SOCIAL MEDIA

beauty tip: Sally Hansen

12. marca 2019
Nedávno som v jednom príspevku na instagrame spomínala svoje nechty. Hovorila som o tom, ako sa ma mnoho ľudí pýta, či ich mám spravené alebo sú to moje. Ak vás niečo bližšie k tomu zaujíma, príspevok nájdete na mojom profile.
Dnes sa však na tému nechtov baviť budeme, pretože mám pre vás dva krásne laky, ktorých farbu som si zamilovala hneď, ako som si videla. Jemné farby, ktoré sa navzájom tak pekne dopĺňali, že som sa rozhodla, že ich hneď aj skombinujem.

A o aké laky sa vlastne jedná?
Ide o značku Sally Hansen, ktorú určite veľmi dobre poznáte aj vy. Na blogu som o nej niekoľkokrát písala a niekoľko lakov, vrátane Top Coat laku, som vyskúšala. Dnes tu mám pre vás ďalšie dve farby, ktoré ma ihneď zaujali. Ak ste na jemnejšie farby aj vy, určite sa vám zapáčia tiež.
Už dávnejšie som si všimla, že táto značka má akoby niekoľko druhov týchto lakov. Niektoré majú názov Color Therapy, iné zas Complete Salon Manicure či Miracle Gel. Trochu som teda hľadala a zistila som, že tieto rady sa od seba celkom odlišujú.
Complete Salon Manicure ponúka v jednej fľaštičke sedem výhod. Už spod názvu môžete zistiť, že je to naozaj kompletný lak, ktorý nemusí byť doplnený ničím iným. Medzi tieto výhody patrí: podkladový lak, stimulátor rastu, farba inšpirovaná vzletovou dráhou, krycí lak, Gélový, dekoračný a trblietavý lak, odolnosť proti lámavosti a zosilňovač s keratínovým komplexom prinášajúci až 64 % spevnenie nechtov, zaručuje až 10 dní bez lámavosti. Lak je teda v skutočnosti sám o sebe veľmi prínosným a nemusíte ho kombinovať s ničím iným. 
Color Therapy sú laky, ktoré vaše nechty nielen skrášlia, ale takisto sa o ne aj postarajú. Majú totižto patentované zloženie s argánovým olejom, ktorý je pre nechty veľmi dobrý. 
Miracle Gel je lak, ktorý som používala od tejto značky najviac. Je to gélový lak, ktorý však nemusí ísť pod žiadnu UV lampu. Stačí vám len tento lak a Top Coat. Kombinácia týchto dvoch výrobkov vám nakoniec vytvorí krásny výsledok.

Ako môžete na fotografií vidieť, ja som si z ElNino.sk odniesla jeden lak z rady Color Therapy a ďalší z Complete Salon Manicure. 
Poďme teda na jednotlivé laky a to, ako držali, sedeli a ako sa nanášali.
Začnem s tmavším lakom Complete Salon Manicure, ktorý je v odtieni Enchanté. Tento odtieň ma zaujal najmä tým, že nie je príliš tmavý, no takisto nie je príliš bledý. Na svojich nechtoch mám radšej jemnejšie odtiene, no doma mám takých odtieňov naozaj veľmi veľa, a preto som hľadala niečo jemnejšie. Práve tento lak ma hneď aj zaujal. Zdá sa mi dokonca, že patril medzi novinku, a preto som vedela, že ho len tak nikde ešte nenájdem.
Lak má krásnu farbu a už po prvom nanesení nepresvitá. Pri mnohých lakoch som zvyknutá, že si dávam aj tri vrstvy, pri tomto mi bohate stačili dve.
Lak príjemne a rýchlo zaschol a vyzeral na nechtoch veľmi dobre. V kombinácií s bledším lakom vyzerá na ruke skvelo.
Určite vás zaujíma aj samotná výdrž. Pri lakoch od značky Sally Hansen som zvyknutá na dlhšiu výdrž, najmä čo sa týka gélových lakov, na ktorých je ešte Top Coat. Tento lak mi však vydržal presne šesť dní a keď tak naň pozerám, vydržal by ešte pár dní. Samozrejme, nejaké tie úpravy by potreboval, ale nie je nijak olúpaný a nevyzerá zle, takže ak by ste nemali čas prelakovať ho, nebol by to tak veľký problém. Na fotografií mojich nechtov je lak po štyroch dňoch od nalakovania :)
Presuňme sa na druhý lak, ktorý je z rady Color Therapy. Tento odtieň je veľmi bledučný, a preto si vyžadoval až tri vrstvy. Je tekutejší a takisto horšie schne. Trochu ma prekvapilo, keď som si aj po približne hodine od nalakovania vedela spraviť nepekný zárez na laku. Pre budúci prípad však viem, že pri takýchto tekutejších lakoch nemôžem nanášať vrstvu za vrstvou, ale musím naniesť jednu vrstvu, počkať kým úplne zaschne a následne aplikovať ďalšiu.
Lak je priehľadnejší, no po viacerých vrstvách vyzerá na nechtoch pekne a hlavne, vydrží naozaj veľmi dlho, z čoho som nadšená, pretože mnohokrát počas týždňa nemám čas nechty znova prelakovať.

Ja som s lakmi od značky Sally Hansen viac ako spokojná, a preto, ak hľadáte nejaký kvalitný lak, určite by ste na jeden z tejto značky mali staviť aj vy! :)

11 komentárov :

  1. Sally Hansen sú skvelé laky, i keď drahšie, ale určite sa oplatia :)
    tieto farby sú naozaj krásne :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. So Sally Hansen mám už skúsenosť, a i keď mi nevyhovoval úplne aplikátor, laky samy o sebe sa určite oplatia. A tieto farby sú krásne!
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné odstíny. Taky jsem ráda používala laky na nehty od této značky, ale v poslední době si kupuju jen laky od Essence. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. These look so so fabulous! I absolutely adore Sally Hansen polishes and use the Miracle Gel line constantly.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekne odtiene a dobrá výdrž :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten odstín je krásný, já mám Sally laky hodně ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám laky od Sally Hansen moc ráda :) I když jsou trošku dražší, tak se určitě vyplatí do nich zainvestovat :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já používám od Sally Hansen pouze výživu na nehty a masku na nehty. Asi je na čase se mrknout i po barevném laku :) Vypadají moc hezky

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť