá je pre pleť vhodná, určite stavte na túto. Používať ju môžete dvakrát do týždňa.

Záverečná starostlivosť a hydratácia
Po tom, ako si pleť hĺbkovo vyčistím, počkám chvíľku a pleť si hydratujem krémom. Väčšinu krémov, ktoré mám, sú špeciálne na mastnú pleť no väčšinou sú dva scenáre, ktoré sa stanú. Tým prvým je, že mám pleť neskutočne mastnú a krém môžem používať len na noc. Nemôžem ho použiť ako "podklad" pod mejkap. Druhým scenárom je, že krém síce nie je mastný, no pleť je hydratovaná akoby len "zvrchu", no stále je suchá.
Na hydratáciu a záverečnú starostlivosť tu mám rovno dva krémy. Tým prvým je klasický, denný krém - Urban Skin Defence, ktorý má intenzívne hydratovať pleť 48 hodín. Síce neviem, či hydratuje úplne presne 48 hodín, keďže si pleť vždy večer vyčistím, ale môžem povedať, že po celý deň perfektne hydratuje. Dávam si ho vždy ráno, chvíľku počkám kým sa vstrebe a naň použijem mejkap. Mejkap sa pekne po pokožke rozotrie a pleť nie je vôbec šupinková (ako to vo väčšine prípadov u mňa býva). Výhodou a to veľmi veľkou je takisto to, že má SPF 20, takže pleť chráni aj pred slnečným žiarením.
Krém je veľmi ľahký, a preto pleť nijako nezaťažuje. Takisto veľmi príjemne a sviežo vonia, čo sa na letné obdobie perfektne hodí.
Po nanesení krému je pleť jemná, žiarivá a hydratovaná. Konečne som našla nejaký krém, ktorý pleť hĺbkovo a dlho hydratuje bez toho, aby mala pleť mastný lesk.
Druhým produktom je nočná maska, ktorú však ja osobne nazývam nočným krémom. Je to preto, lebo masku nanesiete na pleť, počkáte 5 - 10 minút kým sa maska vstrebe a môžete ísť pokojne spať. Nedávate ju dolu nijakým spôsobom.
Na noc som väčšinou používala klasický Nivea krém, modrý v plechovičke, ktorý používa môj ocino odkedy si pamätám. Je to jedna z charakteristických čŕt môjho ocina. Kam sa pohol, tam bola či už väčšia alebo menšia klasická modrá Nivea. To je aj jeden z dôvodov, prečo mi je Nivea tak blízka a používam ju snáď od svojho narodenia. V našej rodine totižto neustále bola a je bez nejakej pauzy.
Táto maska je tak skvelá na nočné použitie, pretože viditeľne vyhladzuje pleť (čo sa mne naozaj hodí), takisto redukuje príznaky únavy (čo sa mi bude hodiť v nadchádzajúce skúškové obdobie, ďakujem Nivea!) a takisto pleť detoxikuje a bojuje proti vonkajším vplyvom. Ak teda hľadáte nejaký zázrak pre vašu pleť, určite stavte na túto nočnú masku. Okrem mňa ju používa aj moja mamina a je nadšená.

A malý "fun fact" na záver. Na spodku balíčka som si všimla nejakú "látku" a tak som myslela, že je to šatka do vlasov. Sama som len tak usúdila. Keď som však vybrala všetky produkty a "látku" som vytiahla, zistila som, že je to pyžamo! A naozaj krásne! Také, aké som si plánovala kúpiť už dobrý rok, no vždy, keď som išla do obchodu, som kúpila niečo iné, čo som nepotrebovala (klasická žena).

A čo vy a táto rada od Nivei? Skúšali ste už? :)

4 komentáre :

  1. i actually really like this line. and that peel off mask is actually one of my staples! i use it ALL THE TIME!
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nezkoušela jsem, ale vypadá dobře. Láká mě ten peeling.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám jejich masku ve vzorečcích a jsem s ní spokojená. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť