SOCIAL MEDIA

summer care

16. júna 2019
Leto je pre mňa časom, kedy odkladám mejkap do druhej zásuvky, odkiaľ ho vyťahujem čo najmenej. Takisto vyťahujem menej husté krémy, ktoré nie sú tak ťažké na pokožku a vyťahujem najmä opaľovacie krémy, ktoré ochránia moju pokožku pred slnečným žiarením. Dnes som si pre vás pripravila článok, ako sa o telo a vlasy starám počas leta.

Tvár
Garnier Bio Lemongrass

Začnime teda tvárou. Ako som spomenula, na tvár väčšinou používam niečo "ľahšie" a niečo, čo toľko pleť nezaťažuje. Najnovšie sa u mňa objavil krém od značky Garnier, ktorý som si zamilovala okamžite. Najprv som ho objednala so zámerom, že ho dám sestre. Tej však jemne vadila vôňa, a preto ho prenechala mne.
Krém má redšie zloženie, veľmi jednoducho sa do pokožky vstrebáva a príjemne chladí. Vôňa je lemongrass, čiže perfektná na jar a leto.
hydratačný krém Garnier Bio Lemongrass
Pleť perfektne hydratuje a hlavne, dá sa naň veľmi jednoducho rozotrieť aj mejkap. Dlhší čas som ho používala aj ako takú podkladovú bázu pod mejkap, pretože nezanecháva mastný efekt.
Ak teda hľadáte dobrý krém na leto, ktorý má dokonca aj krásnu krabičku, určite stavte na tento.

Vlasy
Pri vlasoch sa zastavíme a ostaneme o niečo dlhšie, pretože okrem toho, že mením šampón, tak používam viac masky a oleje.
Vždy, začiatkom leta, mením šampón z nejakého klasického, ktorý kupuje pravidelne mamina, na šampón proti suchým vlasom alebo proti rozštiepeným končekom. Na Notino.sk som si tentokrát našla hydratačný šampón značky L'Oréal Professionnel Serie Expert Nutrifier. Je to vyživujúci šampón s kokosovým olejom, ktorý vlasy nielen že vyživí, ale takisto sú po ňom lesklé, nie sú suché a končeky nie sú rozštiepené. Výhodou je, že vlasy nemastí a vydržia čisté niekoľko dní.

Okrem šampónu je pre mňa dôležité zaradiť už na začiatku leta častejšie používanie olejov, ktoré väčšinou používam raz za týždeň. Takto si do vlasov dávam olej dva či trikrát do týždňa. Na začiatku júla totižto chodievame na dovolenky, ako to je aj tento rok, a vlasy si to pekne odnesú nielen na slnku, ale takisto aj v slanej vode. Preto je pre mňa dôležité začať ich vyživovať už niekoľko týždňov pred samotnou dovolenkou.
O jednom skvelom oleji značky Kallos som vám písala už v predchádzajúcom článku. Tam o ňom môžete nájsť všetky dôležité informácie :)
maska na vlasy kallos
No a takisto vždy stavím aj na nejakú masku, ktorý používam väčšinou raz do týždňa ako aj v iné mesiace. Tento rok som stavila na masku taktiež od značky Kallos, ktorá je za skvelú cenu, vlasy hydratuje, stará sa o ne a jednoducho sa z vlasov vymýva.

Telo
A nakoniec sa presuňme na celé telo. Počas dovoleniek používam rôzne opaľovacie krémy. Najnovšie mám veľmi rada opaľovacie krémy od Dermacolu. Opaľovacie krémy sú však základom a nikto by nemal na ne počas leta zabúdať. Vždy je potrebné vziať si dostatočný UV faktor, ktorý pokožku naozaj aj ochráni.
Okrem toho je však potrebné svoje telo nejako hydratovať. Slaná voda z mora telo vždy veľmi vysuší, a preto je správny telové mlieko veľmi dôležité. Doma mám niekoľko druhov, ktoré som si obľúbila, no mojou hlavnou zásadou je, aby mlieko poriadne hydratovalo.

A čo vy a starostlivosť o telo počas leta? :)

2 komentáre :