SOCIAL MEDIA

beauty tip - Marvis

23. apríla 2016
Zubné pasty sú jednou z najdôležitejších kozmetických vecičiek, ktoré potrebujeme. Kým som si našla poriadnu zubnú pastu, ktorá mi vyhovovala, vyskúšala som mnohé. Najradšej mám také, ktoré trochu viac penia a moc neštípu.
Asi tak pred dvoma týždňami mi prišiel balíček z eshopu Elnino.sk, v ktorom som si našla tri druhy zubných pást značky Marvis.
O týchto zubných pastách som počula už niekoľkokrát, no nejako som si ich nikdy nevšimla v drogériách. Možno aj preto, lebo som hľadala vždy niečo iné a okolo zubnej hygieny som veľmi rýchlo preletela.
Bola som veľmi rada, keď som dostala príležitosť vyskúšať tieto zubné pasty, pretože už len obal ma veľmi upútal. Aké som teda vyskúšala ?
***
Do you know Marvis toothpaste ? This paste has very interesting taste - cinnamon, ginger or mint ! :)  




 Tieto zubné pasty sú veľmi zaujímavé tým, aké majú príchute. Napríklad práve táto oranžová je Ginger Mint. Okrem tejto zvláštnej príchute majú aj bieliaci účinok. S bieliacimi pastami mám skúsenosti, no doteraz som nemala žiadny výsledok. Po tejto paste však mám vždy pocit, že mám omnoho čistejšie zuby a po pár dňoch používania som videla naozaj rozdiely ! Pri tejto príchuti som však moc necítila zázvor, ale len mentol.
Na škoricovú príchuť som sa tešila najviac. Asi aj preto, lebo škoricu milujem. Najprv som nevedela, čo očakávať, ale hneď po otvorený som pocítila tú známu vôňu. Keď som ju "ochutnala" okamžite som cítila samú škoricu. Za mňa jednoznačne áno ! 
Klasická mentolová príchuť, ktorá nikoho nesklame. Neštípe ale je aj dosť silná na to, aby prebila nepríjemný zápach z úst. Práve aj táto zubná pasta je najviac zameraná na bielenie zubov. Po minutí celej tejto menšej tuby som mala zuby aspoň o jeden a pol odtieňa belšie ako na začiatku. 
Zuby si čistím dvakrát do dňa - ráno a večer a vždy som používala práve túto pastu. 
Na e-shope Elnino nájdete okrem týchto príchutí aj viaceré iné a v iných veľkostiach, takže je len na vás, či si vyberiete menšie alebo väčšie balenie, škoricovú alebo základnú príchuť alebo či ich hneď neobjednáte všetky, ako uvažujem aj ja, pretože sú fakt super a som zvedavá na tie ďalšie !



61 komentárov :

  1. Ty jsem nezkoušela ale vypadají zajímavě, mají rozkošný obal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Marvisky počujem len samé chvály, musím ich už konečne vyskúšať. :)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/04/1-blogove-narodeniny-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. They look so chic!

    Great post!
    I would really love for you to check out my latest nailgel post ideas.
    Keep in touch~
    Kaiyo Aino Blog-BornprettyStore Nail Gels

    Kaiyo Aino Blog
    Facebook
    Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerajú zaujímavo, ale zatiaľ som neskúšala (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obal je pěkný a příchutě by mě lákaly, ale zůstanu u své signa white now :) ne, že by to byl zázrak, ale vyhovuje mi :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zatím jsem nezkoušela, ale mají krásné obaly! :)
    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nice post :)
    http://anyahohlova.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Znacku znam, ale vlastni zkusenost zatim nemam. Nejvice me zaujala ta skoricova :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Znacku znam, ale vlastni zkusenost zatim nemam. Nejvice me zaujala ta skoricova :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dobrý obal na zubnú pastu :D
    Škoricová príchuť to vyzerá zaujímave.
    www.siplykristinasblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Need to try the one with cinnamon, sounds delicious! Xx

    www.thefashionfolks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. this is a nice product
    http://www.melodyjacob.com/2016/04/backless-dress.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I did not know about it but seem to be nice, who knows!!
    Have a nice week-end!
    xxxx

    Somniare Aude blog

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Great post! Would you like to follow each other?
    let me know on ...

    BebaGottel
    Instagram
    Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skořicová příchuť mě zaujala, ráda bych ji někdy vyzkoušela :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  16. I've never tried any other flavour of the toothpaste rather than mint & peppermint so this sounds very interesting :)
    xox Nadia
    💗 www.mielandmint.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Cool!
    xo,
    Louisa

    www.theurbanslang.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. I didn't know his products, I should try it!
    xxx
    www.travelera.es

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Such cute packaging! Sounds refreshing!

    Http://leftbankgirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Hmm, zaujal mě hlavně ten retro vypadající obal. Dobrý tip a moc ho oceňuji. Sama si teď hledám zubní pastu, která by mi vyhovovala, tak bych ji mohla vyzkoušet, pokud za to opravdu stojí. :D

    http://fromdigi.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tuhle značku neznám, ale určitě bych ráda vyzkoušela! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. I've never heard of Marvis but it looks so cool!

    xx Bash |   go say   H E Y   B A S H

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Páni, o těhlech pastách jsem ještě neslyšela. Ten obal vypadá nádherně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Mají hrozně zajímavý obal O.o U mě pasta hlavně musí pěnit, když nepění a mám v puse jen takovou bílou vodu (po Lacalut, Elmex, Sensodyne) tak je to pěkně hnusné:/ Nejradši mám Odol nebo Colgate;) Z těhle mě zaujala najvíce ta mentolová:))

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Cinnamon toothpaste sounds like the best thing ever! Must get my hands on it

    http://allure-square.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Na Marvisky si robím zálusk už riadne dlho! Asi by som najprv vyskúšala tú klasickú, no veľmi ma láka aj jasmínová :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj tá ma lákala ! ešte som ju však neskúšala, ale tieto tri sú výborné :)

      Odstrániť
  27. Tyto pasty vůbec neznám, ale mají perfektní obal - ten mě hned dostal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. the packaging is so cute! love it
    have a great day
    xx,
    http://evelyn-halim.blogspot.co.id/

    OdpovedaťOdstrániť
  29. i love their packaging its so cute!

    http://www.carolinapinglo.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Neskutočné fotky máš! Neopísateľná energia z nich vyžaruje! :)
    Vždy sa rada vraciam na tvoj blog, je vážne unikátny! ♥

    |SYDNEYSLEEK|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ani nevieš ako ma poteší takýto komentár ♥ Teší ma, že sa sem rada vraciaš :)

      Odstrániť
  31. Great post! Have a great week ahead!

    Kisses
    http://ashonfashionary.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  32. I love Marvis cinnamon.
    Kisses
    Cinzia

    new post
    www.callmeblondiebycinziasatta.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. ta poslední bělící vypadá výborně :)
    preciosa

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Wonderful post! :))

    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  35. I have never seen this brand before but I like the package!

    http://memoriesofthepacific.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  36. sounds great!!

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Never heard of this brand but it seems really interesting :) they surely have beautiful packaging!
    Love from Boston,
    Charlotte Luisa | charlotteluisa1.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. That looks pretty neat, never tried that before!

    www.petiteandpretty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Moc se mi libi Tve kosmeticke recenzce!!!! Urcite pastu vyzkousim :)

    OdpovedaťOdstrániť