SOCIAL MEDIA

Bioderma Hydrabio Serum

20. februára 2022

Vedeli ste, že dehydratovanú pokožku môže mať úplne každý? Príznaky sa veľmi podobajú príznakom suchej pleti: pnutie, mdlosť a nepríjemný pocit (najmä po čistení). Ale zatiaľ čo suchej pleti chýba olej, dehydrovanej pleti chýba vlhkosť.

Suchá pleť je často dehydrovaná, pretože bez oleja, ktorý by ju uzamkol, sa vlhkosť vyparuje zo vzduchu. Pravdou ale je, že ani mastná pleť voči tomu nie je imúnna.

Ak ste niekedy mali pocit, že na suchej pleti pripomínajúcej brúsny papier máte mastnú vrstvu oleja, pravdepodobne máte mastnú a dehydrovanú pleť. Nezáleží na tom, aký typ pleti máte, existuje len jeden spôsob, ako dehydrovanosť napraviť: urýchlene jej dodať vlhkosť.

Jedným zo sér, ktoré to dokáže obzvlášť dobre, je Bioderma Hydrabio Serum, ktoré mi prišlo z ElNino.sk. V dnešnom článku si povieme dôvod.


Čo je Bioderma Hydrabio Serum?

Kyselina hyalurónová je dar z nebies pre suchú pleť. Priťahuje a viaže na pokožku až 1000-násobok svojej hmotnosti vo vode. Dodatočná vlhkosť hydratuje pokožku a udržuje ju jemnejšiu a plnšiu. A keď je pleť vypnutá, aj vrásky vyzerajú menšie.

A už som spomínala, že hydratácia dodáva pleti zdravý lesk?

Zaujímavosť:
Kyselina hyalurónová tu nie je jediným magnetom na hydratáciu. Glycerín robí to isté, ale v menšom meradle.

Bioderma Hydrabio sérum má hustejšiu textúru ako väčšina hydratačných sér, ktoré som vyskúšala. Nie je lepkavé ani nič podobné, ale napriek tomu môže byť pre mastnejší typ pleti trochu nepríjemné. Keďže ja mám suchý typ, vôbec mi pri používaní nevadilo. Práve naopak.

Ak máte radi takýto druh textúry, máte výhodu. Sérum skvele hydratuje pleť. Používam ho každý večer, hneď po vyčistení pleti, keď na nej už nič nie je a produkt môže priamo preniknúť hlbšie. Keď sa ráno zobudím, moja pleť je neuveriteľne jemná. Vyzerá tiež sviežo a zdravo.


Počas chladnejších zimných mesiacov som ho používala aj ráno. Dodatočná hydratácia mi pomohla udržať pleť jemnú a pružnú, aj keď sa mrazy snažili zo všetkých síl vysať z nej všetku vlhkosť. Nepodarilo sa im to.

Vôňa je jemná, takmer ju necítite, takže sa nebude biť s vaším obľúbeným krémom alebo iným produktom.

Ako a kedy ho používať?

Ráno a večer, medzi čistiacim a hydratačným krémom. Ak používate antioxidačné sérum, naneste ho ako prvé.

Množstvo je na vás. Ja som osobne používala pomerne malé množstvo, ktoré mi úplne stačilo.

Pre koho je sérum vhodné?

Pre každého, komu sa zdá, že má suchú alebo dehydratovanú pokožku. Vhodné je dokonca aj vtedy, keď máte mastný typ. Pretože, ako som už spomenula, to, že je pleť mastná ešte neznamená, že nemôže byť suchá.

1 komentár :