SOCIAL MEDIA

new makeup look

5. februára 2020
Ahojte!

Po dlhšom čase som sa rozhodla, že vám sem hodím nejaký "makeup tutorial". Dopredu musím povedať, že okrem liniek nie som žiadny majster v líčení. Očné tiene nepoužívam príliš často, len občas a vo väčšine prípadov sú to jemné farby, ktoré len oči zvýraznia.

Dnes som si však spravila trochu výraznejší a tmavší mejkap s výrobkami z Notino. Postup je jednoduchý, vďaka čomu ho zvládne fakt aj začiatočník. Ak by ste teda chceli takýto "makeup look" vyskúšať aj vy, prikladám vám sem postup :).
Líčenie pomocou paletky NYX

Ten je naozaj veľmi jednoduchý a rýchly. Nie som príliš milovníkom komplikovaných a ťažkých líčení. Nie každý ich zvládne a nie sú vhodné na bežné denné nosenie. Aj keď je toto líčenie tmavšie a výraznejšie, občas ho pokojne nosiť môžete aj počas dňa.

Základ som volila klasiku - podkladovú bázu pod mejkap a následne mejkap samotný. Používam už dlhší čas rovnaký, od značky ArtDeco. Skvelo kryje, dobre drží počas celého dňa a má skvelú farbu, ktorá korešponduje s mojou farbou pleti.

Následne som si upravila obočie a pustila som sa do očí. Na celé líčenie som využila paletku NYX Professional Makeup Ultimate Shadow, ktorá patrí k mojim obľúbeným už dlhú dobu. Má príjemné hrejivé farby vhodné do každého ročného obdobia. Má taktiež veľké množstvo rôznych farieb, vďaka čomu si z nej môžete spraviť jemné líčenie alebo niečo tmavšie. Výber je na vás.
Tmavé líčenie paletkou NYX
Ja som tentokrát zvolila dve farby. Prvou bola zlatá, ktorú som aplikovala do vnútorného kútika oka. Nie je príliš tmavá, práve naopak, je svetlá a oko dokáže otvoriť. Do vonkajšieho kútika som volila tmavú bordovú farbu, ktorej odtieň ide až dohneda. Takéto líčenie mám najradšej. Vyzerá celkom prirodzene a myslím, že hnedá sa mi hodí aj k očiam.

Celý mejkap som doplnila linkou. Tú som si spravila od začiatku kútika oka až po koniec. Nedávno som začala trochu s linkou experimentovať a kresliť si ju trochu dlhšie do vnútorného kútika oka. Tým jemne oko predĺžim.
Výrazné líčenie pomocou očných tieňov značky NYX
Následne som si ešte použila špirálu. Vždy používam dve, vďaka čomu sú mihalnice ako predĺžené, tak aj zahustené. Ďalej som jemne vykontúrovala lícne kosti, dala highliter a mejkap bol na svete.

A čo vy a výraznejšie líčenie? :)

2 komentáre :

  1. Líčení je moc pěkné, takové ženské a krásně ladí se svetrem :D. Možná ty linky jsou trochu moc výrazné, ale to je spíš tím, že já je nenosím, tak mi to tak přijde :D :).

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť