SOCIAL MEDIA

new products from Mary Kay

16. apríla 2020
Ahojte!

V dnešnom článku mám pre vás zopár nových kúskov od značky Mary Kay. Mne samej spestrili obdobie, kedy som stále doma. Neviem ako vy, ale ja som sa do mesta (napríklad minimálne na nákupy) nedostala už viac ako mesiac. Jediné, kam chodím, je u nás doma, keď sa prejdem vonku v záhrade alebo prejdem nejaký kus za dedinu, aby som mohla by sama alebo maximálne so sestrou. Inak som celé dni zatvorená doma, pracujem a robím veci do školy. Takže nejaké novinky od jednej z mojim obľúbených značiek ma minulý týždeň veľmi potešili, a preto sa s nimi veľmi rada podelím aj tu! :)


Prvými produktami sú tieto tri v takejto krásnej taštičke. Musím povedať, že mám osobne problém takéto pekné tašky, nádoby alebo krabice vyhadzovať a potom mám toho plnú izbu 😅 alebo tým zaplním iné miestnosti v dome. Myslím si však, že na takúto malú taštičku nájdem miesto kdekoľvek. A aké produkty sa v nej nachádzali?
Ide o peeling, sprchový gél a telový krém v kolekcií Satin Body. Raz som mala z tejto rady/kolekcie nejaký produkt. Sama už neviem čo to presne bolo, ale na tú príjemnú citrusovú vôňu skombinovanú s bielym čajom som si veľmi dobre pamätala. Milujem takéto svieže vône a to hlavne počas tepla, ktoré pomaly prichádza.
Peeling je k pokožke veľmi príjemný. Nie je príliš drsný, no vie si urobiť "svoju prácu". Keď som sa s ním osprchovala, na telo som si dala vyživujúce telové mlieko, ktoré pokožku skvelo hydratovalo. Musím povedať, že to bolo veľmi príjemné a spoločne produkty odviedli perfektnú prácu. Pokožka bola jemná a hydratovaná.
Samotný sprchový gél je taktiež veľmi príjemný. Nie je príliš riedky, ale ani príliš hustý. Jednoducho sa spení a telo ešte niekoľko hodín veľmi príjemne vonia.
Akonáhle dopoužívam všetky produkty, ktoré doma mám v kategórií starostlivosť, okamžite si objednám celé veľké balenie.
Takéto balenie je však perfektné aj ako darček. Určite človeka poteší a môže skúsiť niečo nové. Ak zistí, že mu to vyhovuje, môže si následne objednať celé balenie! :)
Pri starostlivosti ešte zostaneme. Mám tu telové mlieko so samoopaľovacím efektom. Takéto telové mlieko som už raz mala, ale od inej značky. Výsledok bol, na moje prekvapenie, veľmi dobrý, a preto som sa tešila na tento produkt. S tým, že sa tento rok pravdepodobne nikde na pláž nedostanem, som sa už ako tak zmierila, ale musím povedať, že o hnedej pokožke snívam stále. V Mary Kay mi teda uľahčili tohtoročné opaľovanie, keď mi poslali tento skvelý produkt.
Krém veľmi pekne vonia a je biely, čo môže na začiatok pôsobiť mätúco. Je to však úplne normálne (rovnako ako pri väčšine mliek so samoopaľujúcim efektom). Mlieko si stačí dobre rozotrieť. Myslite však na to, že musí byť naozaj dobre rozotreté, pretože na pokožke môže byť vidieť úplne každé zlé rozotretie (verte mi, viem o čom hovorím).
Toto telové mlieko malo naozaj perfektný účinok. Pokožka mi veľmi príjemne stmavla. Vyzeralo to veľmi prirodzene, no bolo vidno, že je tmavšia. Všimli si to dokonca aj členovia mojej rodiny (s ktorými som zatvorená posledné týždne doma 😄). Dokonca toto "opálenie" vydržalo aj po jednej sprche. Ja som však človek, ktorý sa natiera telovým mliekom pravidelne, takže by mi vôbec nevadilo, ak by som sa týmto voňavým prípravkom mala natierať každý jeden deň.
Ale! Keďže má tak viditeľné účinky, myslite naozaj na dobré rozotretie, akoby ste pracovali s klasickým samoopaľovákom :).
Pre tých, ktorí túžili po tmavej pokožke, mám teda skvelú náhradu za slnko a opaľovanie sa na pláži :).

Keď som v balíčku našla tento tretí produkt, ktorým je čistiaci sprej na štetce, usmiala som sa. Bolo to preto, lebo len nedávno som si z Ebay objednala takú mašinku na čistenie štetcov. Dosť ma otravovalo čistenie každého štetca samostatne, plus stále som nevedela nájsť správny produkt, ktorý by ich vyčistil dobre.
Tento produkt ma veľmi potešil, pretože aj keď mašinka funguje, na prekvapenie, skvelo, niekedy potrebujem vyčistiť len jeden štetec alebo hubku, ktorá sa v tejto mašinke vyčistiť nedá. A musím povedať, že sprej je naozaj perfektný. Jeho použitie je jednoduché a zo štetcov dokáže odstrániť úplne všetky nečistoty. Dokonca aj mejkap, ktorý sa zo štetcov niekedy nedá vôbec dať dole, a s ktorým často veľmi bojujem.
Výhodou je taktiež to, že sprej nijako neničí štetce a po vyschnutí sa dostanú späť do svojho obvyklého tvaru. Niektoré výrobky, ktoré som na čistenie používala mi štetce nepekne zničili. Práve preto si na ne teraz dávam omnoho viac pozor. Pomocou tohto spreju je však čistenie rýchle, jednoduché a hlavne, pre štetce bezpečné.
Je to inak aj môj prvý sprej a som normálne nadšená aké je jednoduché pomocou neho štetce čistiť! :)
Presuňme sa na ďalšie prípravky, ktoré sú z dekoratívnej kategórie. Prvou je krásny tekutý očný tieň. Veľmi dlho som sa tekutým očným tieňom vyhýbala. Sama som nevedela prečo. Zdalo sa mi to ťažké správne ich zapracovať do oka a klasické tuhé očné tiene sa mi zdali praktickejšie. Nedávno som si však kúpila jeden tekutý očný tieň a za ním asi ďalšie tri. Keď mi prišiel tento z Mary Kay, veľmi som sa potešila. Tekuté očné tiene sa mi zdajú omnoho viac pigmentované, čo je v prípade tohto očného tieňu naozaj pravda. Má krásnu metalickú farbu a na očnom viečku krásne vynikne. Ak si ho aplikujete do vnútornej časti, skvelo oko otvorí.
Aplikátor je praktický, jednoducho sa ním tieň nanáša a hlavne, dlho vydrží. Ja som ho testovala doma (tak ako väčšinu produktov teraz, keď poriadne nikam nechodím) a musím povedať, že som bola z neho nadšená. Držal aj bez fixačného spreju a dokonca som pod neho dala len mejkap, žiadnu podkladovú bázu.
A veľkým plusom všetkých tekutých očných tieňov je to, že neopadáva, čo sa mi občas, aj pri tých najlepších očných tieňoch, stáva.
Ďalej tu mám nádherný, ale fakt že nádhernýýýýý, bronzer. Ja som veľkým milovníkom bronzerov a rozjasňovačov, takže toto bol pre mňa raj. Bronzer vôbec nepráši a na pleti vydrží celý deň bez fixácie. Je nádherne pigmentovaný a na pleti krásne vynikne. Ja som z jeho farby bola úplne unesená. Milujem tento typ bronzerov - v ktorom máte kombináciu ďalšej farby - ako v tomto prípade zlatá. Tá celú farbu na pleti rozjasní a doplní. Za mňa palec hore a je to môj nový obľúbený kúsok, ktorý som si zamilovala.

A posledným produktom, ktorý tu mám, je táto krásna paletka. Jednu od Mary Kay už mám. Sama som si ju naplnila očnými tieňmi. To sa mi práve na týchto paletkách páči - sú prázdne sa mi si ich môžete prispôsobiť podľa seba. Do tejto určite pôjde spomínaný bronzer plus musím nájsť niečo, čo by sa do nej hodilo. Možno nejaký rozjasňovač alebo ďalší bronzer v takejto krásnej farbe.
Takýto farebný dizajn je iný, zaujímavý a veľmi pekný. Má aj zrkadielko, takže vám odpadá nutnosť vláčiť so sebou ďalšiu vec. Rozmery paletky sú praktické, vďaka čomu si ju môžete zobrať kamkoľvek chcete. A keďže ju plníte sami, môžete si do nej vziať len to, čo potrebujete! :) Ja som z nej nadšená a mám tak ďalšiu praktickú paletku do zásoby.

A takto nejako som ju naplnila ja:
Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov? Alebo máte iné obľúbené od MK? Dajte vedieť, nech sa inšpirujem! :)

3 komentáre :