SOCIAL MEDIA

perfect skin: Mary Kay

14. júla 2024

Ahojte!

Prihováram sa k vám po dlhej dobe, počas ktorej som štátnicovala, trochu cestovala a akosi som sa snažila všetko stíhať :) Dúfam, že sa máte dobre a užívate si leto. Ja mám pre vás recenziu na zopár produktov, ktoré mi prišili pred niekoľkými týždňami od značky MaryKay. Poďme sa na ne pozrieť.

Minerálny ochranný krém na tvár s SPF 30

Toto bol môj najväčším pomocník počas poslednej dovolenky, po ktorej som ho, samozrejme, používala a aj používam ďalej. Krém je príjemný a nezanecháva mastný filter. Nie je parfemovaný a ľahko sa rozotiera. Okrem toho, že pokožku chráni pred slnečným žiarením, ju taktiež hydratuje. Podľa webovej stránky MaryKay je obohatený o oxid zinočnatý.

Plusom ľahkého zloženia tohto krému je taktiež to, že sa môže aplikovať pod mejkap. Nehovoriac o tom, že poskytuje ochranu pred modrým svetlom, ktoré vyžarujú displeje notebookov a smartfónov, čo je pre mňa jednou z najväčších výhod, keďže pred počítačom kvôli práci trávim dlhé hodiny.

Minerálny krém na tvár s SPF 30 je aktuálne najpoužívanejším produktom v mojej zbierke a vidím, že sa to pravdepodobne tak skoro nezmení.

Vyrovnávacie tonikum

Druhým produktom je vyrovnávacie tonikum, pomáha pleti vyzerať zdravo a sviežo. Výborné je pre všetky typy pleti, pričom neobsahuje žiadny podiel alkoholu. Výhodou tonika je skutočnosť, že má ľahké zloženie, takže na tvári nezostávajú žiadne nečistoty. Ja osobne tonikum používam vo večerných hodinách. Vždy po tom, ako si odlíčim tvár. Následne ju chvíľu nechám, aby produkt vstrebala a nanesiem na ňu krém.

Pleťový peeling

Pleťový peeling je skvelý na odstránenie všetkých nečistôt a odumretých buniek. Plus, podporuje krvný obeh. Nemusíte sa však báť, je jemný a šetrný, takže ho môžete používať aj v prípade, že máte citlivú pokožku.

Peeling má gélovú štruktúru, ktorá sa ľahko rozotiera a zmýva. Používať by ste ho mali dva až trikrát do týždňa a pre ideálne výsledky je najlepšie kombinovať ho s ďalšími produktmi z toho istého radu. To znamená s vyššie spomenutým tonikom alebo minerálnym ochranným krémom.

Hydratačný krém

Keď si pokožku dobre vyčistíte, nesmiete zabúdať na jej poriadnu hydratáciu. S tým vám pomôže hydratačný krém, ktorý, rovnako ako ďalšie produkty z tohto radu, nie je parfumovaný. Má ľahké zloženie, ktoré tvár zbytočne nezaťažuje a nevytvára na nej nepríjemný mastný filter. Plusom je tiež rýchle vstrebanie, vďaka čomu je vhodný aj pod mejkap.

Súčasťou krému sú antioxidanty zo slnečnicového oleja a vitamín E, ktoré sú šetrné aj k citlivej pokožke. Pokojne ho tak môžete nosiť pravidelne bez rizika vzniku začervenania alebo iných kožných problémov.

Hydratačný čistiaci krém

Posledným produktom, ktorý tu pre vás mám, je hydratačný čistiaci krém, ktorý je neparfumovaný a má ľahké zloženie. Jeho štruktúra je krémová, takže sa s ním dobre pracuje. Jeho úlohou je efektívne odstraňovať nečistoty a kožný maz bez toho, aby pokožku zbavil potrebnej vlhkosti, čo je pre mňa kľúčové, keďže ju mám suchú a podobné produkty na čistenie mi ju ešte viac vysušovali. Jej následná hydratácia bola vždy veľmi zdĺhavá a komplikovaná. 

P.S.: Tá kabelka, v ktorem mi prišli dané produkty? WAU!

P.P.S.: Ktoré produkty aktuálne používate na starostlivosť o pleť? :)

Zverejnenie komentára