SOCIAL MEDIA

she in

24. marca 2019
Ahojte!
Dnes som si pre vás pripravila veľmi krátky wishlist s kúskami, ktoré ma nedávno zaujali a chcela by som vám ich určite ukázať :)

Neviem ako vy, ale ja milujem šaty! Práve preto ma aj tieto troje zaujali asi najviac zo všetkého. 
Prvé šaty sú krásne, kvetinkové. Takéto šaty milujem, pretože sú skvelé najmä na jar a leto, ktoré pomaly prichádzajú. Šaty sú vzdušné a tak sa hodia na teplejšie dni, na ktoré sa ja osobne veľmi teším! 


Ešte lepšie na teplé dni sú druhé šaty, ktoré sú na viazanie ku krku. Tieto šaty by som si ja rozhodne vzala na dovolenku, niekam k moru alebo len tak von, počas veľmi teplého dňa. Šaty ma zaujali najmä vďaka príjemnej farbe, ale takisto aj vďaka zaujímavému dierkovaniu na páse. 

Posledné šaty sú veľmi jemné, dievčenské a myslím, že sa hodia úplne ku všetkému, čo človek môže nosiť. Či už idete do mesta, do školy alebo len tak ste niekde na dovolenke, dajú sa nosiť k úplne všetkému na všetky spôsoby. Majú takisto veľmi príjemnú dĺžku a dievčatám, ktoré sú vysoké podobne ako ja nebudú padať len tesne pod zadok, ale aj do polovice stehien :) 

Plus, mám pre vás aj zľavový kód: shsale598 ! :)