SOCIAL MEDIA

beauty tip: mary kay

30. decembra 2020

 Ahojte! 

V piatok (pred vianočným týždňom) ma prekvapila krásna zásielka od Mary Kay. Ako som spomínala, na každú adventnú nedeľu mi prišiel jeden balík. Keď zalistujete na blogu trochu ďalej, objavíte, čo som vytiahla počas prvej, druhej a tretej nedele. 

Tentokrát som si našla dva kozmetické výrobky a jeden nádherný balíček so štyrmi vianočnými guľami. Tie som hneď využila na vianočný stromček. Krásne ho doplnili a neustále na ne pozerám. Poďme sa však pozrieť na dva kozmetické produkty, ktoré som začala okamžite používať. Nedokázala som im totižto odolať. 

Oba výrobky sú z rady Illuminea, ktorá, ak sa nemýlim, je aj novinkou v ponuke. Z balíka som vytiahla telové suflé a parfum. Suflé je dokonca z limitovanej edície, a preto, ak by ste oň mali záujem, rozhodne by ste ho mali objednávať čo najskôr! 

Telové suflé som v minulosti už raz mala. Je hustejšie ako klasické telové mlieko. Skvelo hydratuje a jednoducho sa na pokožku aplikuje. Jeho výhodou je najmä to, že je o trochu mastnejšie a vhodné je preto na suchú a extra suchú pokožku. Rovnako je tom aj pri telovom suflé od Iluminea, ktoré má jeden veľký plus - náááádherne vonia. 

Po vytiahnutí výrobkov z balíčka som najprv ovoňala parfum, ktorý sa mi neskutočne zapáčil. Očakávala som, že suflé bude rovnaké, no myslela som, že vôňa bude trochu iná. Predsa len, ide o krém. Po otvorení som však bola milo prekvapená. Telové suflé voňalo úplne rovnako. Nemalo ani náznak krémovej vône, ktorú spravidla krémy mávajú. 

Ak teda máte radi, keď vám pokožka dlho po nakrémovaní vonia, rozhodne na tento produkt stavte. Ja som z neho nadšená a nahradilo moje klasické telové mlieko, ktoré som používala už viac ako polroka. 

Druhým produktom bol parfum, taktiež z rady Illuminea. A keďže som veľmi zlá v opisovaní vône, poviem asi toľko, že akonáhle si parfum dáte na ruku, je silný a korenený. Po chvíľke, ako si na pokožke "oddýchne", je sladký, príjemný a ženský. Mne veľmi vyhovuje, pretože ja presne takéto parfumy milujem. 

Ak si viete vôňu predstaviť podľa jej zloženia, je takéto: 

  • Hlava: mandarínky, dule, ružové korenie a ranná rosa 
  • Srdce: červené marhule, pomarančové kvety, šarlátová pivonka, lotosová voda a zemolez 
  • Základ: kosatec, kvety fialky, kašmírové drevo, vanilka a biele pižmo
V prípade, že milujete silnejšie vône, rozhodne si prídete na svoje. Plus, v zime je ako stvorená na používanie. Cítiť ju budete aj cez niekoľko vrstiev. 

Ja z celého srdca ďakujem Mary Kay za takéto krásne darčeky, ktoré ma tešili celý advent! :) 
A vy si ešte užívajte sviatky a voľné dni :) 

1 komentár :

  1. Tak ten parfém musí být perfektní! O tom dokonalém flakonku ani nemluvě. :) Přeji ti jen to nejlepší do nového roku! :)

    OdpovedaťOdstrániť