SOCIAL MEDIA

new in: Mary Kay

9. apríla 2020
Ahojte!

Tí, ktorí ma sledujete na Instagrame, pravdepodobne viete, že mi nedávno prišla nálož kozmetiky z Mary Kay. A práve preto sa dnes môžete tešiť na mnoho výrobkov, ktoré som pre vás testovala. Poďme teda rovno na to!

Prvou vecou, ktorú tu dnes pre vás mám, je Intenzívny hydratačný krém. Tí, ktorí čítate moje články viete, že mám suchú pokožku. Bojujem proti nej už veľmi dlho. Niekedy je to skvelé, inokedy zas horšie. Vždy je to však lepšie, ako v minulosti. Začala som sa totižto viac orientovť v hydratačnej kozmetike a zistila som, že aj keď je nejaký výrobok dobrý, tak po čase ho musím zmeniť, pretože naň moja pokožka po určitom čase prestane reagovať. Doteraz som používala jeden naozaj skvelý hydratačný krém, ktorý som však už musela vymeniť, pretože každé ráno som sa budila s polosuchou a polohydratovanou pokožkou. A to je už prvý náznak, ktorý hovorí, že niečo nie je v poriadku. Preto som hneď pri Mary Kay siahla po ich hydratačnom kréme.
Od tejto značky som krém na tvár ešte nikdy nemala. Preto som bola zvedavá, aké účinky bude mať. a musím povedať, že je naozaj skvelý. Najlepší je na večer, keď idete spať alebo vtedy, keď ste celý deň doma (čo je napríklad počas tohto obdobia korony úplne normálne), pretože je mastnejší a hustejší. Pod mejkap si dávam radšej niečo ľahšie, pretože aj mejkap mám hydratačný. Spolu tak skvelo fungujú.
Večer, po odlíčení, kedy je pokožka suchá, potrebuje dostatok hydratácie, ktorú jej tento krém rozhodne dá. Ja som osobne veľmi príjemne prekvapená. Pokožka je hydratovaná, jemná a pružná. Na pleti nemám šupinky a mám ju zjednotenú.
Plus, krém nemá žiadnu príliš silnú arómu, čo mi občas večer pri krémoch vadí.
Druhou vecou je sérum na obočie a mihalnice. S takýmto sérom som v minulosti mala už skúsenosti. Nebolo síce od Mary Kay, ale viem teoreticky, ako fungujú. Dôležité je, aby ste ho používali pravidelne, na vyčistenú pleť. To predchádzajúce, ktoré som mala pred asi tromi rokmi, bolo naozaj perfektné. Mihalnice mi predĺžilo a zahustilo. Vtedy to však bolo len sérum na mihalnice. Tentokrát je to aj sérum na obočie, čo ma neskutočne potešilo, pretože mať hustejšie obočie je vždy výhoda.
Sérum používam každý deň, presnejšie večer. Aplikujem si ho na obočie - najmä na miesta, kde sú chĺpky jemnejšie, a na mihalnice - presnejšie korienky. K tomuto séru vám teraz toho moc nemám čo povedať, keďže ho používam zatiaľ len zopár dní. Preto som si spravila fotky "pred" a po určitom čase vám dám vedieť výsledky :).
P.S.: Jediné, čo k tomuto dodám je, že sa mi neskutočne páči obal, ako sérum prišlo. Bolo v samotnej škatuľke a pôsobilo veľmi elegantne a exkluzívne.
Ostaňme ešte pri obočí, ale zamerajme sa na dekoratívnu kozmetiku a jeho úpravu. Používate pri úprave obočia gély (číre alebo farebné)? Ja som ich dlhú dobu nepoužívala. Stačil mi púder, ktorým som si obočie vyplnila. Neskôr som zistila, že sa mi omnoho lepšie udržuje obočie v určitom tvare, keď ten gél predsa len používam. Plus, s gélom vyzerá prirodzenejšie a krajšie. Občas používam číry gél, no vo väčšine prípadov farebný tmavý.
Gél na obočie Mary Kay som ešte nemala, ale hneď na prvý pohľad ma zaujala malá a šikovná kefka. Jednoducho sa ňou obočie upravuje. Nenaberá príliš veľa farby, vďaka čomu sa dá farba dobre a rovnomerne rozniesť. Gél farbí a taktiež obočie fixuje.
Druhou vecou, ktorá ma neskutočne potešila bolo, že som našla KONEČNE gél, ktorý má dostatočne tmavú farbu. Vždy som sa totižto stretávala s bledými odtieňmi hnedej, ktoré neboli dostatočne tmavé a na mojom obočí vyzerali veľmi neprirodzene. Preto som väčšinou výrobky nepoužívala. Tentokrát je však farba správne tmavá a sýta. K môjmu obočiu tak skvelo sedí.
A ku koncu sa presunieme na pery. Musím povedať, že pri výbere som si ani neuvedomila, ako som sa dobre trafila, a že ceruzku na pery môžem pokojne kombinovať s rúžom. Sú veľmi podobného odtieňa, vďaka čomu budú spolu skvelo sedieť.
Poďme najprv na ceruzku na pery. Ceruzky som nikdy nepoužívala. Nejako som ich nepotrebovala a väčšinou som mala dobré rúže, ktoré sa mi nerozpíjali okolo úst. Doma som však vždy ceruzky mala, a preto som raz jednu vyskúšala. Skvelo pery prirodzene zväčšila a rúžom som mohla pery príjemne vytieňovať. Niekedy dokonca ceruzky používam samostatne na to, aby som pery jemne celé vyplnila a iba prirodzene zafarbila.
Ceruzku mám v odtieni Medium Nude, čo je veľmi prirodzený a pekný odtieň. K môjmu odtieňu pier sa skvelo hodí. Jemne ich zvýrazní a dokáže ich prirodzene zväčšiť. Musím povedať, že je aj veľmi odolná a dokáže aj po pití rôznych nápojov a jedení jedál na perách držať.
A nakoniec rúž. Rúžov od Mary Kay mám niekoľko a som s nimi nad mieru spokojná. Nevysušujú pery, práve naopak. Skvelo ich hydratujú. Pery opticky zväčšujú a majú krásne odtiene. Tento nový prírastok je v odtieni Rosewood. Ide o veľmi prirodzený odtieň jemne do červenej. Vždy som milovala červené rúže. Tie patria stále k mojim obľúbeným, no na bežné nosenie ich často nahrádzajú práve nude a jemnejšie odtiene, ako napríklad tento.
Tento rúž skvelo drží, ako som spomenula pery nevysušuje a opticky ich zväčší. Na perách vydrží celý deň. Ak jete a náhodou si ho jemne pokazíte, vyzerá stále dobre, pretože má prirodzený tón. V porovnaní s klasickým červeným, ktorý si musíte neustále upravovať, je tento perfektným na nosenie aj počas dní, kedy nemáte čas upravovať si ho. Ak hľadáte prirodzené a veľmi príjemné rúže, práve ste jeden našli! :)
Plus, keď ho skombinujete so spomínanou ceruzkou v odtieni Medium Nude, vyhrali ste! :)

6 komentárov :

  1. Tuhle kosmetiku bych někdy moc ráda vyzkoušela, věřím, že stojí za to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. MK pleťovku som ešte neskúšala, ale podľa mnohých recenzií stojí za to! A tie obaly sú užasné <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzkousejte, je to jedna z nejlepsich kosmetickych znacek 🍀

      Odstrániť
  3. It seems a fantastic brand! I didn't know about it
    HAPPY FRIDAY AT HOME
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stoji. Kosmetiku mohu jen doporucit. Sama jsem se ze spotrebitelky stala kosmetickou poradkyni a tak ucelenou radu malokde najdete.
    https://m.facebook.com/ivana.krizova.129

    OdpovedaťOdstrániť