SOCIAL MEDIA

beauty tip: chemický peeling

7. júna 2022

 Ahojte! Dnes som si pre vás pripravila recenziu na chemický peeling od Revolution, ktorý mi prišiel z e-shopu ElNino.sk. Hneď na začiatok musím povedať, že som sa veľmi tešila, pretože som o ňom počula už viacero zaujímavých vecí. Poďme sa naň teda pozrieť bližšie.

Revolution chemický peeling je:

  • Vegan & Cruelty Free – neobsahuje žiadne zložky živočíšneho pôvodu. Schválené organizáciou PETA.
  • Obsahuje:
    • kyselinau salicylovú, 
    • beta-hydroxykyselinu (BHA), ktorá bojuje proti škvrnám.
    • AHA kyseliny, ktoré pôsobia na povrchu pokožky.
    • BHA kyseliny, ktoré dokážu preniknúť hlboko do pórov, rozložia akúkoľvek nahromadenú vrstvu pre super čistú pleť.
  • Sérum je exfoliačné 
  • Sérum je určené pre sviežu a žiarivú pleť.

Balenie je celkom elegantné. Charakteristickí pre značku Makeup Revolution. Vonkajšia škatuľka má veľmi minimalistický štýl. Na krabičke nájdete presný a podrobný popis, ako postupovať, čo som ocenila, keďže som s chemickým peelingom ešte nikdy nepracovala.

Produkt používam už niekoľko týždňov, hoci ho nepoužívam každý deň. Dokonca, tak časté používanie sa ani neodporúča. Výrobca odporúča používať peeling maximálne dvakrát do týždňa. Veľký rozdiel som zaznamenala asi po dvoch týždňoch pravidelného používania. Peeling mi vyčistil pleť a postaral sa, aby sa na nej nenachádzali šupinkové časti. Okrem toho zabránil aj vytvoreniu vyrážok, ktoré sa občas objavujú spolu so ženskými dňami. Moja pleť krásne žiari a má rovnomernejší tón.

Použitie peelingu je veľmi jednoduché a dá sa opísať v niekoľkých krokoch:

  • Pleť si vyčistite a dokonalo vysušte, aby peeling nešiel na mokrý podklad.
  • Aplikujte na tvár tenšiu vrstvu a nechajte pôsobiť 10 minút.
  • Viac ako 10 minút by ste ho na tvári nemali nechávať.
  • Následne peeling dajte dolu vlažnou vodou.
  • Pleť vysušte a následne hydratujte. Najlepšie hrubšou vrstvou krému.
Pri používaní som nemala žiadne problémy. Žiadne podráždenie, začervenanie alebo suchosť. Moja pokožka je však celkovo odolná, preto pred prvým použitím si spravte menší test. Následne, keď je všetko v poriadku, ho môžete používať na celú pleť.

Chemický peeling od Revolution je síce prvým, ktorý som kedy mala, no musím povedať, že som s ním veľmi spokojná. Jednoducho sa používa, skvelo sedí mojej pleti a má výborné výsledky.

A čo vy a chemické peelingy? Skúšali ste/vyhovujú vám?

Zverejnenie komentára