SOCIAL MEDIA

the ultimate hand care

4. marca 2024

 Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila krátku recenziu na krémy na ruky od Mary Kay. Poďme sa na ňu pozrieť :)

Krémy mi prišli ako menší darček k Valentínu a musím povedať, že ma veľmi potešili. Takéto malé pozornosti sú presne to, čo vám dokáže vyčarovať úsmev na tvári aj počas úplne bežného dňa :) Minimálne to teda platí u mňa.

V nasledujúce dni som krémy testovala a musím povedať, že sú viac ako perfektné. Moju suchú pokožku perfektne hydratujú, takže sú ideálne počas celého roka, no predovšetkým počas chladnej zimy, kedy pokožka trpí oveľa viac ako napríklad počas jari alebo leta.

Krémy pochádzajú z rovnakej série, pričom sa odlišujú len vo svojej vôni. Najprv vám teda zrecenzujem ich konzistenciu a účinky, ktoré majú rovnaké, a následne sa pozrieme na jednotlivé produkty podľa ich vône.

Krémy majú vo všeobecnosti stredne hustú konzistenciu, vďaka čomu sa na rukách veľmi dobre rozotierajú a nezanechávajú nepríjemný film. Produkt sa taktiež dokáže dostať do viacerých vrstiev pokožky, kde ju vyživuje, hydratuje a dôkladne sa o ňu stará.

Dôležité je však dodať, že aj keď sa krém rýchlo vstrebe, jeho účinky sú dlhotrvajúce. Nemáte preto pocit, že by ste si po krátkej dobe, napríklad hodine alebo dvoch, museli ruky znova krémovať.

Veľkosť 73 ml je viac ako praktická, vďaka čomu môžem mať krém neustále pri sebe. Bez toho, aby som sa bála, že že sa mi nezmestí do kabelky alebo zaberie dôležité miesto.

Poďme sa však pozrieť na samotné vône. Prvou je Berries & Rose, do ktorej som sa okamžite zamilovala. Jemná, sladká a omamná vôňa je na rukách cítiť dlho po tom, ako si krém na ruky aplikujete. Nehovoriac o tom, že po čase sa krásne rozvinie a cítite v nej všetky voňavé zložky.

Druhou vôňou je Passion Flower, ktorá je rovnako krásna ako tá prvá. Jemná, ženská a okúzľujúca. Na rukách ju cítiť dlhé hodiny :)


A čo vy a krémy na ruky? Aké sú vaše obľúbené?

Zverejnenie komentára