SOCIAL MEDIA

fresh start

19. júna 2017
Niekedy príde jednoducho taký deň, ako je tento a vy sa musíte vyrozprávať. Či už je to vaša dobrá kamarátka, ktorá strpí úplne všetko a vy sa niekedy čudujete, ako to dokáže s vami zvládnuť (ďakujem Lola! ♥) alebo je to blog či iné miesto, kde si môžete pustiť uzdu fantázií a písať, písať a písať. 

Za poslednú dobu sa toho udialo dosť veľa a ja to nejako ani nestíham kontrolovať. Tak na začiatok by som chcela povedať: Áno, viem, že tu už dosť dlho nebol ucelený outfit, ktorý by sa dal považovať konečne za outfit a boli tu len také fotky bez hlavy a pod.. Myslím, že to je aj nejaký trochu iný smer, ktorým by som sa mohla pustiť, no určite to nebude len to. Takéto fotky sú fajn, raz za čas ukázať nejaký kúsok, ktorý mi padol do oka a popísať vám ho, no s príchodom leta konečne prídu aj tie klasické outfity na mojej ulici :) 
Ďalšia vec bola škola. Síce som skončila už vo štvrtok a prázdniny si hodlám užiť naplno, nejako sa to od marca dosť ťahalo tým, že som mala dôležitý ročníkový projekt, potom odrazu posledné testy a odpovede a predsa len, chcela som, aby to koncoročné vysvedčenie, ktoré uvidím v septembri, stálo za to. 
Poslednú vec, ktorú chcem určite zmieniť je písanie. Cítim, akoby som dostala nejaký vietor do plachiet a išlo to znova samé od seba. Nebudem klamať, keď poviem, že v apríli som toho mala vyše hlavy, bola som neustále nervózna a myslela som, že s tým seknem. Lenže potom stačili dva-tri dni bez písania nejakých článkov a ja som si išla odhryznúť ruky od toho, ako som nevedela, čo mám robiť. Za tých pár dní som prezrela asi tri série Upírskych denníkov (robím si taký throwback :D) a mala som čas len pre seba. Nehovorím, že to nebolo fajn, ale písanie je podľa mňa ešte lepšie. Mám toho v hlave teraz tak VEĽA! A vás od toho určite neukrátim, pretože plánujem mnoho vecí. 
A možno sa vidíme o pár dní aj TU. :) 


13 komentárov :

  1. Ty šaty jsou fakt boží!!!😍
    www.bygabra.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Very cute dress! Kisses.

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Woooooooooooooooow tak ty šaty jsou TOP !!!

    KIND TO YOURSELF

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Such a great dress! Love the embroidery!

    XO

    Daria

    http://www.dbkstylez.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné šaty, fotky v takovém stylu mi nevadí, ale už se těším na venkovní. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zajímavé šaty,ale úplně můj "styl" to opravdu není..

    OdpovedaťOdstrániť