SOCIAL MEDIA

beauty tip: Gabriella Salvete

3. decembra 2018
Dnes mám pre vás článok plný úžasných výrobkov, ktoré som si zamilovala hneď na prvý pohľad a vďaka tomu, že je ich rovno viac, určite si nájdete favorita, rovno viac, aj vy. Poďme teda rovno na to.

Všetky výrobky sú od značky Gabriella Salvete, s ktorou nejaké skúsenosti už mám. Skúšala som najmä laky na nechty, ktoré majú naozaj perfektnú výdrž a dosť často ich používam. Práve kvôli tomuto som bola aj nadšená, že vyskúšam aj ďalšie produkty, ako napríklad lesky na pery, balzamy na pery alebo paletku očných tieňov.
Balíček bol takto nádherne zabalený, v čiernej krabici. Hneď som sa do neho zamilovala a bola som aj úprimne dosť prekvapená, pretože som čakala skôr len pár výrobkov, nie rovno krabicu. Keď som ju otvorila, vyskakovala som od radosti. Čo sa teda v tomto krásnom balíčku nachádzalo?
Začnime ako prvými štetcami, ktoré sa mi veľmi zapáčili hneď, ako som ich videla. Ja osobne som dosť maniak na štetce. Vždy som rada, keď si nejaký nový kúpim alebo môžem vyskúšať. Aj napriek tomu, že dosť často svoju tvár kontúrujem, doma som nemala žiaden štetec na kontúrovanie. Na túto "prácu" som používala vždy klasický štetec na púder. Nedávno som si však povedala, že na kontúrovanie si budem musieť niečo kúpiť. A zrazu, v balíčku som našla jeden štetec na kontúrovanie a jeden na púder.
Oba štetce sú veľmi jemné a príjemné. Mám doma pár starších štetcov, ktoré sú už dosť nepríjemné, a preto milujem ten pocit jemného a nového štetca.
Okrem toho sa mi páči aj dizajn, ktorý je úplne minimalistický. Štetce sú kvalitne spracované a po niekoľko dňovom užívaní mi nevypadla ani jedna štetinka. Perfektne držia farbu, či už púdru, farby na líčka či dokonca rozjasňovača, a jednoducho sa s nimi pracuje. Nie sú príliš veľké a ani príliš malé a vždy sú precízne.
Tieto dva štetce sú teraz moji favoriti, ktorých z rúk len tak ľahko nepustím a určite ich budem používať ešte veľmi dlho.
Druhou vecou je špongia na make-up. Neviem ako vy, ale ja som tieto hubky dosť často používala. Neskôr som prestala, pretože som si zabudla novú kúpiť a znova som si začala nanášať mejkap buď len prstami alebo štetcom. Vyhovovalo mi to, a preto som nijako neuvažovala, že by som znova začala. Až keď som v tomto balíčku našla túto špongiu, hneď som vedela, že ju budem využívať pravidelne a viem takisto to, prečo som ju v minulosti mala rada a používala pravidelne. Dôvod bol najmä ten, že som jednoducho mala rada takúto precíznu a praktickú vecičku, ktorá sa dá použiť naozaj na každý druh mejkapu. Najlepšia je podľa mňa na tekutejší mejkap, ktorý príjemne zachytí a inak by vám mohol napríklad z prstov stiecť. 
Ak teda hľadáte aplikátor, s ktorým by sa vám dobre aplikoval mejkap, určite by ste mali staviť na tento. 
Ďalšou vecou, ktorá ma veľmi potešila a okamžite som ju skúšala, bola paletka očných tieňov so 16 tieňmi. Veľmi sa mi páči to, že v paletke nájdete rôzne farby. Nielen tmavé, ale takisto aj bledé. Nielen trblietavé, ale takisto aj klasické. V paletke som vyskúšala niekoľko farieb, najmä z tých bledučkých, ktoré sú vhodné aj na bežné nosenie. 
Nikdy som nebola človekom, ktorý by pravidelne nosieval očné tiene, no odkedy mám doma takéto krásne paletky, trochu som zmenila názor a začala som využívať aj paletky. 
Vždy sa zaujímam najmä o to, či paletka moc nepráši. Ak ju totižto používam a prach z farby je všade naokolo, dosť ma to irituje. Táto paletka však nepráši, a preto sa jednoducho používa. Farby sa navzájom nekombinujú. 
Ďalej sa mi páči aj výdrž paletky. To je takisto dôležitá vec, na ktorú sa snažím pozerať. Ak mi farba z očí "opadá" už po pár hodinách, som z toho dosť nervózna, pretože to nevyzerá pekne. Táto paletka mi vydržala od rána až do večera a to bez fixačného spreja. Ten často nepoužívam. 
Očné tiene inak väčšinou používam s očnými linkami a pri pár sa mi stalo aj to, že sa mi linka rozpíjala. Pri týchto očných tieňoch to však tak nie je a linka pekne drží. 

Druhou vecou na fotke je lícenka, ktorá má krásnu, ale naozaj že krásnu ružovú farbu. Ja osobne nie som moc človek, ktorý by lícenky používal, ale rada skúšam niečo nové a táto paletka je ako stvorená pre ľudí, ktorí lícenky nepoužívajú, ale nejakú tú jemnú ružovú by chceli vyskúšať. Posledná hnedá farba na pravej strane vyzerá tak, že by sa s ňou dalo kontúrovať. Mnohokrát používam aj tmavšie lícenky na kontúrovanie a niektoré sú dokonca lepšie, ako klasické paletky na kontúrovanie. 
Farby v tejto paletke sú dostatočne veľké na to, aby ste sa k nim dostali aj väčším štetcom (ako napríklad štetcom od Gabriella Salvete, ktorý som vám pred chvíľkou ukázala). Bez problémov farbu aplikujete na tvár. 
Farba je príjemná, sýta, no nemusíte sa báť, nezanecháva nepekné "čiary", ktoré sa nedajú rozmazať. Dá sa s ňou veľmi jednoducho pracovať. 
Tí, ktorí ma sledujú už dlhšie alebo ma poznajú lepšie vedia, že milujem rúže. Jednoducho som na nich doslova závislá a neprejde jeden týždeň, aby som nemala aspoň jeden deň rúž. Najčastejšie sa zameriavam na červenú alebo tmavšiu bordovú a farbám ako ružová sa dosť vyhýbam. Myslím si, že mi také farby moc nepristanú. Nude farby mám rada, no nenosím ich príliš často. Keď som uvidela s balíčku tieto lesky na pery, potešila som sa. 
Lesky na pery totižto vôbec nenosím a nedávno som si všimla, že to vyzerá v peknom mejkape veľmi dobre. Na leskoch je dobré aj to, že sa dajú veľmi jednoducho znova premaľovať, dokonca aj bez zrkadla (vo väčšine prípadov) a pery často nie sú vysušené, ako to býva napríklad pri matných rúžoch. Dokonca, lesky aj pery zväčšujú, čo je ešte väčšia výhoda pre nás baby, ktoré máme také.. normálne pery. 
S nadšením som teda do toho išla a dúfala som, že to nebudú také lesky na pery, ako to bývalo pred niekoľkými rokmi. Vtedy dosť fičala éra leskov, ja som dokonca pár mala, no všetky boli nechutne sladké a lepkavé. 
Na moje potešenie, v tomto prípade to tak vôbec nebolo. Lesky nie sú vôbec lepkavé a idú skôr do rúžov, pretože sú krásne pigmentované. Na perách držia omnoho dlhšie, ako iné lesky, na ktoré som bola zvyknutá z minulosti. Rovnako nemajú ani príchuť, čo je úžasné, pretože ja nie som moc fanúšikom sladkých príchutí nejakých balzamov alebo leskov na pery.

Keďže ja som na tom tak, že pri výbere rúžu alebo lesku musím vidieť tú farbu napríklad na pokožke, rozhodla som sa, že vám sem hodím fotku z každého odtieňa lesku, aby ste si vedeli predstaviť každú jednu farbu. 
Farby sú krásne, jemné a perfektné pre každú ženu, pretože nájdete rôzne odtiene od tých najjemnejších, ktoré skoro farbu ani nemajú až po tie tmavšie, ktoré sú výraznejšie. 
 Najprv vysvetlím, prečo je jedna fotka trochu iná, a to presnejšie tá naspodku. Dôvod je ten, že v čase, keď som produkty fotila, som ich síce prezerala, ale nejako som ich neskúšala. Až neskôr, keď som mala všetko pofotené, som začala po jednom skúšať kvôli recenzií. Preto, keď som jeden z týchto balzamov na pery otvorila, prekvapilo ma, aký aplikátor má. Nikdy som sa totižto s takýmto nestretla. Najprv som si nebola istá, či sa nemá dať nejako dole :D No ako som jemne zatlačila, tak sa začala objavovať farba.
Tento aplikátor je veľmi zaujímavý a najprv som nevedela, či sa mu páči alebo nie. Na začiatku mi nejako nevyhovoval, pretože jednotlivé nanášanie bolo také akoby ťažšie, pretože aplikátor je suchší, no po chvíľke mi začala vyhovovať omnoho viac, ako tie klasické, pretože sa z produktu "nevyleje" hneď úplne všetko a nemáte toho na perách veľmi veľa. 
A ako je to s farbami? Farby sú veľmi jemné a balzamy sú bez chuti. Úprimne sama som veľmi rada, že farby sú jemné a dodajú vašim perám takú prirodzenú farbu, pretože sú to balzamy, ktoré majú skôr praktickú stránku, ktorou je hydratácia pier. A tá je naozaj perfektná! Nedávno som v článkoch spomínala, že na zimu si vždy hľadám nejaké tie balzamy na pery, ktoré by boli dobré a dobre by hydratovali. Tadááá, tu máme ďalšie balzamy, ktoré však nielen perfektne hydratujú, ale takisto pridajú vašim perám aj jemnú farbu a nezanechávajú nepríjemnú vrstvu. 
Presuňme sa teda pomaly na kontúrovanie a rozjasňovanie. Začnime zľava. 
Na ľavej strane môžete vidieť rozjasňovaciu tyčinku. Doma nemám žiaden rozjasňovač v tyčinke, čo je veľmi zaujímavé, keďže ja som tak trochu závislákom na týchto výrobkoch. Tento rozjasňovač však nie je len na pleť, ale takisto aj na celé telo. Keď tak nad tým uvažujem, ja ho využijem asi len na tú pleť, pretože moc neviem, kde a ako by som ho využila na celé telo, aj keď viem, že niektoré ženy si radi kontúrujú napríklad dekolt a myslím, že tam by to skvelo využili.
Ja som však skôr za líčenie tváre, a preto som sa rozhodla, že vyskúšam tento krásny rozjasňovač na pleti. Výsledok? Wau. Klasické rozjasňovače, ktoré sú menej pigmentované moc nemusím a posúvam ich ďalej, pretože som skôr za "studené" odlesky, ktoré idú do modrej, striebornej alebo aj dokonca príjemnej bledučko zelenej a takisto za "teplé" odlesky, ktoré idú do zlatej, oranžovej alebo červenej. Všetky tieto farby však musia byť naozaj výrazné. Táto tyčinka je sýta a rozjasní naozaj perfektne. Jednoducho ju chytíte, prejdete miesto, ktoré potrebujete a jemne buď prstami alebo aj štetcom rozmažete. Ako vidím, tento rozjasňovač mi vyhovuje viac ako tekutý a je to taká zlatá stredná cesta :) 
Druhou vecou je kontúrovacia tyčinka. Na kontúrovanie v zásade používam klasické paletky, ktoré ma nikdy nesklamú, sú dobre pigmentované a jednoducho to s nimi dobre viem. Tyčinkám sa vyhýbam najmä z toho dôvodu, že som doma už nejaké mala a boli dosť slabo pigmentované, čiže výsledok nebol žiaden alebo len tak jemný, že ja sama som ho nevidela. To bol aj dôvod, prečo som sa im vyhýbala. Keď mi však prišla táto tyčinka, rozhodla som sa, že ju vyskúšam. Predsa, nič za to nedám, však? 
Táto tyčinka ma úprimne prekvapila. Je veľmi dobre pigmentovaná, jednoducho sa ňou manipuluje a vytvorí veľmi pekný efekt kontúrovania, ktorý vyzerá prirodzene. Vďaka tomu, že obsahuje aj druhú časť, čiže niečo ako highliter, dá sa s ňou pleť aj zjednotiť. Ak máte radi tyčinky na kontúrovanie, určite by som do nej šla. Ja osobne som s ňou spokojná veľmi, no ostanem asi pri paletkách, pretože kým som si týmto malým produktom vykontúrovala celú pleť, trvalo mi to asi 20 minút :D Ale ja sa nevzdám a určite budem skúšať aj ďalej :) 
Tento produkt je výhodný najmä vtedy, ak niekam idete a chcete si zobrať čo najmenej kozmetiky. Je to 2v1 a nemusíte tak brať dve paletky alebo jednu kontúrovaciu paletku a jeden rozjasňovač. 

Ďalšími výrobkami sú korektor a maskara na obočie. Korektor je vodeodolný a naozaj jednoducho sa s ním manipuluje, pretože má skvelý aplikátor. Ja osobne veľmi často korektory nepoužívam, stačí mi, keď mám mejkap. Občas sa však stane, že potrebujem niečo zakryť trochu viac, a preto je tento korektor perfektný. Okrem toho je výhodou aj to, že skvelo kryje. Stačí naozaj trochu produktu a zakryje bez problémov úplne všetko. Takisto skvelo splynie aj s iným mejkapom alebo farbou pleti. 
Maskaru na obočie používam takisto menej, no používam a to v prípadoch, keď som doma, nemaľujem sa a potrebujem len vyplniť obočie, aby som vyzerala ako tak normálne :D Táto maskara dokáže perfektne udržať obočie v peknom tvare a skvelo ho vyplní. Rovnako túto maskaru používam aj v tom prípade, ak si obočie normálne nakreslím a následne ho potrebujem niečím zafixovať. 
Perfektné sú aj gélové korektory. S takýmito mám, na prekvapenie, omnoho viac skúseností ako s tekutými, pretože som mala niekoľko mejkapov, ktoré mali ako súčasť takýto gélový korektor. Dokážem s ním omnoho lepšie zakryť nejaké nedokonalosti, ako s tekutým. Je to asi najmä z toho dôvodu, že si jednoducho "naberiem" na prst alebo nejaký aplikátor toľko produktu, koľko potrebujem a jednoducho si zakryjem dané miesto. 
Farby mi celkovo sadli obe. Je medzi nimi rozdiel len jeden odtieň, takže nie je problém používať oba. 
Dvomi výrobkami, ktoré pre vás mám, sú rozjasňovače. Ono, úplne ako rozjasňovače klasické to ani nie je. Okrem rozjasňovača, to je aj ako farba na líčka. Keď použijete tento výrobok, tvár má prirodzený a veľmi jemný nádych. Presne taký, aký by ste chceli dosiahnuť pri každom jednom líčení. Ja ich používam úplne pravidelne, najmä vtedy, keď sa mi nechce kontúrovať tvár.
Nesmiem zabudnúť ani na to, že paletky neprášia, jednoducho sa nanášajú a sú skvelo pigmentované. 
Poslednou vecou je ceruzka na obočie, ktorá je však trochu iná. Je to vysúvacia akoby "farba", ktorá sa perfektne nanáša a jednoducho sa ňou tvaruje obočie. Je to krásne pigmentovaná farba, ktorá vyzerá na obočí veľmi prirodzene. V tejto ceruzke nájdete aj kefku, ktorou prirodzene prečešete obočie :) 
Toto boli všetky výrobky, ktoré som v balíčku našla a neskutočne som sa im potešila. Všetky výrobky mi sadli, perfektne sa mi používajú a vyhovujú mi :) 
A čo vy a táto značka? :) Máte niečo? 

8 komentárov :

  1. Wau, opravdu nádherný balíček, od GS miluji jejich tekuté matné rtěnky , jsou dokonalé a tyhle novinky vypadají také báječně, zaujalo mě toho spoustu, třeba ta paletka očních stínů, nádhera.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som značku gabriella Salvete objavila len pár mesiacov dozadu. Nikdy ma totiž moc nazaujali ich produkty a kvoli cene som si i tak myslela , že nebudú až také dobré. Ale som rada, že soms a mýlila! Mala som možnosť vyskúšať ich matné rúže a absolútne ich zbožňujem a atkisto aj hubku, ktorá je síce fajn, ale na mňa príliš veľká :D a nemôžem sa dočkať vyskúšať od nich aj ďalšie veci lebo vyzerajú super! napríklad presne tá paletka o ktorej píšeš!
    POĎ SO MNOU NA BLOG OSLÁVIŤ BLOGMAS! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GS mám tiež rada a wau tá krabička je neskutočná! Asi všetko sa mi páči. Najviac ma prekvapili lesky, nečakala by som, že majú vcelku dobrú pigmentáciu a zároveň sú všetky veľmi jemné :) A chcela by som asi vyskúšať ten blender, tak že najviac :D ináč chcem všetko :D
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. This trio blush palette is amazing! Lovely colors!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je skvělý, takový balíček bych brala hned :) ta paletka stínů je moc krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je krásný balíček, já mám Gabriellu Salvete moc ráda, tak by mě taky potěšil :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Přiznám se, ze tuto značku v drogeriich moc nevnimam, ale tento balíček vypadá moc krásně :) Nejvíce me zaujala tužka na obočí :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Produkty od Gabriella S. moc ozkoušené nemám. Mám pouze zkušenosti s laky na nehty a ty jsou fajn!

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť