SOCIAL MEDIA

-fashion wishlist-

25. júla 2018
Každý kúsok, ktorý mi prišiel z e-shopu Dresslily.com je kvalitný a vyzerá veľmi dobre. Vďaka tomu sa vraciam na tento e-shop veľmi rada a vyberám veci aj pre vás do wishlistov. Tieto veci sú naozaj krásne a myslím, že sa hodia presne na toto obdobie, ktoré tu máme. Šortky, šaty alebo len nejaké sukne sú presne to, čo ja vyhľadávam.
Takýchto krásnych šiat nie je nikdy dostatok a práve to je dôvod, prečo na nové stavím každý rok. Okrem toho som aj milovníkom šiat, čiže vždy nejaké nové potrebujem! Krásne kvetinové vzory sú niečo, čo obľubujem a nikdy ma neprestanú baviť. V kombinácií s bielou farbou vyniknú najlepšie a dokážem si vďaka nim spraviť outfit, ktorý je na leto ako stvorený. 

Mnohé dievčatá, rovnako ako aj ja, obľubujú žiarivé farby počas celého leta. Práve to je dôvod, prečo som stavila práve na bielu farbu s kombináciou iných motívov a vzorov. Táto farba vo mne evokuje vždy príjemné počasie, vďaka čomu na ňu vždy veľmi rada stavím :) 

A zelená army farba je must-have, v ktorom mám len pár kúskov, a preto mi nemôžu chýbať ani šaty v tomto štýle :) 

Nesmiem však zabudnúť, že najnovšie kúsky nájdete po slovom "New arrival". Krásne kúsky sú v kolekcií "Top Fashionable women dresses".