SOCIAL MEDIA

favorite lipsticks

21. októbra 2021

 Vždy, keď si objednávam kozmetiku Notino, do košíka si vhodím okrem všetkých potrebných vecí aj jeden rúž. Takéto nakupovanie rúžov je pre mňa celkom rutinou. Nikdy dopredu nepremýšľam, aký vezmem. Prejdem zrýchla ponuku, uvidím, čo je nové a to, čo ma zaujme, jednoducho kúpim. Ani neviete, koľko skvelých rúžov som takto našla. Dokonca, mnohé boli za veľmi príjemné ceny a ich výdrž bola viac ako perfektná. 

ruze notino
Keď som naposledy z Notino objednávala, taktiež som ponuku takto prebehla. Zaujalo ma niekoľko rúžov, no siahla som po Maybelline Superstay Matte Ink v odtieni 15 Lover. Musím povedať, že som bola hneď na prvý pohľad z rúžu nadšená. Príjemný dizajn a krásny odtieň predurčovali tento maličký produkt k tomu, aby mal, minimálne u mňa, úspech. Nesmiem zabudnúť ani na krásnu sladkú vôňu. Výrobcovia vedia, ako na ženy, a pri rúžoch je to podľa mňa dvojnásobné. Nechcem spočítať, koľkokrát som si rúž kúpila preto, lebo pekne voňal alebo mal pekný obal.

rúž maybelline

Ale späť k tomuto zázraku! Musím povedať, že rúž má naozaj krásny odtieň a hneď na prvý pohľad vidieť, že je kvalitný. Aplikátor je presný. Je jemne zahnutý tak, aby čo najlepšie vyhovoval vašim perám. Na začiatku je jemne zoštíhlený, aby ste si mohli lepšie narúžovať aj okraje a kútiky pier. Mne sa podarilo dať rúž na prvýkrát hneď dobre bez toho, aby som ho mokrou utierkou nejako dávala dole alebo niečo zotierala. Musím povedať, že takéto niečo sa mi nestáva príliš často. Väčšinou si rúž upravujem niekoľkokrát pretože jednoducho sa to na prvýkrát nepodarí.


Prejdime ďalej na Catrice Matt Pro Ink Non-Transfer, ktorý je u mňa v kozmetickej skrinke už niekoľko mesiacov, ak nie rokov. Pravidelne si ho kupujem v odtieni Trust In Me 010 (nude ružová farba). V tomto "rebríčku" si však druhé miesto uchmatol odtieň Courage Code 100. Ide o krásnu sýtu červenú farbu. Ten, kto ma pozná vie, že ja som milovníkom červenej na perách. A je úplne jedno, či ide o tmavú vínovú alebo výraznú červenú. Tento odtieň je skôr výraznejší červený. Hodí sa každej žene, ktorá miluje výrazné rúže. 

Farba je sýta, stačí naozaj jedna vrstva a rúž na perách krásne vynikne. Taktiež nie je dobré, keď si z rúžov dávate veľa vrstiev. Je to neprirodzené, nepekné a hlavne, na perách budete mať nepríjemný ťaživý pocit.

Trojicu obľúbencov uzatvára TheBalm Meet Matt(e) HughesJe to tekutý rúž v krásnom, tmavo ružovom odtieni s názvom "Charming". Dlho som uvažovala, ktorý odtieň si vezmem. Najprv som chcela zvoliť klasiku, červený, pretože túto farbu nosím skoro každý deň, no nakoniec som sa rozhodla, že vyskúšam inú, keďže doma mám červených rúžov až až. Nakoniec som spravila veľmi dobre, že som si tento odtieň vzala, pretože je perfektný a dalo by sa povedať, že je až taký "nude".

Na dlhotrvajúcich rúžoch nemám moc rada to, že dosť vysušujú pery a neskôr sa začnú robiť nepekné "šupinky". Pri tomto rúži som s tým nemala vôbec problém. Skvelo pery hydratoval a najmä, vydržal veľmi dlho bez toho, aby som ho musela nejako opraviť. 
the balm rúž

Okrem skvelej výdrže, príjemnej textúry a krásnej farby, má tento dlhotrvajúci rúž aj veľmi príjemnú vôňu. To je takisto veľmi dôležitým znakom. Ak mi totižto rúž nevonia, väčšinou zapadne prachom niekde v kozmetickom kufri na spodku. Tento rúž má naozaj krásnu vôňu, ktorá mi pripomína nejaké mentolové cukríky.


4 komentáre :

  1. Ahoj, já ačkoliv mám rtěnky ráda, tak je moc nenosím, protože mi prostě nedrží, u této Superstay mám staženou pusu a ještě mi v podstatě kvalitně drží jen na konkturách a málokdy se mi podaří jí aplikovat, jak je třeba. Pak dva dny jí nemůžu dostat dolů a tohle trápení za to, že se stejně furt kontroluju v zrcadle mi za to nestojí. Takže volím když už tak lesk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. How gorgeous! It is wonderful to have lip products that stay put and last the whole day.
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maybelline je moje láska, tyhle rtěnky jsou super, vydrží a mají krásné odstíny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odstín vypadá krásně a moc ti sluší. :))

    OdpovedaťOdstrániť