SOCIAL MEDIA

beauty tip: mary kay

28. júla 2019
Neviem ako vy, ale posledné roky sa snažím zvyknúť si na pár značiek, ktoré pravidelne mením a na ktoré je moje telo zvyknuté. Nerada mu totižto robím nejaké zbytočné šoky, ktoré by ho rozhodili. Pravdou však je, že je občas celkom ťažké nájsť značku, ktoré okrem dekoratívnej kozmetiky ponúka aj tú na starostlivosť.

Jednou z mála výnimiek je Mary Kay, ktorú som si obľúbila a za posledné roky sa stala takou mojou pravou rukou v oboch smeroch, aj v dekoratívnom a aj v tom starostlivom. Dnes mám pre vás naozaj obrovské množstvo zaujímavých produktov, ktoré boli originálne, štýlovo a hlavne veľmi prakticky zabalené do krásnej tašky, ktorá však plní aj trochu inú úlohu. Ak chcete vedieť, čo ma vlastne tak nadchlo, mali by ste určite čítať ďalej.
Milujem, keď mi príde nejaký balíček, v ktorom sú nielen zaujímavé a praktické kúsky, ale takisto keď je balíček niečím zaujímavý. Môžem povedať, že tento balíček bol už len svojím "obalom" pre mňa neskutočne zaujímavý, pretože táto skladacia taška, ktorá perfektne spĺňa aj účel zavesenia a poskytne tak viac miesta, je niečo, po čom som dlho snívala. Osobne mám celkom dosť kozmetiky, ktorú niekam musím dať, a preto každé nové miesto, ako napríklad takáto kabelka, je skvelým riešením.
Začnime teda postupne produktami, ktoré som vyskúšala. Môžem povedať, že je ich celkom dosť, a preto sa máte na čo tešiť.
Začnime niečím, čo je teraz úplne aktuálne a to je opaľovací krém. Počas tohtoročnej dovolenky som sa pekne opálila a to len vďaka tomu, že som používala správny opaľovací krém. Tento som síce na dovolenke nestihla vyskúšať, pretože som balíček otvorila až po tom, ako som sa z nej vrátila, ale počas bežných letných dní, kedy idem do mesta alebo som na slnku, sa pravidelne natieram. Prizvukujem to nielen sama sebe, ale takisto aj svojim rodičom, sestre a blízkym. Slnko totižto na nás svieti nielen vtedy, keď ležíme na pláži, ale po celý čas, čo sme na ňom vystavení. Práve to je dôvod, prečo je potrebná správna ochrana.
Vo väčšine prípadov používam SPF 20 alebo 30, na tvár aj 50-ku, keď príliš "pečie". Opaľovací krém Mary Kay má SPF 30, čiže vysokú ochranu. Krásne vonia, skvelo sa natiera. Je trochu hustejší, no na pokožke sa rozotrie rýchlo a nezanechá biele škvrny (ako jeden opaľovák, ktorý náhodne kúpila moja sestra a rozotierať ste ho museli asi 5 minút vkuse, aby ste neboli bieli :D). Veľkou výhodou je, že hydratuje, čo moja suchá pokožka veľmi potrebuje.
Krém je dostatočne veľký, takže vám na leto bude bohate stačiť a môžem povedať, že pokožka po ňom tak príjemne vonia, že som si nedávno, keď som išla do mesta, ani voňavku žiadnu nedala. V lete som v kozmetike jednoducho minimalistka a myslím, že so správnymi produktami to ide.

Vychodila som hotelovú akadémiu a raz za čas, keď sa naskytne príležitosť, si odbehnem odrobiť nejakú svadbu alebo jednoducho akciu. Ani neviete, ako dobre to padne po hodinách zavesených na počítači, kedy len ťukám a píšem. Také fyzické zničenie je podľa mňa raz za čas dobré (športovať teraz totižto moc kvôli kolenu nemôžem). Naposledy som si bola po roku odtočiť jednu svadbu, ktorú mala moja sestra ako svadobná koordinátorka pod palcom. Poviem vám, bola to jedna z najťažších akcií, na ktorých som bola. Na nohách som stála presne 27 hodín, počas ktorých som behala od stolu k stolu, roznášala taniere a starala sa o hostí. To, že je človek vyčerpaný (a následne spí 12-14 hodín) je asi úplne normálne a netreba sa čudovať, oddych je po takejto akcií veľmi dôležitý. To, čo je však veľmi dôležité je takisto to, aby ste sa o svoje telo správne postarali.
Nie som človek, ktorému po takej dobe nohy opuchnú, ale som človek, ktorému po takej dobe, kedy len stojíte a nesedíte, vyskočia nepríjemné žilky na nohách. Túto vec máme so sestrou zdedenú, a preto som ani nebola prekvapená, keď som si na ďalší deň našla na nohách ružové žilky. Tie časom zmiznú, no dôležitá je regenerácia. A tu, po dlhom príbehu, prichádzam k hlavnej veci, ktorou je energizujúci a relaxačný krém od Mary Kay Mint Bliss, ktorý vonia nádherne po mentole a má osviežujúci efekt. Krém pre mňa nie je novinkou, pretože jeden doma už mám, a preto som vedela, po čom v takomto prípade siahnuť.
Po sprche som si celé nohy vrátane chodidiel natrela týmto úžasným krémom, ktorý si odviedol svoju prácu naozaj skvelo. Nohy som nemala ťažké, žilky ustúpili omnoho rýchlejšie (možno kvôli tomu, že som nohy masírovala, možno kvôli studnému efektu, neviem presne) a cítila som sa ako znovuzrodená.
A tak, či už v práci stojíte pravidelne niekoľko hodín a máte ich ťažké, opuchnuté alebo so žilkami, alebo potrebujete relax pre svoje nohy, rozhodne stavte na tento krém, ktorý nielen že krásne vonia, ale takisto má perfektný účinok.

Dá sa celkom povedať, že som taký freelancer. Pracujem z domu a prácu si plánujem sama. V kombinácií s tým, že som celkom workoholik, je pre mňa ťažké dať si pauzu sama sebe. Nedávno som sa vrátila z dovolenky, kde som viac ako sedem dní nič nerobila a pomaly ma to ku koncu už ťahalo k myšlienkam, či sa nehanbím, že nič nerobím. A práve preto som si povedala, že by som si to mala rozvrhnúť trochu inak. Jeden deň v týždni, najlepšie jeden víkendový, si dať pauzu od úplne všetkého, vypnúť a relaxovať. Táto myšlienka mi napadla počas cesty autom domov z dovolenky. Na druhý deň som si balíček od Mary Kay vyzdvihla u sesternice, ktorá sa mi o takéto veci vždy skvelo stará, keď nie som doma (spolu s mojou najlepšou babkou), a odrazu som si v ňom našla takéto skvelé masky. Myslím, že to je nejaký náznak toho, aby som si predsa len tie voľná robila a to pravidelne! 
Gélová maska Time Wise je veľmi príjemná a vhodná pre všetky typy pleti. Jednoducho sa nanáša. Po nanesení počkáte 10 minút a následne si ju zmyjete dolu. Môžete si ju však dať aj večer pred spánkom a následne si ju zmyť ráno. Takéto "overnight" masky mám veľmi rada, pretože na pleti pracujú počas noci a ráno sa zobudíte s "fresh" pleťou. Maska mi vôbec nevysušovala tvár (ako to masky pri mojej už dosť suchej pleti zvyčajne robia), krásne vonia a efekt "znovuzrodenia" sa taktiež dostavuje! Ak ste doteraz nemali žiadnu masku, ktorú by ste si mohli dávať ako počas dňa, tak počas noci, určite vyskúšajte túto. Nebudete ľutovať.

Druhou maskou je taktiež maska s názvom Time Wise - rozjasňujúca maska. Na rozdiel od predchádzajúcej je táto akoby "krémového" zloženia. Jednoducho sa taktiež nanáša a je vhodná na všetky typy pleti. Myslím, že to je jednou z najväčších výhod oboch masiek. Sú vhodné pre úplne všetky ženy, a preto si vďaka tejto recenzií nájde favorita úplne každá z nás a to veľmi jednoducho. Univerzálne produkty sú často tie najlepšie. Masku si po nanesení necháte pôsobiť 10-15 minút. Za túto dobu na pleti nezaschne úplne, no nemusíte sa báť, ono to tak má byť (aj na obalíku to píšu). Následne si masku zmyjete vlažnou vodou. Maska je veľmi výživná, skvelo sa nanáša a jednoducho sa s ňou pracuje. Osobne ju veľmi rada používam vtedy, keď potrebujem klasickú masku na pleť. 
Pri maskách ešte ostaneme. Kým tie predtým boli skôr na regeneráciu či hydratáciu, maska Clear Proof je hĺbkovo čistiaca maska s aktívnym čiernym uhlím. Skvelo tak pleť dokáže vyčistiť a jednoducho ju zbaviť aj odumretých častí. 
Maska je sivej farby, jednoducho sa nanáša a má príjemnú vôňu. S Lolou si posielame vždy videá vecí, ktoré si kúpime alebo objednáme, a keď som jej opisovala vôňu tejto masky, snažila som sa byť celkom presná a opísala som ju ako takú skôr mentolovú, možno mätovú vôňu s takým niečím akoby lekárskym :D Opis teda moc nevyšiel, ale môžem sa zaručiť, že maska vonia príjemne. Rovnako ako s predchádzajúcimi, aj s touto sa skvelo pracuje. Počas 20 minút, ktoré ju máte na tvári, vám zaschne tak, že sa stane matnou. Následne, po tejto dobe, ju očistíte s vlažnou vodou. 
Maska mi jemne pleť vysuší, a preto si dám hneď po čistení nejaký hydratačný krém. Aj na obale masky máte odporúčanie, ktoré vraví, že by po maske mal nasledovať nejaký hydratačný krém :) 
Úlohou tejto masky však nie je hydratovať, ale vyčistiť, čo robí naozaj skvelo! 
Pomaly ale isto sa dostávame k dekoratívnej kozmetike, ktorá je pre mňa srdcovou záležitosťou. A práve v tomto "odvetví" je pre mňa srdcovou záležitosťou skvelý highliter, ktorý má dobrú pigmentáciu. Čím viac používam highlitery, tým viac sa posúvajú moje hranice ich pigmentácie. Bojím sa, že o pár rokov budem chodiť ako nejaký žiarivý jednorožec :D. Práve tento maličký rozjasňovač, ktorý sa mi zmestí do každej jednej kozmetickej taštičky, je niečo, čo mi asi v živote chýbalo. 
Po prvé, má úžasný aplikátor. Ak ste už znudení z aplikátorov, ktoré majú pipetu a nikdy vám to s ňou poriadne nejde (ako mne vždy keď sa ponáhľam), tento spôsob si zamilujete. Jednoducho len "štuknete" ako vypínačom a na tvár alebo na prst/do ruky, dostanete dostatočné množstvo, ktorého však nie je príliš veľa. 
Po druhé, má úžasnú pigmentáciu. Skvelo splynie s pokožkou, vyzerá prirodzene, no pritom krásne na pokožke žiari. Úprimne, ešte som nemala rozjasňovač, ktorý by bol farby ako mejkap. Vždy som mala nejaké biele, strieborné alebo zapečené farebné highlitery. Tento ma prekvapil, no len a len v dobrom slovazmysle. 
A po tretie, môžete si vybrať až z troch farebných odtieňov. Ja mám Golder Horizon, ktorý je strednou zlatou cestou :) 

Fixačné spreje na mejkapy nepoužívam veľmi často, pretože sa vo väčšine prípadov nemaľujem nejako príliš výrazne. A vo väčšine prípadov mávam aj dobré mejkapy, ktoré držia. V lete a počas dní, kedy som od skorého rána do neskorého večera preč, však potrebujem niečo, čo mi ten mejkap zafixuje pred vonkajšími vplyvmi. Čo sa týka fixácie, vyskúšala som už viacero produktov, no vždy, vždy som sa vrátila k fixačnému spreju Mary Kay . Dôvodov je hneď niekoľko. 
Ako prvý je ten, že skvelo fixuje, to asi neprekvapí nikoho, keďže je to jeho hlavnou úlohou. 
Druhým dôvodom je, že mi vydrží veľmi dlho, pretože stačí naozaj len zopár strekov a mejkap drží aj celé dni. 
Tretím dôvodom je konečný pocit. Pretože pri fixačných sprejoch je dôležité nielen to, aby dobre držali, ale takisto aj to, aby ste sa cítili dobre. Mala som jeden sprej, po ktorom som sa cítila, akoby som mala na tvári omietku alebo hrubú vrstvu nejakého náteru. A tak by sme sa nemali cítiť ani jedna z nás. 
Ak hľadáte nejaký fixačný sprej, do ktorého sa oplatí zainvestovať, nech sa páči, tu je :).
Ako som povedala, tak aj činím, presúvame sa k dekoratívnej kozmetike a teraz už úplne na vážno. Keď som uvidela túto špirálu, skoro som odpadla. Ten tvar a dizajn hovorili samé za seba. 
Ak by ste sa opýtali hocijakej mojej kamarátky (najlepšie Loly, dám vám kontakt ak budete chcieť), ktorá je moja najobľúbenejšia špirála za celý môj život, odpovedala by som jasne a určite. Úplne presne neviem, aký mala názov, no bola to špirála Mary Kay z tohto článku, ktorý je hlboko v mojich blogových archívoch. Tú špirálu som neskutočne moc milovala, používala som ju až dovtedy kým som nevyťahovala z fľaštičky úplne suchú kefku. Následne som mala doma niekoľko otvorených špirál iných značiek, a preto som skúšala tie, no o tejto jednej budem básniť asi navždy. 
Riasenka Lash Intensity od Mary Kay ma najprv dostala svojím dizajnom, následne tmavou, krásnou čiernou farbou a nakoniec aj výsledkom, ktorý je viac ako perfektný. Mihalnice sú po jej nanesení dlhé, oddelené od seba a krásne tmavé. Rovnako sú aj husté a ja môžem používať len jednu špirálu (vo väčšine prípadov totižto používam dve rozdielne). Túto rozhodne musíte vyskúšať aj vy a ja ju najbližšie kupujem sestre, ktorá stále odo mňa nejakú špirálu vypytuje. 
A ako by to mohol byť článok bez nejakého rúžu? Ja, milovník rúžov a všetkého, čo je na pery, som objavila veľmi zaujímavú farbu na pery, ktorá vyzerá na prvý pohľad ako fixka. Následne som však pochopila, že kozmetická značka by asi len tak nevyrábala fixky na písanie. Farba má krásnu vôňu (bôže, ja tie vône kozmetických výrobkov tak milujem!) a taktiež krásnu farbu. Tú som dávala z ruky naozaj veľmi veľmi ťažko dole. 
Jej aplikátor je tenší, a preto sa veľmi jednoducho nanáša. Farba sa nerozpíja a príjemne sa s ňou pracuje. Na jedle som ju ešte neskúšala, no pri pití drží na perách naozaj statočne. Plus, farba je ako stvorená na takéto letné dni. Za mňa palec hore (a jeden smajlík so srdiečkovými očami). 

4 komentáre :

  1. Ta taštička vypadá super prakticky, také bych určitě našla využití! :) Jinak s kosmetikou Mary Kay nemám zkušenosti, ale věřím, že je skvělá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta taštička je skvělá! Nějakou takovou si asi taky pořídím, je to fakt praktická věc:) Mary Kay nepoužívám a nemám s ní zkušenosti, ale kamarádce dost kdysi pomohla na akné a moje mamka je s ní taky moc spokojená:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle se Mary Kay opět povedlo, ta taštička je super a obsahuje krásné produkty :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne si spracovala článok :) keď mi prišla táto taštička od Mary Kay, tiež som sa veľmi potešila :) vymysleli to skvele :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť