SOCIAL MEDIA

black leather bag

18. júna 2017
Klasický čiernych kabeliek nie je nikdy dosť, že? Mám doma asi dve čierne, ktoré skoro neustále nosím, potom jednu tmavo modrú, ktorú nosím trochu menej a tie farebné s rôznymi motívmi skoro vôbec nenosím. Samozrejme, tú s ušami, tak to je top :D Ale vráťme sa k čiernym kabelkám. Nedávno mi prišla domov jedna čierna kabelka, ktorá patrí skôr medzi menšie až stredné, no nejaké dôležité veci sa mi do nej určite zmestia a nebudem sa musieť báť, že by som niečo musela nechať doma.


Kabelka je veľmi pekná. Materiál je na prekvapenie pevný a neničí sa hneď po prvom čo druhom nosení. Veľmi sa mi páči najmä to, že ju môžem nosiť aj na pleci s dlhým ramenom, alebo iba tak, prehodenú na ruke vďaka menším ramenám.

Výhodou tejto tašky je najmä jej veľkosť, ktorú som spomínala na začiatku. Patrí medzi také stredné kabelky, ktoré sú vhodné na každodenné nosenie. Keďže nie je zbytočne veľká, nedávam do nej toľko vecí a nemám ju príliš ťažkú. Veď viete, ako to funguje. Stačí, aby ste mali trochu väčšiu tašku a odrazu tam je milión vecí, z ktorých nemôžete nič vytiahnuť, pretože všetko potrebujete. 

Kabelka sa vďaka svojej veľkosti hodí na úplne každodenné nosenie a je príjemným doplnkom. Čierna farba sa hodí úplne ku všetkému, takže sa nemusím báť, že pri každom outfite budem musieť meniť aj kabelky :) 

10 komentárov :