Používa službu Blogger.

Only queen

11. januára 2017

20 komentárov :
t-shirt -      jeans- Stradivarius    jacket -    shoes - Deichmann 
Aby som vám ozrejmila čo sa stalo. Článok som napísala, nafotila som fotky - všetko ešte koncom októbra (už) minulého roku a kedy sa dostal von? Teraz v januári! Keď som to fotila, naozaj mi nebolo zima, ešte dokonca aj holé členky som mala! Tak si spríjemnime túto veľkú zimu (kedy nám doma aj voda už stihla zamrznúť v trubkách) menšou zimou, ktorá bola na konci októbra! 
Na vytváranie vlastných tričiek som niekedy naozaj expert. Viackrát som dostala možnosť vytvoriť si nejaké tričko či mikinu a tentokrát som sa znova potešila. Chcela som niečo originálne, vtipné, ale aj pravdivé pre niektorých, ktorí si tričko prečítajú. Keďže som poslednou dobou dosť zaťažená na jednorožcoch a dokázala by som ich mať všade (vrátane ružových vlasov, no bolo by s tým noho práce a kvalitnú kaderníčku som v okolí ešte nenašla). Práve preto ma napadol aj tento text, ktorý som dávnejšie videla na nejakých kúskoch oblečenia a pridala som si k tomu obrázky.
Vedela som hneď dopredu, že tričko bude určite kvalitné a nemýlila som sa. Bavlnené príjemné tričko sa mi nosí veľmi dobre! A dá sa skombinovať veľmi dobre so všetkým, pretože je biele.










Fashion blogger, book and food lover, copywriter. Hope you like this post :)

20 komentárov :

  1. Great bomber jacker and T-shirt, you look beautiful:)
    Have a good day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love this look <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  3. What a lovely look! Loving the bomber jacket, although I prefer that funny T-shirt hehehe

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekna si velmi 😊 ta bombera aj tricko super!!

    Www.petitejardin.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. great outfit!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Amazing bomber jacket! And love your tee, so fun and cute!
    Kisses
    Cinzia

    www.callmeblondiebycinziasatta.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný, jednoduchá outfit a nápis supeer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love this look! You are super pretty

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. That jacket is so cool :)
    - www.youthofthesun.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. So casual! Simply beautiful! Nice outfit!
    Please check my last post blog on MissGrey.ro
    https://missgrey.ro/blog/despre-rochii/rochii-negre-de-ocazie-care-trebuie-sa-se-regaseasca-in-gardeorba-ta-festiva/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. také mě baví si vytvářet vlastní trička, zatím jsem měla příležitost jen jednou, ale bylo to super. Hezky sis ho vytvořila.:) A máš úplně úžasný bomber.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Beautiful! I love the bomber jacket :)

    Eliana,
    https://around-eliana.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť