SOCIAL MEDIA

new level

19. júla 2020
Veľmi dlho som rozmýšľala, že by som si vytvorila svoje vlastné portfólio. Stránku, kde budem mať napísané všetky dôležité informácie, to, kde som pracovala a podobne. Chcela som sa posunúť ďalej, na vyššiu, profesionálnejšiu úroveň. Predsa len, keď už máte pekne spravenú stránku, hneď sa viete prezentovať akosi.. lepšie.

Nápad, vytvoriť si stránku, som mala už dlhšie. Úprimne, už asi rok. Premýšľala som nad tým, ale vždy do toho nieč prišlo alebo som si to rozmyslela. "Veď má ešte čas." "Nevieš ako na to." "Kto by ti s tým pomohol?" A podobne.
Mesiace ubiehali a mňa táto myšlienka stále prenasledovala. Ale veď, nebolo by to tak zlé vytvoriť si vlastnú stránku, no nie?
Vec sa má tak, že keď si ja vezmem niečo do hlavy, už to z nej len tak nepustím. A som rada, že som nepustila ani toto.

Niekedy v polovici mája, keď som mala pred sebou asi polovicu skúšok, som spomenula svoj nápad môjmu veľmi dobrému kamarátovi, ktorý študuje informatiku a celkovo tieto veci vie. Dohodli sme sa, že ako nám obom skončí skúškové obdobie, spolu sa do toho pustíme. Ja som však bola už taká nadšená, že som na stránke začala pracovať o týždeň a pol (ja som už skúšky mala porobené, takže som mala viac času).

Následne sme na stránke začali makať obaja. Poviem vám, že nebola to vždy úplne prechádzka ružovou záhradou. Bolo toho dosť, čo sme museli urobiť (najmä Lukáš), ale stálo to za to. Portfólio vyzerá omnoho, OMNOHO krajšie a lepšie, ako som si na začiatku predstavovala.

A tak, po nejakom čase, som sa znova posunula ďalej a som neskutočne rada. Písanie je pre mňa niečo, čo ma napĺňa a som neskutočne rada, že sa stalo mojou prácou. Sama niekedy žasnem, kam som sa počas piatich rokov dostala. A som veľmi zvedavá, kam sa dostanem počasie ďalších piatich :)

Majte krásny deň!

Zverejnenie komentára