SOCIAL MEDIA

instadiary

21. marca 2015
Po dlhej dobe odkedy som si založila instagram (niečo vyše roka) som začala byť konečne viac aktívna. Odkedy mám nahryznuté jabĺčko, všetky fotky sa mi zdajú super, a tak ich môžem aj niekde zverejniť, pretože fotky, ktoré robil môj predchádzajúci mobil boli na zaplakanie. A tak vám prinášam malý report z môjho instagramu. Sledovať ma môžete pod menom banaanalover :) 

***
After a long time I finally active on Instagram. Since I have an iPhone, all the photos are nice and I can post them. Here is a report from my instagram.You can follow me : banaanalover.


Po prvýkrát som skúsila ovsenú s tvarohom a tá krémová konzistencia je úžasná / Poobedňajší perník s knihou / Ocinko vie s čím mi urobiť radosť. Jeden z darčekov, ktorý som dostala od rodičov. / U nás to síce v Marks & Spencer nepredávajú, ale o to lepšie, pretože Peanut Butter with Maple & Pecans je moja nová závislosť.
Náš nový prírastok do rodiny je zo dňa na deň väčší a väčší / Nejako ostávam závislá na káve. Tento raz pred školou v Tchibo na pistáciovej / Cereal Day / Domáce škoricovo-orechové osie hniezda
Do leta času dosť. Dúfam, že to bude už len a len lepšie / Ďalšia ovsená s tvarohom, banánom a datlovým sirupom / Chodila som okolo tejto knihy skoro mesiac, ale nakoniec som si ju kúpiť musela. Určite nejaká tá recenzia na ňu tu padne. / Moje prvé domáce sushi !
Je to veľmi zaujímavá chuť, ale chutia mi / Vždy som po takýchto legínach túžila, a keď som ich našla na E-bay, musela som ich objednať. / Nádherné tričko, ktoré som dostala na narodeniny od Veroniky ♥
Mali ste už Nutella & Go ? Všade na internete som to videla, a keď som to našla v obchode, kúpila som to, ale ešte neotvorila / Lidl kniha s receptami od Adriany Polákovej / Hneď som skúšala z knihy aj recept na čučoriedkovú tortu. Zjedla sa okamžite./ A znova na káve v McCafé :)

5 komentárov :