SOCIAL MEDIA

50 fact about me

3. októbra 2014
 

1.Volám sa Naďa, mám 16 rokov, žijem v malej dedine na Slovensku. Chodím na Hotelovú akadémiu v Nitre a síce mám ešte čas, stále neviem čo by som v živote chcela robiť. Ťahá ma to k žurnalistike, ale nie je to jediné, čo by som chcela robiť, ale viem, že popri zamestnaní chcem mať fotoateliér. 
2. Vždy sa tak moc snažím urobiť dobrý prvý dojem, že to nejako pokazím, pretože vždy meliem odveci alebo som zas moc ticho a to trápne ticho neznášam!
3. Som introvert.
4. Mám svoj okruh ľudí, ktorým dôverujem, a ktorí sú moji blízki. Málokoho si púšťam k sebe po krátkom čase. Potrebujem toho človeka dobre poznať až ho pustím do svojho súkromného života.
5. Bojím sa pavúkov a všetkého druhu hmyzu.
6. Milujem podpätky (aj keď som potom najvyššia zo všetkých pretože som dosť vysoká).
7. Som veľmi náladová.
8. Niekedy potrebujem byť proste sama.
9. Milujem jedlo.
10. Pred krátkym časom som mala trochu problémy s jedlom (to bol aj dôvod, prečo som na chvíľku prestala písať blog, ale teraz je to už všetko dobré. Ja a jedlo sme veľkí kamaráti :-) )
11. Nerada chodím na diskotéky, radšej si pospím.


12. Milujem víkendové večery s teplým čajom/kakaom/čokoládou popri dobrom filme.
13. Keď ma niečo nadchne, drží ma to až dovtedy, kým to neurobím.
14. Som strašne tvrdohlavá.
15. Rada kreslím a maľujem.
16. Nemám rada legíny s krátkym tričkom alebo pod sukňou.
17. Potrebujem veľa spánku, takže cez týždeň, keď vstávam skoro chodím spať kľudne aj o deviatej.
18. Milujem raňajky.
19. Milujem ovsené kaše ale málokedy ich mám na raňajky.
20. Nemám rada deň, keď nemám teplý obed. Proste potrebujem niečo teplé cez deň.
21. Zbožňujem čaje.
22. Mám svoj vlastný štýl obliekania.
23. Mäso mi stačí len párkrát do týždňa, ale hlavne kuracie. Bravčové moc nemusím.
24. Milujem cestoviny na všetky spôsoby.
25. Za deň dokážem skonzumovať niekoľko kilov ovocia. Najmä banány a jablká.
26. Neviem klamať. Každý ma ľahko odhalí.
27. Mám veľmi rada koláče (hlavne domáce a kysnuté!)
28. Nechutia mi tyčinky typu Mars a Snickers.
29. Nemám rada čipsy ani nič podobné slané.
30. Sledujem Pretty Little Liars, aj keď som vždy pozadu :D
31. Zbožňujem fotografovanie.
32. Okrem ovocia milujem aj zeleninu. Hlavne rajčiny.
33. Niekedy sa mi nechce absolútne nič a som lenivá vstať aj z postele.
34. V tieto dni som schopná prečítať aj dve knihy.
35. Pravidelne už niekoľko rokov si kupujem časopis EMMA.
36. Mám rada darčeky zabalené k časopisom.
37. Milujem nákupy v potravinách.
38. A samozrejme ešte viac nakupovanie oblečenia.
39. Niekedy sa idem len tak sama prejsť, keď si potrebujem vyčistiť hlavu.
40. V budúcnosti chcem veľa cestovať
41. Odkedy mám iPhone, stále by som si naň kupovala nové a nové kryty (pretože na e-bay je neskutočné množstvo krásnych obalov a všetky ich chcem!! :D)
42. Milujem pečenie a varenie.
43. Rada si robím To Do listy, ktoré nikdy nejako nedodržím, ale aj tak si ich robím.
44. Nedokážem sedieť za stolom s niekym, kto mľaská.
45. Nemám rada sušené hrozienka.
46. Rada športujem.
47. Trochu sa bojím budúcnosti.
48. Každý deň musím mať kúsok čokolády.
49. Každé ráno začínam ovocnou misou
50.Som závislá na knihách

1 komentár :