SOCIAL MEDIA

TheBalm Meet Matt(e) Nude

17. júla 2022

Som späť!

Po približne mesiaci sa znova hlásim. Okrem práce a trochu chaotického záveru semestra som bojovala aj s chorobou, kvôli ktorej som bola bola v posteli bez energie približne päť dní. Dnes sa však vraciam v plnej sile s recenziou na paletku očných tieňov TheBalm Meet Matt(e) Nude. Neviem, kto vymýšľa tie názvy, ale slovné hračky tejto značky (rovnako ako jej produkty) milujem. Paletka mi prišla z e-shopu ElNino, odkiaľ mám pravdepodobne všetky výrobky tejto značky. A môžem vám povedať, že ich nie je málo. Na tomto blogu nájdete desiatku recenzií na produkty od TheBalm, ktoré ju vychvaľujú do nebies. A môžem vám prezradiť, že táto nebude o nič iná.

Paletka TheBalm Meet Matt(e) Nude má originálny dizajn, ktorý priláka každého, kto si zakladá nielen na kvalitnej, ale aj štýlovej kozmetike. Obaly inšpirované 70. – 80. rokmi (možno aj trochu neskoršej doby), ma bavia nejeden piatok. A najlepšie na všetkom je to, že dizajn nie je zaujímavý len zvonka, ale aj po tom, ako paletku otvoríte. V tomto prípade máme pri každom očnom tieni meno.

Poďme sa však pozrieť na jednotlivé farby, ktoré vystihujú presne môj štýl. Zemité odtiene patria k mojim najobľúbenejším a osobne si myslím, že sa k mojim zeleným očiam aj najviac hodia. To, čo je pre mňa osobne veľmi dôležité, je to, že očné tiene sú matné a nie sú trblietavé. Obdobie trblietok je už za mnou a neočakávam, že sa ešte vráti. Aj keď, človek nikdy nevie.

Paletka nepráši a veľmi dobre sa s ňou pracuje. Praktické zrkadielko síce pri bežnom líčení doma nepoužívam, no určite sa zíde na cestách. To mi vnuklo ďalšiu myšlienku – paletka nie je príliš veľká, takže ju zmestíte aj do svojej cestovnej tašky a zoberiete všade so sebou.

Očné tiene vydržia na očiach dlhé hodiny bez toho, aby stratili na svojej intenzívnosti. Oči krásne dopĺňajú a sú perfektne pigmentované. Na to, aby ste si ich na pokožke všimli, vám stačí skutočne málo produktu. 

Jednotlivé farby nachádzajúce sa v paletke sa dajú spolu veľmi dobre kombinovať. Na to, aby ste sa pekne nalíčili, nepotrebujete ďalšiu paletku. Ja osobne som si zamilovala hlavne odtiene pod menom Matt Garcia, Matt Rosen a Matt Singh. Dosť často používam aj bielu farbu pod menom Matt Malloy, ktorá krásne oko otvorí.

Aký je teda môj názor na paletku? Ide o perfektný výrobok, ktorý sa bude páčiť každému, kto preferuje zemité odtiene a hľadá kvalitné očné tiene, ktoré vydržia dlhé hodiny. Paletka TheBalm Meet Matt(e) Nude sa hneď po prvom použití stala mojím favoritom, ktorý používam na pravidelnej báze.

P. S.: Budúci týždeň môžete očakávať post s líčením s touto paletkou :)

A čo vy a značka TheBalm? 

Zverejnenie komentára