SOCIAL MEDIA

proteinovo tvarohový koláčik

16. júna 2015
Po dlhšej dobe sa vám znova hlásim ! Dnes je môj posledný deň v škole ako druháčka a leto sa môže začať. Mám toho na pláne veľmi veľa, tak sa môžete tešiť na príspevky, fotky a určite aj nejaké recenzie. Dnes tu pre vás mám menší recept. Milujem rýchle a zdravé recepty. Nedávno som si objednala zapekacie misky v Tchibo - mohli ste to zaregistrovať na mojom instagrame.A tak som ich hneď aj vyskúšala. 
***
Today is my last day of school and the summer begin! I have many plans. You can look forward to the posts, photos and the reviews.Today I have for you an easy and healthy recipe.
 Ingrediencie:
35 g vločiek / 35 g oats
1/2 odmerky proteinu / 1/2 protein
200 g tvarohu / 200 g curd
5 g kakaa / 5 g curd
banán / banana
vajce / egg
prášok do pečiva / baking powder

Postup :
Vločky rozmixujte na múku, pridajte protein, prášok do pečiva, kakao a zmiešajte. V ďalšej miske rozmixujte polovicu banánu. Pridajte vajíčko, trochu vody, vločkovú zmes a na záver tvaroh. Všetko zmiešajte, dajte do misiek vymazaných maslom a pečte 30-40 minút na 180°.
***
Mix all together in bowl. Mixture put in to the bowls and bake 30-40 minutes on 180°.
 

4 komentáre :

  1. Hmm, to vypadá dobře :)
    A co že jsi končila ve škole tak brzo?

    worldaroundmissnothing.blospot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Enjoy your summer break! These seem so easy to make, thanks for sharing :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. It looks delicious!!!
    Kisses, sweetheart!

    OdpovedaťOdstrániť