SOCIAL MEDIA

favourite TV show

23. januára 2019
Dnes som si pre vás prichystala trochu oddychovejší článok, v ktorom vám dám zopár tipov na seriály, ktoré som si v poslednej dobe obľúbila, a ktoré ma doslova nadchli.
Neviem či sa to isté stáva aj vám, no ja vždy nájdem desiatky nových filmov a seriálov, ktoré si chcem pozrieť presne vtedy, keď sa musím učiť alebo keď je toho jednoducho veľa. 
A naopak, presne vtedy, keď mám dostatok času, nemám čo ani pozerať. 

No, ale. Vráťme sa k téme. Ktoré sú teda moje obľúbené seriály? 

Making A Murderer

Milujem Netflix a filmy či seriály, ktoré produkuje. Nedávno ma zaujal aj tento seriál, ktorý mi nedal spávať. Úprimne som rada, že som ho objavila až po troch rokoch od vydania prvej série, pretože presne vtedy, ako som ho začala sledovať, vyšla aj druhá séria a neviem si predstaviť, ako by som inak mohla čakať na to, čo sa stane ďalej, približne tri roky.
Kvôli tomuto seriálu som úprimne často nespávala a pozerala ho aj po nociach, pretože som chcela veľmi vedieť, čo sa vlastne stane ďalej a aký bude osud dvoch ľudí, ktorí boli krivo usvedčení. 
Samozrejme, po sledovaní tohto seriálu si môžete urobiť o hlavnom predstaviteľovi a jeho synovcovi svoj obraz a sami môžete usúdiť, či sú vinní alebo nie. 
Nerada by som vám prezradila nejaké detaily, no ak máte radi zaujímavé príbehy, ktoré píše sám život, určite by ste si mali tento seriál pozrieť, keďže je podľa skutočne udalosti. Okrem toho, nastal nedávno dosť boom okolo tohto seriálu, čo som si všimla, a tak si myslím, že o ňom možno už aj niečo viete. 
Síce má jedna séria "len" desať častí, každá má viac ako hodinu, čiže sa vám môže zdať, že namiesto jednej časti seriálu pozeráte film. 

You
Neviem ako vás, ale mňa často herecké obsadenie, ktoré je v seriáli alebo vo filme presvedčí, aby som si ho pozrela. Presne to bol aj dôvod, prečo som si vlastne pozrela trailer na tento seriál. Všimla som si totižto, že Shay Mitchell, ktorú som si obľúbila už v PLL, v tomto seriáli hrá. Po pozretí traileru som okamžite išla aj na samotný seriál a do konca prvej série mi chýbajú už len dve časti.
Myslím, že o deji netreba ani nijako rozprávať, pretože trailer hovorí dosť za všetko, no trochu vám načrtnem, aby ste aspoň traileru šancu dali. Hlavnou postavou v tomto seriáli je Beck, študentka a začínajúca spisovateľka, a Joe, ktorý pracuje v kníhkupectve. Po tom, ako Joe uvidí Beck vo svojom kníhkupectve a zapáči sa mu, začne ju, moderne povedané, stalkovať. Je to však trochu iný stalking, na aký sme zvyknutí my. To, že si vy prezretie nejaké sociálne siete vašej "enemy" a zistíte si úplne všetky informácie o svojom novom spolužiakovi, ktorý sa vám celkom páči, nie je oproti tomu, čo robí Joe v tomto seriáli ani len štvrtina. 
Dosť napínavý seriál so skvelým hereckým obsadením. Úprimne, okrem Shay som nepoznala dovtedy nikoho. Takže ak nechcete seriál preplnený nejakými "hviezdičkami z Hollywoodu", je to pre vás to pravé.

Million Little Things
Tento seriál som začala pozerať začiatkom októbra a môžem vám povedať, že sa mi vryl celkom pekne do hlavy. Dôvod bol ten, že je to celkom oddychový seriál, pri ktorom nemusíte príliš veľa rozmýšľať, no má krásne poslanie. 
V seriáli hrajú štyria muži, ktorí sú najlepší priatelia. Jeden z nich, ktorý má perfektný život, prácu aj rodinu však spácha samovraždu. Nikto nevie, prečo to tak je a všetci sú z toho zdrvení.
Viem, že dej môže znieť veľmi deprimujúco a smutne, no celá táto myšlienka je podaná naozaj krásne. Zaujímavosťou je aj to, že tento nápad režisérovi seriálu nenapadol len tak. Stalo sa mu to aj v skutočnosti. V jednom rozhovore hovoril, ako sa po dlhšom čase náhodne stretol s jeho priateľom. Dohodli sa, že sa stretnú, porozprávajú a možno niečo spolu aj vytvoria. Na druhý deň však spáchal samovraždu. Z ničoho nič. 
Pravdou však je, že ľudia nerobia nič "len tak". Každý máme v sebe nejakých vnútorných démonov, niečo čo nás trápi alebo až zožiera zaživa. Práve preto je dôležité brať ohľad na iných a snažiť sa tu byť pre tých, ktorí sú tu aj pre nás. 

Toto sú také tri seriály, ktoré by som s vami rada zdieľala a možno sa k vám ani nejako nedostali. Samozrejme, aj ja si občas pozriem niečo ako Riverdale (ku ktorému som sa dostala len nedávno a na taký oddych to je celkom fajn) alebo Supergirl (čo ja, ako človek, ktorý takéto film ako Superman, Batman a pod. nepozerá, je dosť zaujímavé), no to sú seriály, ktoré dnes už pozná snáď každý a nejaký názor si už asi aj každý na ne vytvoril. 
Ak máte nejaké dobré tipy na seriály, určite mi ich sem hoďte! Rada si niečo pozriem :) 

5 komentárov :

  1. You a ten poslední se dívám, ale stihla jsem zatím max dva díly. :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujal mě hlavně ten seriál se Shay! :) PLL jsem milovala, takže díky za tip.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já teď mám v plánu tolik seriálů, že se mi z toho dělá i úzkost, protože nemám absolutně žádnej čas. :D
    You je na mém seznamu taky a Making a Murderer asi brzo bude! Vypadá to dost dobře.


    Dokonalý tabu

    OdpovedaťOdstrániť