SOCIAL MEDIA

safe sunbathing

21. júna 2019
Globálne otepľovanie je veľkým problémom dnešnej doby, ktorý sa rieši už roky. Práve kvôli tomuto problému sa teploty na našej Zemi pravidelne dvíhajú a každým rokom je leto, už aj u nás, doslova tropické. Na to, aby sa človek dobre opálil a zažil 35 stupňov nepotrebuje ísť do prímorských krajín. Stačí, keď si napustí doma na dvore bazén a počká si na jeden z teplých dní, ktorých bude aj toto leto naozaj dostatok.
Mám rada teplo a takisto aj leto. Je to také bezstarostné obdobie, počas ktorého máte na všetko čas, priestor a cítite sa, akoby ste mohli urobiť úplne všetko. Akoby ste mali pred sebou obrovské množstvo dní, ktoré si môžete užívať a robiť pri tom čo chcete. A je jedno, či pracujete alebo máte leto voľné, stále sú tam nejaké tie výhody. Už len samotné počasie vám akoby hovorí, že je to skvelé obdobie, ktoré je potrebné užiť si.
Aj napriek tomu, že teplo a leto mám rada, rovnako ako príliš nízke teploty, ktoré udierajú na prelome januára a februára, nemám veľmi v láske a neznášam ich dobre. Keďže mi škola skončila na začiatku júna, keď neustále pršalo a pekné počasie teda nebolo, nejako som si ani enormné oteplenie neuvedomovala. Asi týždeň som strávila len doma, kde som si upratovala a triedila všetky veci, pracovala som a doháňala nejaké resty, ktoré som počas skúškového nestíhala. Síce som počas tohto týždňa vonku bola, bolo to večer, takže to teplo nebolo až také neznesiteľné.
Minulý týždeň som však dva dni po sebe bola v meste a môžem vám povedať, že som skoro zhorela. Samozrejme, na opaľovací krém alebo nejaký prípravok som nemyslela vôbec a bola som rada, že mám pri sebe slnečné okuliare.

Teploty u nás sú už pomaly len dve a to enormne nízke a enormne vysoké. A keďže je leto a prichádza čas tropických horúčav, poďme si povedať niečo práve o slnku, o ochrane pred ním a celkovo zdraví človeka.
Prvá vec, ktorú robím vždy, keď začína leto je, že spolu s mamčou skočíme do jednej z miestností v pivnici, kde máme odložené všetky opaľováky, a pozeráme, či by sme mali našu zásobu doplniť alebo tá minuloročná stačí. Tento rok sme sa rozhodli, že niečo dokúpime, pretože okrem dovolenky, ktorú absolvujeme všetci štyria, čaká moju sestru samostatná dovolenka a následne nejaké výlety, počas ktorých je potrebné, aby sa človek chránil.
Na ElNino.sk som si vybrala nejaké kúsky, ktoré rozhodne za zmienenie stoja a keďže už teraz vidím, aký je článok dlhý, rozdelím ho na dve časti.
Dnes si povieme niečo o produktoch značky Eucerin.

Neviem ako vy, ale ja značku Eucerin síce poznám, no asi nikdy som ju doma ešte nemala. Práve preto ma potešilo, keď mi tieto dva produkty zavítali ku mne domov. Okrem nového prípravku som tak mohla vyskúšať aj niečo od, pre mňa novej, značky. Na značku Eucerin som však počula len dobré ohlasy, a preto som aj očakávala dobré výsledky.
Prvým produktom je opaľovací krém Eucerin Sun Sensitive Protect Sun Lotion. Tento produkt zaujme na prvý pohľad asi každého, kto hľadá dobrý a kvalitný opaľovací krém s vysokou ochranou SPF a so skvelou cenou.
Tento krém má SPF 50, čiže patrí do vysokej ochrany, čo je skvelé najmä na prvé dni na dovolenke, keď je pokožka ešte bledá a veľmi ľahko sa spáli. Ja osobne mávam asi nejakú už "tradíciu" v tom, že prvý alebo druhý deň na dovolenke sa vždy spálim a to aj napriek tomu, že sa snažím dávať si čo najväčší pozor. Doteraz som však vždy používala krémy do maximálne 30-tky, a preto si myslím, že práve tento bude tým najlepším pre prvé dni.
Krém má príjemnú vôňu a takisto sa veľmi jednoducho rozotiera po pokožke, čo ocení asi úplne každý. Aj na citlivejšiu pokožku sa tak veľmi jednoducho bude dať rozotrieť. Samozrejmosťou je aj vodeodolnosť krému, a preto sa s ním môžete ísť pokojne aj kúpať.

Toto opaľovacie mlieko je určené najmä pre citlivú pokožku, no myslím, že ho môže využívať naozaj každý. Pokožka je takisto citlivejšia aj vtedy, keď sa opáli, takže toto mlieko je naozaj skvelé a vhodné pre úplne každého.
V ponuke nájdete takisto aj menšie balenie a to 150 ml. Myslím však, že pre rodinu sa hodí najviac klasické, 400 ml balenie :).

Mlieko som si už raz dokonca aj dala. Počas dňa, kedy som bola celý čas v meste. Ochrana je totižto dôležitá nielen počas toho, ako ste na dovolenke a opaľujete sa alebo kúpete sa, ale takisto aj vtedy, keď len tak beháte po meste alebo ste niekde vonku. UV žiarenie je totižto naozaj silné a okrem toho, že vaša pokožka môže vyzerať staršie, pre telo to nie je zdravé.
Určite ste si všimli, že aj mnohé krémy na tvár alebo mejkapy majú nejaké, aj keď nižšie, SPF. Je to preto, aby ste aj počas bežného dňa mali ochranu. A to dokonca aj mimo letnej sezóny, kedy slnko svieti menej, pretože aj napriek tomu, že ho možno nevidíme, stále svieti a nejaké lúče k nám stále prenikajú.
Druhým výrobkom, ktorý je od značky Eucerin je opaľovací krém na tvár Eucerin Sun Sensitive Protect Sun Creme, ktorý má takisto SPF 50. Tento krém mi padol naozaj perfektne vhod, pretože vždy, keď sme na dovolenke, a krémujem si tvár klasickým opaľovacím krémom, nevyhovuje mi úplne. Mám suchú pokožku, a preto potrebujem niečo o trochu hustejšie ako klasické mlieko na opaľovanie. A môžem povedať, že tento krém je naozaj perfektný.
Nie je príliš hustý, no nie je ani úplne tekutý. Skvelo sa po tvári rozotiera, príjemne vonia a pleť chráni, vďaka vysokému SPF. Práve tvár je veľmi dôležitá na ochranu, pretože sa na nej nachádza citlivá pokožka, na ktorej veľmi jednoducho vidieť príznaky starnutia. Ak chcete svoju pleť ochrániť, používajte na ňu dostatočne vysokú úroveň ochrany.

Ja som z oboch produktov neskutočne nadšená. Oba mi sadli, skvelo sa používajú a neskutočne sa už teším na to, ako si ich vezmem na dovolenku a budem ich tam používať. Ako som však spomenula už vyššie, opaľovacie krémy by ste mali používať počas celého leta na ochranu pokožky pred slnkom :)

1 komentár :