SOCIAL MEDIA

clothes

4. augusta 2020
Ahojte!

Dnes tu mám ďalšiu várku oblečenia, ktoré mi prišlo z Femme. Poďme sa na to pozrieť.


Prvou vecou je toto čierne tričko, ktoré ste mohli vidieť aj v predchádzajúcom článku. Nejako som si to neuvedomila a objednala som ho znova. Je však veľmi pohodlné a príjemné, tak som ho posunula sestre, ktorá úprimne, z tejto objednávky dostala toho najviac. Vybrala si kúsky, ktoré vám tu ukážem :)
Druhou vecou je takýto tmavomodrý komplet, ktorý je perfektný na doma. Deniska si vybrala veľkosť L, pretože chcela niečo voľné. Je jej väčší, ako aj mne, ale to jej vôbec nevadí. Je totižto veľmi príjemný a na doma ako stvorený.
Plus, výhodou je, že pri objednávke máte celý komplet. Nemusíte rozmýšľať, čo by ste k topu alebo k nohaviciam dali.
Tretím kúskom je ďalší, tentokrát čierny komplet, ktorý je ale trochu hrubší. Ten tmavomodrý bol z tenšieho materiálu, takže je vhodný aj na teplejšie počasie napríklad na jeseň. Tento tmavý sa však hodí pokojne aj na zimu.
Je taktiež veľmi príjemný a pohodlný. Vhodný je na nosenie na doma.
A štvrtou vecou je takýto crop top, ktorý som si zamilovala hneď na prvé nosenie. Vhodný je napríklad pri cvičení k legínam alebo na bežné nosenie k nohaviciam alebo šortkám s vysokým pásom. Je mäkký a príjemný. Plus, čierna farba sa hodí snáď ku všetkému.

To je môj výber z fammeluxe tentokrát. Čo sa vám z ponuky páči? :)

3 komentáre :