SOCIAL MEDIA

beauty tip: yves rocher

21. februára 2018
O tom, že značku Yves Rocher som skúsila len nedávno poprvýkrát som vám písala v minulom článku, kde som mala možnosť vyskúšať perfektné produkty. Odvtedy uplynul už nejaký čas a mne pristáli doma ďalšie výrobky, ktoré som si okamžite zamilovala.
Tentokrát som testovala 6 rôznych výrobkov, ktoré mi perfektne sadli.

Ako prvú vám predstavím krásnu kvetinovú vôňu, ktorá sa mi neskutočne zapáčila už na prvý pohľad. Jemný žensky dizajn s prvkami kvetov. Presne toto je to, na čo by mala každá značka staviť. Stačí pekný dizajn a ženy to v skutočnosti rýchlo pritiahne. Po vyskúšaní vône som sa od nej nevedela odtrhnúť a to nielen ja, ale aj moja mamina. Obom sa nám tak zapáčila, že už sa nevieme dočkať teplejších dní, do ktorých voňu perfektne zakombinujeme.
Práve som pozerala na stránkach Yves Rocher a zistila som, že vôňa patrí do limitky, a preto by ste si ju mali čo najskôr zaobstarať ešte predtým, ako sa vypredá! Fakt stojí za to :)
Druhou vecou, ktorú tu dnes pre vás mám je sprchový gél Zrnká kávy. Tento gél je presne pre mňa. Som totižto milovníčka kávy a všetko, čo po káve vonia okamžite beriem. Po sprchovaní vonia pokožka po tomto sprchovom géle ešte naozaj veľmi dlho, a preto ho používam veľmi rada. Okrem toho, že krásne vonia, takisto sa veľmi jednoducho rozotiera po pokožke a zanecháva ju vláčnu a hydratovanú. Je to presne ten typ sprchového gélu, ktorý mi vyhovuje!

V balíčku som našla aj ďalší sprchový gél, ktorý je s vôňou granátového jablka a ružového korenia. Tento sprchový gél vonia krásne, jemne a najmä sviežo. Po sprchovaní som voňala nielen ja, ale aj celá kúpeľňa. Jednoducho sa nanáša na pokožku a takisto sa z nej sprchuje veľmi rýchlo a jednoducho. Ďalší sprcháč, ktorý mám od YR (v poradí už tretí!) som si zamilovala a nedám na ne dopustiť. Tento odkladám a vytiahnem, keď konečne príde jar a teplejšie počasie :)
Poslednými tromi vecami, na ktoré som sa strašne tešila, boli tri rúže. Ja som milovník rúžov a nedám na ne dopustiť. Najčastejšie používam tmavočervené matné rúže, v ktorých sa cítim perfektne. Doma mám veľkú zbierku rúžov, z ktorých práve červené tvoria najväčšiu časť. Matné rúže Grand Rouge som si zamilovala hneď na prvé vyskúšanie. Dôvod bol najmä ten, že majú krásnu sýtu farbu, ktorú dosiahnete už prvým natretím pier.
Neskutočne sa mi páči najmä tmavá červená farba (odtieň 156), ktorá je sýta, ženská a perfektne drží. Rovnako na tom je aj bledší odtieň (odtieň 154), ktorý síce často nenosím, no viem, že ho určite využijem. Pery sú plné, vyzerajú omnoho lepšie a rúž skvelo hydratuje. Mnohokrát sa stáva, že práve rúže, ktoré sú matné, pery dosť vysušujú. Pri týchto rúžoch to tak nie je. Pery sú vláčne a hydratované. Okrem toho rúže vydržia na perách naozaj veľmi dlho bez toho, aby ste ich museli opravovať.
A posledný výrobok je v poradí tretí rúž. Je to tekutý rúž s matným efektom, ktorý na perách perfektne zaschne a vyzerá nádherne.
Vydrží naozaj veľmi dlho, jednoducho sa nanáša a veľmi príjemne vonia. Musím povedať, že síce je rúž bledej farby, aj tak som si ho zamilovala a na bežné nosenie je ako stvorený! :)

A čo vy a značka Yves Rocher? Máte s ňou skúsenosti? Aké sú vaše obľúbené výrobky? :)

9 komentárov :

  1. tieto ich jarné novinky sú božské! :) milujem tie rúže a odkedy mi prišli, tak ich nosím stále :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. túto nádielku od YR som dostala aj ja, ale v mojom balíčku sa namiesto voňavky nachádzali ďalšie dva sprchové gély. Inak tie rúže majú krásnu farbu, fakt mám rada tieto produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Produkty od YR celkově mám strašně ráda:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Yves Rocher používam a mám túto značku rada (ako jediná mi s ekzémom nerobí zle) :) Krásne napísaný a vytvorený aj celý príspevok :)

    DEZIRÉ

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vůbec jsem netušila, že yves rocher prodává dekorativní kosmetiku:O všechny tři rtěnky vypadají božsky, zvlášť ta tekutá. Určitě se po ní v Čechách podívám

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty sprchové gely vypadají senzačně, určitě si je musím potom pořídit =)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rtěnky vypadají krásně a sprcháče od YR miluju, těším se až budu mít cestu a něco pořídím :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť