SOCIAL MEDIA

beauty news

24. októbra 2016
Posledné dva týždne sa mi tých vecí nejako nahromadilo, a preto som si povedala, že by bolo dobré, keby vám do jedného článku uverejním viac vecičiek naraz, akoby som to mala deliť každé na samostatný článok a tak by ste si museli na jednotlivú vec počkať dlhšie :)
***
I have some beauty news for you sooo watch it :) 


Ako prvý výrobok tu pre vás mám krásny parfum od značky Weleda. Veľmi ma to prekvapilo, pretože som netušila, že značka vyrába aj parfumy. Stačilo parfum raz streknúť na ruku a ani som ju nemusela ovoňať, pretože vôňa sa rozletela po celej miestnosti. Krásna, silná vôňa, ktorá sa mi najviac hodí takto, na chladnejšie počasie ma naozaj ohúrila a ja sa neskutočne teším, keď ju prvýkrát zoberiem zo sebou do spoločnosti :) Parfumov je niekoľko druhov a vybrať si môže úplne každý. Ja mám presnejšie Jardin de Vie - onagre. Je to krásna kvetinová vôňa, ktorá kombinuje magnóliu, kardamón a santálové drevo.

Ďalšie dva úlovky, ktoré mi prišli sú od značky Ziaja. Túto značku mám veľmi rada, pretože všetky výrobky, ktoré mi od nich prišli sú kvalitné a vždy dokážu spraviť svoju prácu. Tentoraz mi prišiel CC krém a BB krém. S BB krémom mám už skúsenosť, doma jeden mám, ktorý používam najčastejšie na leto, pretože ho mám v tmavšej farbe, no dokáže sa prispôsobiť pleti skvelo.
S CC krémom som doteraz nemala žiadne skúsenosti, a preto ma veľmi prekvapilo, keď som uvidela, že je bielej farby, akoby len krém. Najprv som bola trochu skeptická, pretože som nečakala žiadne výsledky, no dokonale mi zjednotil pleť a zakryl nedokonalosti. Používam ho teraz denne. Napísané má, že je upokojujúci a je to naozaj pravda. Raz som mala podráždenú pokožku a po nanesení tohto krému sa okamžite upokojila.

A mám tu ďalší Parfém. Ten je presnejšie zo stránky Parfumylacno.sk, kde sa predávajú všetky známe parfumy za omnoho nižšie ceny. Nie sú to však žiadne napodobeniny a o tom svedčí aj tento parfum, ktorý mi prišiel asi tak pred týždňom. Nevyberala som si ho ja, poradili mi ho a tak som nevedela, čo od vône očakávať. Je naozaj skvelá. Presnejší názov je Pure 33. Takisto ako aj prvý parfum od Weledy, je trochu ťažší a silnejší, no úplne skvelý na zimné obdobie. Práve v zime mám veľmi rada silnejšie parfumy.

25 komentárov :

  1. Fantastic post! Thank you so much for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Really interesting post dear!
    Wish you a great day!
    hugs
    Dili
    New post: http://www.milanotime.net/my-shein-halloween-wishlist/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá značka Ziaja ma dosť zaujala. Už som o nej počula, ale ešte som nič od nich nevyskúšala.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I like BB creams and to discover new ones! I also love perfumes! I am sure your new productS are very good! I wish you a great week!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ta magnólia Weleda parfém vyzerá úplne úžasne a BB krém taktiež. Veľmi sa mi inak páči tá farebnosť krémov čo je nezvyčajné že BB a CC vyzerajú úplne inak :) za tvoj výber dostávaš odo mňa veľké plus

    OdpovedaťOdstrániť
  6. These products looks the type to give a trial... Love that perfume though and how it looks.


    http://www.brendascouch.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělé novinky! Mě přišel balíček od Weledy zrovna včera, tak jsem také testovala a musím uznat, že ta vůně je opravdu příjemná :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice site!
    Xo
    http://hacksandcats.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow, the first perfume seems amazing! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Lovely products,love the packaging as well :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Love discovering new beauty products- thanks for sharing, babe!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Looks like some nice products!

    www.fancyfashioncastle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. So interesting product! I like that bb cream!
    kisses
    Cinzia

    www.callmeblondiebycinziasatta.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. looks like a great brand!
    http://www.thestyletune.com/2016/10/boohoo-blogger-x-dress-of-month.html

    OdpovedaťOdstrániť
  15. I always love discovering new skincare/makeup products. Thanks for this share babe. :)

    xoxo
    www.atsunamatsui.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Weleda je super značka! Moc ráda bych vyzkoušela jeden z jejich parfémů :)

    Oblíbenci za říjen 2016

    OdpovedaťOdstrániť