SOCIAL MEDIA

necklaces

29. marca 2018
Nedávno som si začala písať okrem denníka ešte jedny zápisky. Presnejšie povedané, je tam zatiaš toho veľmi málo, no dúfam, že sa to pomaly zaplní.

Vybrala som si nedávno jeden zošit, ktorý som si šetrila na niečo "špeciálne" a povedala som si, že si doň budem zapisovať pesničky a k nim situácie, ktoré sa mi s nimi viažu.
Neviem, či to máte rovnako, ako ja, no mne stačí začuť nejakú pesničku a hneď si spomeniem na dané obdobie, na danú situáciu a je to. Rovnako to mám aj s voňavkami. Ak po dlhej dobe otvorím nejakú, hneď si spomeniem na dni, týždne či dokonca mesiace, kedy som ju nosila a čo sa vtedy dialo.
A tak, aby som náhodou nezabudla, rozhodla som sa, že si budem zapisovať do svojho zošita názvy pesničiek, spevákov, ktorí ich spievajú a situácie, momenty či nejaké dni, ktoré sa mi k nim viažu. Ako napríklad deň, kedy som ju prvýkrát počula alebo deň, kedy sa stalo pri tej pesničke niečo dôležité. Občas si jednoducho chcete zapamätať úplne všetko a snažíte sa to zapísať najpodrobnejšie, ako ja.

7 komentárov :

  1. Love these necklaces.
    Love your idea of writing songs.

    xx
    Epsita | www.thepositivewindow.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takýto typ náhrdelníkov sa mi veľmi páči :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sú naozaj krásne, minimalistické ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pro mě je největší mindfuck, když cítím nějakou starou vůni a najednou se mi před očima objeví stará vzpomínka, kterou jsem ani netušila, že v tý hlavě mám. Love it.

    Dokonalý tabu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já to dřív také dělala, že jsem si psala různé situace k písním. Ale už mě to celkem přešlo. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť