SOCIAL MEDIA

photodiary

21. júna 2015
Znova sa mi nazbieralo pár fotiek, ktoré stoja za uverejnenie. Ako sa mi začali prázdniny nebol ešte ani jeden deň slnečný čo mi je trochu ľúto pretože som plánovala toho trošku viac vonku. Posledný pracovný víkend je za mnou a teraz sa môžem pustiť už len do práce s blogom a fotením :) Niečo pre vás chystám, máte sa na čo tešiť !
 ***
Few photos, which I have in my camera. I want sunny days ! This bad weather I don´t like. Last work weekend is gone and now only blog and photography !
Nutne som potrebovala buď mini notebook alebo tablet. Nakoniec vyhral môj milovaný iPad :)
Ako začali prázdniny, môžem si vyvárať čo len chcem, lebo je čas. Celozrnné cestoviny so špenátom a cottage cheese. / My favourite lunch : spaghetti, spinach and cottage cheese.
Po dlhej dobe mini ovsená s datlovým sirupom, banánom a Lindt čokoládou a k tomu vianočka / Oatmeal with dates syrup, banana and Lindt chocolate.
Nové slnečné okuliare / New sunglasses
Najlepšia bublanina je z čerstvého ovocia a jahôd ! A keď je veľa ovocia, automaticky sa u nás doma robí. / Favourite cake in our home. When are a lot of strawberries I make this great cake !
Body book a ľadová káva - najlepší relax v teplých dňoch :) / Body book and ice coffee - best relax in hot days :)

4 komentáre :

  1. Krásné fotky a s tím koláčem je to u nás doma úplně stejně! :) Těším se na dalš články a snad už bude jenom sluníčko :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hello from Spain: great pics.We keep in touch

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mhmm all that food looks so yummy! :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky :) a bublanina vyzerá úžasne! Z čerstvého ovocia je najlepšia :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť